Ik vind het ook niet te vergelijken, ik bedoel als Huub die CP niet had gekregen van Lieke had hij niet kunnen bellen met Sylvia. Hij wist niet waarom ze belde.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die vrouw een vrouw is waar ik relationeel niets van te vrezen heb, en ik krijg die 100 euro morgen terug... dan ga je je gang maar![]()
Juist... dat moet dus het punt zijn wat Huub zelf bereikt, en dat bereikt hij een stuk sneller als Lieke hem alle kans geeft om weer eens te horen wat voor kinderachtige opmerkingen Sylvia maaktquote:Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het was maar een handje geven hoor (dat wat Sylvia niet deed).
Als ik een vriendin zou hebben die dat zou flikken bij mijn vriendin, dan had ze echt een fors probleem. En ik zou mij dood schamen om uberhaupt iets te vragen van mijn vriendin voor iets met die ander.
Denk dat je het niet zou vragen omdat je het zelf in dezelfde situatie niet zou doenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Ik zou het trouwens nooit vragen aan mijn vriendin. Maar misschien ben ik van een te oude generatie......dat zou kunnen.
daar heeft hij geen ict opleiding voor nodigquote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef dgk_fan het volgende:
Brian tegen Amanda:"HOER....HOER.....HOOOEEERRRRR"
Zei die dat tegen haar?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef dgk_fan het volgende:
Breenlees heeft hele gesprekken met zich zelf. Wat mij daar aan op valt is dat dat op een ''normaal'' tempo gaatquote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef burtbeej het volgende:
Brian heeft het door: Nadia is de gevaarlijkste,
Dit meen je niet...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef dgk_fan het volgende:
hmm, dus ze is vreemd gegaan mét goede reden?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Geen idee,maar AManda's reaktie nu is.........."STERRUF"
Brian vergeet altijd het verkeerde... bijvoorbeeld even vertellen dat hij met een van de andere dames in huis gezoend heeft...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef ScofieldM het volgende:
Zo nu is Brian echt klaar met haar
Ze gedraagt zich als een klein kind, heeft een hoop drank achter de kiezen dus morgen heeft ze overal spijt van maar Brian vergeet dit dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |