Oboema?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:09 schreef SunChaser het volgende:
Ja, Martijn is eigenlijk een blanke neger
Stiekum. met haar panterblousje en haar spijkerbroek.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:12 schreef Mike.Strutter het volgende:
Heeft er ook nog iemand met jou gedanst?
blote armen en korte zwarte haren?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stiekum. met haar panterblousje en haar spijkerbroek.
Martijn en dingesen? dingest Martijn?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:19 schreef FOKradio het volgende:
Is er ook gedingest?
Je zou het natuurlijk ook gewoon aan Martijn zelf kunnen vragenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:34 schreef FOKradio het volgende:
Ik vraag het volgende week wel aan Yvonne. Die weet alles
Is dit een poging om heel onschuldig net te doen of jij t niet was?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je zou het natuurlijk ook gewoon aan Martijn zelf kunnen vragen
En als die het niet wil vertellen zal het vast niet interessant genoeg zijn om te melden.
Dat wij allemaal barsten van nieuwsgierigheid wil natuurlijk niet direct zeggen dat we het ook mogen weten
Daar gebruik je twee dingen in één zin die niet direct bij elkaar passenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is dit een poging om heel onschuldig net te doen of jij t niet was?![]()
Qua klussen? Niet. Met woorden, dat beter. Hoezo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:41 schreef flugeltje het volgende:
Maar Sun, ff wat anders....
Hoe handig ben jij?
Ik had gedacht je voor FOK!cribs uit te kunnen nodigen en je meteen tot Nico van Eigen Huis en Tuin te bombarderen, er motten hier wat gaten in het plafondquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Qua klussen? Niet. Met woorden, dat beter. Hoezo?
Bel me anders ff, ik duik nu de auto in
toen ik ging verhuizen vorig jaar, heb k alles zelf gedaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had gedacht je voor FOK!cribs uit te kunnen nodigen en je meteen tot Nico van Eigen Huis en Tuin te bombarderen, er motten hier wat gaten in het plafond
Maar ja, als je niet handig bent heb ik natuurlijk niets aan je
omg dat forum is ergquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:17 schreef Devlinsect het volgende:
Omdat het SC is, vermoed ik:
http://www.martijn.org/
Maar jij gaat toch ook mee met de opnamen? Probleem opgelost! De volgende Fok!Cribs bij Flugel thuis.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
toen ik ging verhuizen vorig jaar, heb k alles zelf gedaan
álles!
dus nee, sun is niet zo hendig
Gozer, koop eens humorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:17 schreef Devlinsect het volgende:
Omdat het SC is, vermoed ik:
http://www.martijn.org/
ik heb geen boor, en kan er ook niet mee omgaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch ook mee met de opnamen? Probleem opgelost! De volgende Fok!Cribs bij Flugel thuis.
de link SC en kleine meisjes herken je niet hè? Zoek is rustig in zijn posthistorie. Suc6quote:
Jij hebt je portie Martijn wel gehad?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:48 schreef Ripley het volgende:
Martijn is lief
Nou ja, die martijn dan
Ik was het niet, overigens
Ja best welquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:45 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Je baalt ervan dat je er niet bijhoort hè
Ach wel nee, ik val op jonge probleemwuppies met een grote bek. Al lijkt de nieuwe veelbelovend en wel jong maar verder okay te zijn. Volgens Yvonne was het op de foto iig geen melkmuil meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Jij hebt je portie Martijn wel gehad?Trouwens, jij valt toch op foute mannen en niet lieve jongens als Martijn P.
![]()
Zijn er uberhaubt mensen die dat doen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:15 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Ben je 19 en draag je weleens schotse rokjes?
En Ripley, die schoenen (en de rest off course) draag ik nog steeds en ik vindt ze tof!quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach wel nee, ik val op jonge probleemwuppies met een grote bek. Al lijkt de nieuwe veelbelovend en wel jong maar verder okay te zijn. Volgens Yvonne was het op de foto iig geen melkmuil meer
Maar ik heb martijn wel ooit geholpen met nieuwe kleren kopen. En ik vind hem tof
Ik zag gisteren die Top Pop terugblikserie. Met Ad Visser in foute kleding, en die naaktclip van Centerfold.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:32 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
En Ripley, die schoenen (en de rest off course) draag ik nog steeds en ik vindt ze tof!![]()
Wat heeft dat met toffe Ripley-VANS te makenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zag gisteren die Top Pop terugblikserie. Met Ad Visser in foute kleding, en die naaktclip van Centerfold.![]()
![]()
Niks, maar ik had ineens een mental image dat jij in Ad Visser Outfits aan t bumpen bent in een volle ArenAquote:Op maandag 30 juli 2007 00:36 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Wat heeft dat met toffe Ripley-VANS te maken![]()
Ik bumpte in hedendaagse kledingquote:Op maandag 30 juli 2007 00:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Niks, maar ik had ineens een mental image dat jij in Ad Visser Outfits aan t bumpen bent in een volle ArenA
Stiekume FOK!datesquote:Op maandag 30 juli 2007 00:57 schreef static het volgende:
Waar gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat dit over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |