Doormeten?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:31 schreef Etcetera het volgende:
hmmm dan zou ik het zo niet wetenmss alles eens laten doormeten?
Wil je van Tiscali af of juist een abbo daar nemen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
ik sta in de wacht bij tiscali met Marco Borsato op de achtergrond.
Echt al de hele dag met dat stomme internet bezig
24/7 naar Marco Borsato luisterenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:35 schreef Soempie het volgende:
ik sta in de wacht bij tiscali met Marco Borsato op de achtergrond.
Echt al de hele dag met dat stomme internet bezig
En hoe doe ik dat dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef Etcetera het volgende:
ja of alles nog werkt naar behoren, er geen kortsluiting plaatsvindt ergens en of er mss iets brak is (videokaart, harddisk, moederbord, geheugen, dat soort dingen)
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef Soempie het volgende:
En ik weet al dat Sheep z'n pc geen rust heeft
Ons abbo is daar opgezegd door m'n ex-huisgenootje. Nu willen we weer een abbo daar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wil je van Tiscali af of juist een abbo daar nemen?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:38 schreef Soempie het volgende:
oh God, van de magnetrons over op de pc's
En ik weet al dat Sheep z'n pc geen rust heeft
Dat zei je pas...toen je pc zo traag was..quote:
En dat houdt in? Dat er een nieuw peeceetje in aantocht is?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:37 schreef Supersheep het volgende:
Misschien heeft je pc al teveel ontsluiting
dat zou niet verkeerd zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En dat houdt in? Dat er een nieuw peeceetje in aantocht is?
Ik heb eigenlijk nog nooit lang moeten wachten bij de helpdesk van Tissiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef Soempie het volgende:
weer doorverbonden naar een andere afdeling.![]()
wedden dat ik zo weer dezelfde jongen aan de telefoon heb.![]()
Dat ligt eraan wie of wat eraan heeft gezeten. De combinatie magnetron/pc werkt bijvoorbeeld niet goed door een te hoge temperatuur bij de kleine.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En dat houdt in? Dat er een nieuw peeceetje in aantocht is?
Heuh?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:44 schreef Supersheep het volgende:
Dat ligt eraan wie of wat eraan heeft gezeten. De combinatie magnetron/pc werkt bijvoorbeeld niet goed door een te hoge temperatuur bij de kleine.
We hebben nog een maand internet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit lang moeten wachten bij de helpdesk van Tissie
Maar hoe heb je nu internet dan?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wacht nog maar een paar jaar dan doe ik wel opnieuw een poging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |