Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef Soempie het volgende:
Anders raad ik je een cursus van Sanne aan.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan loop je achter 'm aan als ie vertrekt![]()
Dat moet juist niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel een paar gaatjes, zodat er wat stoom weg kan en er wat vocht uit kan (condens ofzo).
Daar krijg je allemaal kleine ronnetjes vanquote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel een paar gaatjes, zodat er wat stoom weg kan en er wat vocht uit kan (condens ofzo).
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef Supersheep het volgende:
Dan loop je achter 'm aan als ie vertrekt![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En waar komt dat op neer? Met iedereen zoenen, het bed delen en er de dag later achter komen dat ie een vriendin had?
Helemaal niet. Dat is gewoon veilig!quote:
Dat, maar dat laatste te weten komen doordat de vriendin er naast ligtquote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En waar komt dat op neer? Met iedereen zoenen, het bed delen en er de dag later achter komen dat ie een vriendin had?
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"We zouden bij jou slapen vanavond, toch?"
Zodra ze hem daar heeft, raad ik een cursus aan van iemand met een lange relatie.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
He, jammer.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat, maar dat laatste te weten komen doordat de vriendin er naast ligt
Dan zit je er gegarandeerd jaren aan vastquote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
"We zouden bij jou slapen vanavond, toch?"
Tegen de tijd dat ik hem daar heb, heb ik geen cursus meer nodigquote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zodra ze hem daar heeft, raad ik een cursus aan van iemand met een lange relatie.![]()
Ik heb hem niet gevolgd.quote:
Dan misschien toch maar eens proberenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan zit je er gegarandeerd jaren aan vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |