Zelfde gedachte dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik deze cap zie, denk ik meteen aan een hele grote pad![]()
GMTAquote:
Huub had het ook al over het babystemmetjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik sliep, maar werd op tijd wakker, en hoorde Nadia tegen Huub slijmen. Toen Huub antwoorde dat het mischien bij die andere werkte, maar neit bij hem, dus oprotten Nadia met die affectie.
Moooooi Nadia dacht dus even gelijk Huub gek te maken, Huub trapt daar nooit in. Dat maak Huub zo gaaf.
Net te laat die streamlockquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio praat met Brian. Hij verteld dat hij vanavond te horen heeft gekregen van 'achter' dat hij helemaaal is vrijgesproken van iedere verdachtmaking van de afpersing. Meteen streamlock.
Enig idee WAAROM wij dit eigelijk niet mogen horen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio praat met Brian. Hij verteld dat hij vanavond te horen heeft gekregen van 'achter' dat hij helemaaal is vrijgesproken van iedere verdachtmaking van de afpersing. Meteen streamlock.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:15 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik sliep, maar werd op tijd wakker, en hoorde Nadia tegen Huub slijmen. Toen Huub antwoorde dat het mischien bij die andere werkte, maar neit bij hem, dus oprotten Nadia met die affectie.
Moooooi Nadia dacht dus even gelijk Huub gek te maken, Huub trapt daar nooit in. Dat maak Huub zo gaaf.
hij zal toch wel vrijgesproken zijn wegens gebrek aan bewijs. dat krijg je als een van z'n maatjes de harde schijf van z'n thuiscomputer wist.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:16 schreef Day het volgende:
Jaap vertelt dat hij is vrijgesproken, maar dat er geen sorry (van FEBO) is gekomen en dat hij zich daar fucking over opwindt.
En hup weer streamlock!
Echt niet. die moeten ze er uit beuken en dan komt ze terug. Hoop 't wel..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:15 schreef ScofieldM het volgende:
Ik denk dat Manny haar 24 uur aan gaat vragen want ze vroeg net om een gesprek met Stijn en tja zonder Brian......
Ik ga er zomaar vanuit dat ze mannen die niet voor haar vallen echt niet trekt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vraag me af of Nadia daar tegen kan
Ik wacht met smart op het vervolg![]()
Ja dit maakt me dag weer goed, Nadia die iedereen gek maakt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub had het ook al over het babystemmetje![]()
Ik denk dat je gelijk hebt. In mijn eerste bericht heb ik de letterlijke woorden gezet, daarin heeft hij het over een IT zaak.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:17 schreef avonne het volgende:
niet over de afpersingszaak, volgens mij, maar over het zoeken naar info over DGK
Niet veel te zien hoor ........quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:17 schreef farscapevr6 het volgende:
stream 4
en je weet dat ze geen slippie aan heeft hehehehhee
ze begon ook om "Tas" te roepenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja dit maakt me dag weer goed, Nadia die iedereen gek maakt.
Probeert Huub op het laatst mee te nemen in die gluiperige dingetjes.
Huub die daar niet intrapt, en ze druipt als een zure druif af.
nee maar t ideequote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet veel te zien hoor ........
[afbeelding]
Duh, dan kun je net zo goed denken dat alle streamers nu in hun blootje zittenquote:
Niet iedereen trapt in Mata Hari....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nadia kust Natasia weltruste, Huub zegt: Lekker je zender om...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:20 schreef avonne het volgende:
[..]
ze begon ook om "Tas" te roepen
Huub "oh, als je het niet alleen af kunt, roep je iemand anders erbij"
Natasia "heb je me nodig?"
Nadia "nee, is niks.."
Niet?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Duh, dan kun je net zo goed denken dat alle streamers nu in hun blootje zitten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Duh, dan kun je net zo goed denken dat alle streamers nu in hun blootje zitten![]()
![]()
Die valt opgeven moment toch door de mand met die valse dubbel spellen. Dan vertrouwt niemand haar meer en kan ze naar huis. Tis voor nu even dat ze nieuw is even leuk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Welk idee? Dat 't halve leidseplein daar een rondvaart heeft gemaakt en alle denkbare soa's zich onder die badjas bevinden?quote:
Jaap zei daarnet dat Nadia had gezegd "3 keer", maar hij zei het niet zo duidelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:23 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Die valt opgeven moment toch door de mand met die valse dubbel spellen. Dan vertrouwt niemand haar meer en kan ze naar huis. Tis voor nu even dat ze nieuw is even leuk.
Ze is al door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:23 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Die valt opgeven moment toch door de mand met die valse dubbel spellen. Dan vertrouwt niemand haar meer en kan ze naar huis. Tis voor nu even dat ze nieuw is even leuk.
Kloptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:25 schreef Lobasca het volgende:
Volgens mij heeft 'achter' meerdere schermen staan, waar ze de fora in de gaten houden.
Ja, wij zijn stream 5quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:25 schreef Lobasca het volgende:
Volgens mij heeft 'achter' meerdere schermen staan, waar ze de fora in de gaten houden.
Hij hoorde het wel. En ontkende het ook gelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap zei daarnet dat Nadia had gezegd "3 keer", maar hij zei het niet zo duidelijk.
Meestal pikt Brian zo iets wel op.
Niet eens schermen, de bekende fora worden electronisch gescanned en alles wordt meegelezen en opgeslagenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:25 schreef Lobasca het volgende:
Omdat ze hier ook meeposte en allemaal (ook)thuis alles volgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |