abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2007 @ 22:16:31 #1
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51764639
We zijn in korte tijd alweer aanbeland bij deel nummer 26!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze gewaardeerde Clumsy_Clown is terecht erg streng hierop. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\\\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen \\\'zwelg hier in zelfmedelijden\\\'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Link naar het vorige deel:

[SINGLES] #25 Niet-Singles zoenen toch anders
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:17:38 #2
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51764706
Nu moeten we nog ruzie maken welke dicht moet
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:18:59 #3
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51764773
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef Lips het volgende:
Nu moeten we nog ruzie maken welke dicht moet
die van mij, want die van jouw is veeeeeeeeel officieler met regels enzo
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:20:18 #4
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51764848
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:18 schreef QueenR het volgende:

[..]

die van mij, want die van jouw is veeeeeeeeel officieler met regels enzo
Haha, ja ik heb netjes meteen de OP verzorgd
Miauw
pi_51764858
en weer single... hoera
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_51764861
Luchtige zomerliefdes.. ook wel korte hartstochtelijke relatie waarna je nooit meer met elkaar contact hebt, maar dan geromantiseerd. Veelal wordt dit door vrouwen gedaan.
Ze doen over het algemeen niet aan dit soort praktijken, maar als het zomer is en je bent in het buitenland dan kan het weer wel.

Goh, wat bizar.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:22:36 #7
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51764950
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:20 schreef OldJeller het volgende:
Luchtige zomerliefdes.. ook wel korte hartstochtelijke relatie waarna je nooit meer met elkaar contact hebt, maar dan geromantiseerd. Veelal wordt dit door vrouwen gedaan.
Ze doen over het algemeen niet aan dit soort praktijken, maar als het zomer is en je bent in het buitenland dan kan het weer wel.

Goh, wat bizar.
Ik vind dit erg generaliserend en neerbuigend naar de moderne vrouw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miauw
  maandag 23 juli 2007 @ 22:25:22 #8
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51765097
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:20 schreef Godshand het volgende:
en weer single... hoera
welcome to the club
  maandag 23 juli 2007 @ 22:26:17 #9
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51765123
quote:

Goh, wat bizar.
zou niet weten waarom single vrouwen er op de vakantie niet aan zouden doen. Is toch gewoon leuk?
pi_51765409
Verhaal van QueenR: is hij niet bang dat zijn kind dingen gaat zegen tegen zijn moeder?
  maandag 23 juli 2007 @ 22:35:00 #11
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51765558
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Verhaal van QueenR: is hij niet bang dat zijn kind dingen gaat zegen tegen zijn moeder?
misschien. Maar dat vind ik dus ook nog niet zo erg. Ik wil zelf ook niet iemand over de vloer hebben als de kinderen er zijn voordat ik echt het gevoel heb dat het wat wordt. Dus dat ie rustiger aan deed begrijp ik ook. Maar als het kind in bed ligt kan er toch wel een belletje ofzo vanaf? helemaal niets van je laten horen terwijl je eerst door laat schemeren erg veel interesse te hebben, en alleen als je alleen bent en je verveeld contact opnemen vind ik toch wel wat raar.
pi_51765722

En pas over 3 weken vakantie...
Ehm... ok
  maandag 23 juli 2007 @ 22:42:11 #13
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51765904
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
mwah...als dat kind nog jong is, gaat het op tijd naar bed en kan hij in theorie daarna prima bellen of smsen...

dat zou wel een erg suf excuus zijn
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:42:47 #14
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51765933
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef Frumzel het volgende:

En pas over 3 weken vakantie...
ik heb al 2 maanden vakantie

misschien in augustus nog een weekje weg ofzo...ik zie wel
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:43:10 #15
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51765956
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

mwah...als dat kind nog jong is, gaat het op tijd naar bed en kan hij in theorie daarna prima bellen of smsen...

dat zou wel een erg suf excuus zijn
my point...
pi_51765961
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:22 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik vind dit erg generaliserend en neerbuigend naar de moderne vrouw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen kan hier wel in mee gaan.. exotisch eiland, leeg strand, mooie man/vrouw die plots tegenkomt, etcetera etcetera.. als in boeken/films.
Ja, een dergelijke omgeving maakt het allemaal mooier, maar als puntje bij paaltje komt kon het ook de buurjongen die je altijd over het hoofd hebt gezien zijn.
Het gaat er eigenlijk om:
- Niemand weet wat je doet, er zijn geen bekenden om je heen, dus je zal er nooit meer wat over horen als je eenmaal weer thuis bent en niemand zal het ooit te weten komen, tenzij jij het vertelt.
- Je komt die persoon nooit meer tegen (over het algemeen), dus het zal niet iemand zijn die je in een theehuis tegenkomt als je met je nieuwe vriend zal komen o.i.d.
- De persoon komt uit een ander (exotisch) land, wat het allemaal wat extra's geeft.

Luchtige vakantieliefdes zijn ook mogelijk in Nederland, vraag alleen even of hij je meeneemt naar de vlindertuin in een dierenpark en of hij wat zinnen Italiaans/Spaans leert en in je oor fluistert.
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:26 schreef QueenR het volgende:

[..]

zou niet weten waarom single vrouwen er op de vakantie niet aan zouden doen. Is toch gewoon leuk?
Uiteraard, het ging erom dat ze het niet in Nederland doen.
  maandag 23 juli 2007 @ 22:43:30 #17
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51765970
quote:

Goh, wat bizar.
Vooralsnog ga ik er vanuit dat er grofweg even veel mannen zijn waar dat voor geldt, want: of vrouwen gaan op vakantie massaal met hun lesbische gevoelens experimenteren, of een paar mannen hebben een overvolle agenda.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 23 juli 2007 @ 22:43:54 #18
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51765992
quote:

[..]

morgen rond deze tijd zit ik nu in mijn spaanse villaatje aan een wijntje!!!!
  maandag 23 juli 2007 @ 22:44:40 #19
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51766021
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef QueenR het volgende:

[..]

my point...
duidelijk dus...ook leuke mannen zijn klootzakken

maandag 23 juli 2007 @ 22:45:14 #20
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51766050
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Iedereen kan hier wel in mee gaan.. exotisch eiland, leeg strand, mooie man/vrouw die plots tegenkomt, etcetera etcetera.. als in boeken/films.
Ja, een dergelijke omgeving maakt het allemaal mooier, maar als puntje bij paaltje komt kon het ook de buurjongen die je altijd over het hoofd hebt gezien zijn.
Het gaat er eigenlijk om:
- Niemand weet wat je doet, er zijn geen bekenden om je heen, dus je zal er nooit meer wat over horen als je eenmaal weer thuis bent en niemand zal het ooit te weten komen, tenzij jij het vertelt.
- Je komt die persoon nooit meer tegen (over het algemeen), dus het zal niet iemand zijn die je in een theehuis tegenkomt als je met je nieuwe vriend zal komen o.i.d.
- De persoon komt uit een ander (exotisch) land, wat het allemaal wat extra's geeft.

Luchtige vakantieliefdes zijn ook mogelijk in Nederland, vraag alleen even of hij je meeneemt naar de vlindertuin in een dierenpark en of hij wat zinnen Italiaans/Spaans leert en in je oor fluistert.
[..]

Uiteraard, het ging erom dat ze het niet in Nederland doen.
das ook nogal moeilijk he, anders waren het geen vakantieliefdes als ik het hier deed terwijl ik thuis was
(en gok dat de vakantiegangers binnen nederland het ook gewoon doen hoor)
pi_51766055
quote:

[..]

niet eerlijk
Ehm... ok
  maandag 23 juli 2007 @ 22:45:44 #22
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51766071
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef QueenR het volgende:

[..]

morgen rond deze tijd zit ik nu in mijn spaanse villaatje aan een wijntje!!!!
spaans villaatje...klinkt helemaal niet slecht...laat ik je, voor ik het straks vergeet, alvast maar een heerlijke vakantie wensen dan
  maandag 23 juli 2007 @ 22:45:48 #23
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51766074
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef Abbadon het volgende:

[..]

duidelijk dus...ook leuke mannen zijn klootzakken

ik spot een thema

maar dat was toch niet het thema wat ik zocht!
  maandag 23 juli 2007 @ 22:46:15 #24
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_51766086
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Frumzel het volgende:

[..]

niet eerlijk
gewoon stoppen met je baan en de tijd nemen om iets nieuws te vinden iedereen kan het!
  maandag 23 juli 2007 @ 22:46:53 #25
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_51766107
quote:
Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Abbadon het volgende:

[..]

spaans villaatje...klinkt helemaal niet slecht...laat ik je, voor ik het straks vergeet, alvast maar een heerlijke vakantie wensen dan
gracias (en dan nu maar weer snel wat meer on topic voordat we van slowchat beschuldigd worden)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')