Ze heeft geen man om iets mee te delen. (Zo, kan jij lekker fantaseren..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:24 schreef Cobra4 het volgende:
Dat houdt me wel wakker!![]()
Maar ze kijkt wel wat zorgelijk.![]()
Ben je ook nog aan het werk of zit je daar gewoon helemaal niks te doen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:39 schreef Cobra4 het volgende:
*fantaseert* *stopt met dag/nacht dromen* *neemt nog maar een bakkie koffie*
Alle twee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:42 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ben je ook nog aan het werk of zit je daar gewoon helemaal niks te doen?![]()
Oohh wat een baan.. Doe een goed woordje bij je baas dat je nog een goeie jongen kent die "hard" werkt..quote:
Het is al een lange wachtlijst!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:44 schreef geenaam het volgende:
[..]
Oohh wat een baan.. Doe een goed woordje bij je baas dat je nog een goeie jongen kent die "hard" werkt..![]()
![]()
Ik ben speciaalquote:
Loopse!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:47 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik ben speciaal![]()
Ik ga mijn krantjes lopen om daarna nog 2 uurtjes mijn bed in te gaan..Werk ze
Valt mee...ik heb natuurlijk al een paar uur geslapen en ik ben wel wat gewendquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam er gisteravond achter dat er in Rotterdam een winkeltje zit(waar ik dus echt al heeeel vaak langs ben gelopen) die een aantal Engelse produkten heeft waaronder bacon, sausages en clotted cream.
Dat belooft een goed Engels ontbijt morgen
Ja ik zie het netquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam er gisteravond achter dat er in Rotterdam een winkeltje zit(waar ik dus echt al heeeel vaak langs ben gelopen) die een aantal Engelse produkten heeft waaronder bacon, sausages en clotted cream.
Dat belooft een goed Engels ontbijt morgen
Geef die dan maar aan mij!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |