Die voorpoten worden bestuurd door de pneumatiek waarvan ik een handmatige pomp achterop zie zitten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:21 schreef bluebit het volgende:van het weekend weer zitten te bouwen, geinspireerd door de post van Yurithemaster :
een eerste prototype:
[ afbeelding ]
ah ja, natuurlijk. in principe worden poten gewoonweg door de motoren aangestuurd, de pneumatisch delen zitten ook op alle poten en zijn om een soort "knie"-mechanisme in the bouwen zodat ie zijn poten kan inklappen. hij zou dus ook zonder de pneumatiek gewoon moeten kunnen lopen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Die voorpoten worden bestuurd door de pneumatiek waarvan ik een handmatige pomp achterop zie zitten?
Kan je een beetje uitleggen wat-ie doet??
Ik dacht ook al: mietje!quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:36 schreef Individual het volgende:
Het moet natuurlijk wel in 1 deel he.
Als je wil rusten/slapen gaat dat van je bouwtijd af.
Het record (van Absolute Radio) staat dus idd op 17 uur non-stop bouwen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef bluebit het volgende:
3000 onderdeeltjes, kan me niet voorstellen dat je dat in 1 ruk lukt. ik denk dat zelfs bleiblei enigszins optimistisch is qua tijd, maar kan me goed voorstellen dat je daar wel tegen de twintig uur in moet steken.
Met die tekentafel heb ik idd heel wat uurtjes zitten spelenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:16 schreef SwiffMeister het volgende:
LEGO!!!!
Ik heb er ook heel wat van. Oa een enorme wit/rode speedboat en een grote zwart/gele helicopter uit de modelteam serie. Ik heb de zwart/gele sneltrein met een berg andere treinstellen en iets van 20 meter rails ofzo inclusief spooroverweg. Verder heel veel piraten lego waaronder ook een groot piratenfort. Ook nog wat vliegtuigen en veel autotjes enzo.
Maar het mooiste blijft de LEGO technic. Daar heb ik echt mee gespeeld tot ik een brommer in de garage had staan waar ik aan ging sleutelen. Heb daar nog ooit een hele gemotoriseerde kabelbaan mee gebouwd, en een pneumatische motor mee proberen te bouwen, wat nooit is gelukt.
Graag zou ik nog wat dozen kopen die ik vroeger niet kreeg voor verjaardagen of van sinterklaas omdat ze simpelweg te duur waren. Zoals die Zwarte truck met die gele kraan erop, met die compressor, en die automatische tekentafel. En die grote rooie helicopter.
Ook moet ik nog ergens boekjes hebben waar alle modellen in staan die in een bepaald jaar verkocht werden.
Oa die van 1992, met een hele mooie kaftDie boekjes kwamen meestal in december binnen bij de intertoys hier in het dorp. Daar kon ik uren in kijken
![]()
[ afbeelding ]
Dat soort boekjes dushier staan er nog wat meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |