In combinatie met username en usericon. +10quote:Op maandag 23 juli 2007 21:12 schreef LegerNeger het volgende:
Ga wat indianen inhuren. Die zijn ook niet zo duur, door hun lage levensstandaard.
in de winter wordt het de laatste jaren flink droog en koud ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:43 schreef Barachem het volgende:
Ik doe er mijn beklag over, maar schijnbaar is dit weer compensatie voor de droogte die ik nog verwacht.![]()
dus ik als niet gelovige hoef hier niet aan mee te doen, en krijg dan alsnog goed weer?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:11 schreef rollator_GSI het volgende:
kunnen de gristenen onder ons niet even bidden tot God om wat te doen aan al die regen van de laatste
tijd.
ik word het nou een beetje zat elke keer hetzelfde gedoe,met dat natte kloteweer.
wij de ongelovigen zullen wel weer iets verkeerd hebben gedaan of juist iets niet gedaan,maar had je vroeger die sprinkhanenplaag en nu dus al die regen.
dus kom op even de oogjes sluiten,handjes samenvouwen en hupsakee.
het moet verdomme lekker weer zijn eind juli.
het lijkt de vakbond wel!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dus ik als niet gelovige hoef hier niet aan mee te doen, en krijg dan alsnog goed weer?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |