Ik heb geen broertjesquote:
Mijn moeder heeft ook een Brava hèquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:26 schreef Dangel het volgende:
Ik dacht dat die Brava van je vader was?Jullie rijden ook allemaal en elkaars auto he?
Waar is de feest nu btw? verkocht? mag ik dan nu de foto posten?
ik trek me elke avond af bij die fotoquote:
je bedoelt, je gaat toekijken leuk vindenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:04 schreef ook_gek het volgende:
wat mij overkomt. De geen die mijn raam ging fixen komt hier aan en duwt een set dop sleutels in mijn handen. Zo succes![]()
ja hallo dat ga ik niet doen
Ik moest helpen
Dus na een klein half uurtje sleutelen zat alles er in en doet mijn raam het weer perfecto
* ook_gek gaat sleutelen nog leuk vinden![]()
Je klinkt als een hoerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:10 schreef Dangel het volgende:
ik wild emeteen erna 'grapje'posten maar toen had ik ineens een klant![]()
Wat ik heb alles moeten doen hij heeft alleen maar vast gehouden. Ik moest zelfs verzinnen hoe alles terug gezet moest wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
je bedoelt, je gaat toekijken leuk vinden
Ik heb soms ook klanten op zolder,is helemaal leukquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Tjabbo is gewoon de godfather van PTA
Thanx schatjequote:Op maandag 23 juli 2007 20:43 schreef Xtreem het volgende:
Oh, en nogmaals gefeliciteerd bronzige beer Chabbo
Beter dan jou trein/fietsquote:
Moet jij toch weten fles (light)quote:Op maandag 23 juli 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Tjabbo? Tjabbo? Hoe de fuk is Tjabbo?
Thanks voor het complimentquote:Op maandag 23 juli 2007 20:51 schreef Fugie het volgende:
dat barrel van tjabbo ziet er nu ook wel redelijk toonbaar uit eh, heb je toch netjes gedaan tjab.
ik sta er ZO eng opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
Als ie lachwekkend is, moet je even wachten tot ik thuis ben hoor.
We zien wel, zou leuk zijn als jij en Tim er ook bij zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
Oh Paladijn, misschien dat ik niet naar Zandvoort kom. Tim wil wel een rondje rijden, maar er is iets met zijn koppeling ofzo. Hij gaat nog even kijken of mijn vader tijd heeft om dat te fixen en anders durft ie het even niet aan dus weet ik niet of het de moeite is om even te komen. (alhoewel ik best wel wil komen kijken want het ligt zo onderhand toch op de route, dus misschien wel, misschien niet).
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:04 schreef ook_gek het volgende:
wat mij overkomt. De geen die mijn raam ging fixen komt hier aan en duwt een set dop sleutels in mijn handen. Zo succes![]()
ja hallo dat ga ik niet doen
Ik moest helpen
Dus na een klein half uurtje sleutelen zat alles er in en doet mijn raam het weer perfecto
* ook_gek gaat sleutelen nog leuk vinden![]()
was gratis, maar verwacht er niet veel meerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:35 schreef Tjabbo het volgende:
Thanks voor het compliment
Waar maak ik het geld naar over?
lijkt me een strak planquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:07 schreef Xtreem het volgende:
Tjabbooo wat een mooi scheurhok
Keertje racen tegen m'n mama's 1.3 12v?
Da's mijn fuugjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
was gratis, maar verwacht er niet veel meer
Je gaat met 't viking famke wilde wiven vangen in Tsjechenland?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, ben ik weer. route voor de vakantie uitgeprint.
We gaan op Janajachtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je gaat met 't viking famke wilde wiven vangen in Tsjechenland?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
je bent er ook nooit dus ik hoef ook niet moeilijk te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |