quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Nog nooit een Antiliaan zo zien kruipen![]()
![]()
![]()
en dat is helemaal waarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Niemand krijgt de kans een COS MET fatsoenlijke OP te openen, omdat F04 de eerste wil zijn![]()
met haar urenlang bezig zijn met stijltang en makeupquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia is een toppertje, die brengt leven in de brouwerij, gescript of niet, er gebeurt wat.
omg. hoe kun je zo'n neppe gast nou een schatje noemen.. brrquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:24 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik ga nu even eerlijk bekennen dat ik dennis toch wel een schatje vind![]()
F04 doet goed werk, punt uit! De enige die hem kan verbeteren is F05quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Niemand krijgt de kans een COS MET fatsoenlijke OP te openen, omdat F04 de eerste wil zijn![]()
Excuuus BOL, ik dacht dat je TT bedoelde... cursus goed lezen kan ik wel gebruiken zo laat op de avond...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je voor je kwaliteits-oordeel over mijn bericht.![]()
Nou, niet helemaal, TS lijkt er een sport van te maken als eerste een nieuwe COS te openen (zelfs als er in de vorige COS al iemand aangegeven heeft de volgende met zeer complete OP aan te maken) en behalve het snel openen van een COS gebeurt er verder vrij weinig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:22 schreef agter het volgende:
[..]
Als je nu vaker zo reageert, weet je zeker dat niemand meer een COS opent.
wat een lul-opmerking zeg.
Ja geen OP, vreselijk irritant zegquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat zeggen we al dagen, maar hij vertikt het gewoon. Hij wil gewoon als eerste een COS openen en dan geen OP erbij zetten. Mega Irritant.![]()
Ja, dat is stilte voor de storm he.....dan is ze aan het nadenkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:25 schreef riri het volgende:
[..]
met haar urenlang bezig zijn met stijltang en makeup![]()
hij zegt ook miljonair en muzikaal te zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Hij zegt anders zelf dat ie antilliaan is.
Eens, ik las het commentaar van BOL verkeerd...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal, TS lijkt er een sport van te maken als eerste een nieuwe COS te openen (zelfs als er in de vorige COS al iemand aangegeven heeft de volgende met zeer complete OP aan te maken) en behalve het snel openen van een COS gebeurt er verder vrij weinig.
Mensen stellen een duidelijke en complete OP op prijs zodat ze uit de OP kunnen halen wat er gebeurd is.
Het is vervelend als niemand de kans krijgt een COS met een fatsoenlijke OP aan te maken omdat er telkens iemand (en steeds dezelfde) sneller is.
Gezien de regel is dat de eerste COS open blijft mag je dan tenminste van TS verwachten dat die zich ook aan de regel houdt dat er een klein en duidelijk verslag in de OP komt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:26 schreef mahe het volgende:
[..]
hij zegt ook miljonair en muzikaal te zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |