hier liggen de wegen vol met zooi en iedereen schrikt van een klein takjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:55 schreef Fugie het volgende:
Was wel blij dat het vanochtend droog was, anders krijg je weer van die aapjes die niet durven te rijden maar toch de weg op gaan
mja ach, het is ook best eng ehquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hier liggen de wegen vol met zooi en iedereen schrikt van een klein takje![]()
vanochtend hier in de straat 300 meter achter een rennede haas aan gerdenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zag gisteravond ook een takje liggen in de berm, maar ik dacht dat het een konijn was, dus trapte ik op de rem![]()
.
Lampen uit doen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
vanochtend hier in de straat 300 meter achter een rennede haas aan gerdenen hier op het werk zit de tuin vol met wilde konijnen ne hazen, zijn hier gaan wonen toen detuin vol zat met 4x4 ambus voor ijsland
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:35 schreef ook_gek het volgende:
ik wil slapen
ik wil naar huis toe
ik wil zon
ik wil geen regen
ik wil geen storm
ik heb mn lampoen alleen in uiterste noodzaak aan. hoe minder ik ze gebruik hoe minder snel ze kapot gaanquote:
met laagstaand zonnetje of uberhaupt felle zon is het ook wel hendigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:50 schreef Dangel het volgende:
in duister, schemer, rotweer, of als iemand met gele koplampen me tegemoet komt staan ze wel aan
toen ik om 7:05 vertrok was het hier al klaarlichte dag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
Maar vanochtend was het toch ook niet echt licht-licht![]()
.
Toen ik ging (8:45) vond ik het in ieder geval wel nodig om mijn lampen aan te zetten.
dan ook inderdaad, was ik nog vergeten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
met laagstaand zonnetje of uberhaupt felle zon is het ook wel hendig
Die heb ik ook gehad, via, via, via.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:00 schreef Fugie het volgende:
ik heb speciale 5000k lampjes uit japan![]()
Het staat beter dan die gelige standaard lichtjes, maar kwa opbrengst heb je er niet veel meer aan. Je ziet alleen de borden langs de weg een stukkie beter
mijnes zijn na een jaar kapoet gegaan, had toch 2 setjs dus nu zitten er weer nieuwe inquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, via, via, via.
Ze gingen na een maandje al stuk. Toen nieuwe gekregen. Idem dito.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |