die van mij, want die van jouw is veeeeeeeeel officieler met regels enzoquote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef Lips het volgende:
Nu moeten we nog ruzie maken welke dicht moet
Haha, ja ik heb netjes meteen de OP verzorgdquote:Op maandag 23 juli 2007 22:18 schreef QueenR het volgende:
[..]
die van mij, want die van jouw is veeeeeeeeel officieler met regels enzo![]()
Ik vind dit erg generaliserend en neerbuigend naar de moderne vrouwquote:Op maandag 23 juli 2007 22:20 schreef OldJeller het volgende:
Luchtige zomerliefdes.. ook wel korte hartstochtelijke relatie waarna je nooit meer met elkaar contact hebt, maar dan geromantiseerd. Veelal wordt dit door vrouwen gedaan.
Ze doen over het algemeen niet aan dit soort praktijken, maar als het zomer is en je bent in het buitenland dan kan het weer wel.
Goh, wat bizar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
welcome to the clubquote:
zou niet weten waarom single vrouwen er op de vakantie niet aan zouden doen. Is toch gewoon leuk?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:20 schreef OldJeller het volgende:
Luchtige zomerliefdes.. ook wel korte hartstochtelijke relatie waarna je nooit meer met elkaar contact hebt, maar dan geromantiseerd. Veelal wordt dit door vrouwen gedaan.
Ze doen over het algemeen niet aan dit soort praktijken, maar als het zomer is en je bent in het buitenland dan kan het weer wel.
Goh, wat bizar.
misschien. Maar dat vind ik dus ook nog niet zo erg. Ik wil zelf ook niet iemand over de vloer hebben als de kinderen er zijn voordat ik echt het gevoel heb dat het wat wordt. Dus dat ie rustiger aan deed begrijp ik ook. Maar als het kind in bed ligt kan er toch wel een belletje ofzo vanaf? helemaal niets van je laten horen terwijl je eerst door laat schemeren erg veel interesse te hebben, en alleen als je alleen bent en je verveeld contact opnemen vind ik toch wel wat raar.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Verhaal van QueenR: is hij niet bang dat zijn kind dingen gaat zegen tegen zijn moeder?
mwah...als dat kind nog jong is, gaat het op tijd naar bed en kan hij in theorie daarna prima bellen of smsen...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Verhaal van QueenR: is hij niet bang dat zijn kind dingen gaat zegen tegen zijn moeder?
ik heb al 2 maanden vakantiequote:
my point...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
mwah...als dat kind nog jong is, gaat het op tijd naar bed en kan hij in theorie daarna prima bellen of smsen...
dat zou wel een erg suf excuus zijn
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:22 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik vind dit erg generaliserend en neerbuigend naar de moderne vrouwIedereen kan hier wel in mee gaan.. exotisch eiland, leeg strand, mooie man/vrouw die plots tegenkomt, etcetera etcetera.. als in boeken/films.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, een dergelijke omgeving maakt het allemaal mooier, maar als puntje bij paaltje komt kon het ook de buurjongen die je altijd over het hoofd hebt gezien zijn.
Het gaat er eigenlijk om:
- Niemand weet wat je doet, er zijn geen bekenden om je heen, dus je zal er nooit meer wat over horen als je eenmaal weer thuis bent en niemand zal het ooit te weten komen, tenzij jij het vertelt.
- Je komt die persoon nooit meer tegen (over het algemeen), dus het zal niet iemand zijn die je in een theehuis tegenkomt als je met je nieuwe vriend zal komen o.i.d.
- De persoon komt uit een ander (exotisch) land, wat het allemaal wat extra's geeft.
Luchtige vakantieliefdes zijn ook mogelijk in Nederland, vraag alleen even of hij je meeneemt naar de vlindertuin in een dierenpark en of hij wat zinnen Italiaans/Spaans leert en in je oor fluistert.Uiteraard, het ging erom dat ze het niet in Nederland doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:26 schreef QueenR het volgende:
[..]
zou niet weten waarom single vrouwen er op de vakantie niet aan zouden doen. Is toch gewoon leuk?
Vooralsnog ga ik er vanuit dat er grofweg even veel mannen zijn waar dat voor geldt, want: of vrouwen gaan op vakantie massaal met hun lesbische gevoelens experimenteren, of een paar mannen hebben een overvolle agenda.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:20 schreef OldJeller het volgende:
Goh, wat bizar.
morgen rond deze tijd zit ik nu in mijn spaanse villaatje aan een wijntje!!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb al 2 maanden vakantie![]()
misschien in augustus nog een weekje weg ofzo...ik zie wel![]()
duidelijk dus...ook leuke mannen zijn klootzakkenquote:
das ook nogal moeilijk he, anders waren het geen vakantieliefdes als ik het hier deed terwijl ik thuis wasquote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Iedereen kan hier wel in mee gaan.. exotisch eiland, leeg strand, mooie man/vrouw die plots tegenkomt, etcetera etcetera.. als in boeken/films.
Ja, een dergelijke omgeving maakt het allemaal mooier, maar als puntje bij paaltje komt kon het ook de buurjongen die je altijd over het hoofd hebt gezien zijn.
Het gaat er eigenlijk om:
- Niemand weet wat je doet, er zijn geen bekenden om je heen, dus je zal er nooit meer wat over horen als je eenmaal weer thuis bent en niemand zal het ooit te weten komen, tenzij jij het vertelt.
- Je komt die persoon nooit meer tegen (over het algemeen), dus het zal niet iemand zijn die je in een theehuis tegenkomt als je met je nieuwe vriend zal komen o.i.d.
- De persoon komt uit een ander (exotisch) land, wat het allemaal wat extra's geeft.
Luchtige vakantieliefdes zijn ook mogelijk in Nederland, vraag alleen even of hij je meeneemt naar de vlindertuin in een dierenpark en of hij wat zinnen Italiaans/Spaans leert en in je oor fluistert.
[..]
Uiteraard, het ging erom dat ze het niet in Nederland doen.
niet eerlijkquote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik heb al 2 maanden vakantie![]()
misschien in augustus nog een weekje weg ofzo...ik zie wel![]()
spaans villaatje...klinkt helemaal niet slecht...laat ik je, voor ik het straks vergeet, alvast maar een heerlijke vakantie wensen danquote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
morgen rond deze tijd zit ik nu in mijn spaanse villaatje aan een wijntje!!!!![]()
![]()
ik spot een themaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
duidelijk dus...ook leuke mannen zijn klootzakken![]()
![]()
gewoon stoppen met je baan en de tijd nemen om iets nieuws te vindenquote:
gracias (en dan nu maar weer snel wat meer on topic voordat we van slowchat beschuldigd worden)quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
spaans villaatje...klinkt helemaal niet slecht...laat ik je, voor ik het straks vergeet, alvast maar een heerlijke vakantie wensen dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |