HEY! Heb je niet gezien gister in de lollipop.. het was er ook aardig drukquote:
Ben je niet te wanhopig op zoek misschien? De ware Jacoba kom je vanzelf tegen, probeer het wat los te latenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, even klagen hoor!
M'n date gaat wéér niet door, maar ik had er al rekening mee gehouden, want deze vrouw is zó moeilijk te peilen. Maar beter ook dan.
Excuus dit keer: "ik realiseer me nu pas dat een LAT-relatie niets voor mij is. Teveel gedoe met plannen e.d.". Ze zou nog wel eens willen meeten om mij Amsterdam te laten zien. Mjah, daar heb ik haar niet voor nodig natuurlijk en voor mij hoeft het nu ook niet meer. Heeft al teveel moeite gekost. En dat heb ik ook teruggemaild. Bleh, women suck
.
ga je op kamers?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Datken ik, niet op plekken komen met mensen die dezelfde voorkeur hebben. Ik heb het voornemen om wat meer naar buiten te gaan als ik studeer.
Maar ach, ik en mijn voornemens.
Dat is het plan, alleen heb ik er momenteel geen geld voor. Maar met de studiefinancering die ik per 1 september krijg moet dat een heel eind lukklen.quote:
Je moet nog op zoek begrijp ik? Waar ga je studeren? waarom komt Tilburg nu als eerste in me op?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is het plan, alleen heb ik er momenteel geen geld voor. Maar met de studiefinancering die ik per 1 september krijg moet dat een heel eind lukklen.
Utrecht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je moet nog op zoek begrijp ik? Waar ga je studeren? waarom komt Tilburg nu als eerste in me op?
Dan zou een kamer wel handig kunnen zijn ja, anders kost het je aardig wat reistijd dagelijksquote:
Van achterennemens zijn leukerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Datken ik, niet op plekken komen met mensen die dezelfde voorkeur hebben. Ik heb het voornemen om wat meer naar buiten te gaan als ik studeer.
Maar ach, ik en mijn voornemens.
Ik zoek eerst maar iemand waarmee ik een ontspannen gesprek kan voeren en ik niet zenuwachtig bij benquote:
wanneer je na een avond stappen's ochtends een uur eerder op moet om op tijd daar te komen piep je wel anders tenminste...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet onoverkomelijk
k vond het altijd wel lekker. Beetje lezen, beetje huiswerk maken, rustig wakker worden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Met de trein een uur. Gelukkig rechtstreeks. Niet onoverkomelijk, maar ik denk dat het snel gaat vervelen.
En wat ga je daarmee doen? Je lijkt me geen type voor leraar straks..quote:
Dat is inderdaad leuk! Ik studeer ook Nederlandsquote:
Ach, je kunt er genoeg kanten mee op lijkt me. Daar kom je nog wel uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, leraar zijn trekt me helemaal niet. Ik vind de leerlingen te ongemotiveerd en ik vind de lesmethodes die er zijn niet prettig. Maar ik weet niet wat ik wel ga worden. Heel idealistisch gezien wordt ik schrijver. Maar dat is volgens mij de droom van heel veel mensen, en erzijn er weinig die het ook echt waar weten te maken en er succesvol mee worden.
Maar voor de rest moet ik kijken wat de studie inhoudt, welke aspecten me aantrekken en daarmee gaan kijken welke baan er bij mij zou passen. Ik weet het nu nog niet.
Niet opgeven, die hoop. Schrijven is leukquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, leraar zijn trekt me helemaal niet. Ik vind de leerlingen te ongemotiveerd en ik vind de lesmethodes die er zijn niet prettig. Maar ik weet niet wat ik wel ga worden. Heel idealistisch gezien wordt ik schrijver. Maar dat is volgens mij de droom van heel veel mensen, en erzijn er weinig die het ook echt waar weten te maken en er succesvol mee worden.
Maar voor de rest moet ik kijken wat de studie inhoudt, welke aspecten me aantrekken en daarmee gaan kijken welke baan er bij mij zou passen. Ik weet het nu nog niet.
Ik heb in ieder geval één verhaal wat ik koste wat het kost ooit af wil maken. het zit al een eeuwigheid in mijn hoofd, en erkomen steeds meer details bij. ik ben er vorig jaar op vakantie aan begonnen, maar hier thuis kan ik de concentratie niet vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet opgeven, die hoop. Schrijven is leukOOK als je er niet rijk en beroemd mee wordt.
Hm, zoiets als Dune of the Silmarillion dus...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als ik het ooit afschrijf dan is het wel een meesterwerk. het zit dan gewoon goed in elkaar, is spannend, fantasievol, toegankelijk, meeslepend, en mooi.
Ik was zelfs al zo ver dat ik landkaarten en stambomen ging maken. Oh, en een religie ontwerpen.
Je mag wel weten waar het ongeveer over zal gaan.quote:
en wij dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag wel weten waar het ongeveer over zal gaan.
Ik denk niet dat je kunt leven van schrijven, tenzij je er naast ook vertalingen bij doet, of columns schrijft, of zoiets.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet opgeven, die hoop. Schrijven is leukOOK als je er niet rijk en beroemd mee wordt.
Jullie ook. Het zal alleen vast niet iedereen aanspreken.quote:
Kom maar op!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie ook. Het zal alleen vast niet iedereen aanspreken.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:50 schreef Viking84 het volgende:
Mjah, ik heb ook nog wat schrijfideeën liggen, maar ik vind wat ik schrijf nooit goed genoeg. Ik wil sws iets schrijven over een meisje dat verliefd wordt op haar lerares
. Heb dat zelf ook meegemaakt, dus dan kan ik weer uit eigen ervaringen putten
.
nou mevr J.K Rowling heeft daar door die boeken van Harry Potter toch een aardig inkomen bijeen weten te harkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je kunt leven van schrijven, tenzij je er naast ook vertalingen bij doet, of columns schrijft, of zoiets.
Ik ken een paar mensen die er wel van kunnen leven, maar da's inderdaad zeldzaam in Nederland. Sowieso red je het bijna nooit met maar een boek.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je kunt leven van schrijven, tenzij je er naast ook vertalingen bij doet, of columns schrijft, of zoiets.
Ik ben begonnen met een kinderboek(je, 7000 woorden) over een meisje dat liever een jongetje wil zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ieder zijn ideen spuien
Ja, ik ben wel benieuwd, zeker omdat ik zelf ook met een fantasy bezig ben (en dat wereld en religie bedenken enzo komt me de keel uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag wel weten waar het ongeveer over zal gaan.
Ik kan het waarschijnlijk niet in een goed lopende samenvatting typen, want zo compleet is het verhaal nog niet.quote:
Tenzij je manuscript, of je uitgegeven boekje, in handen komt van iemand die het goed kan hypen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, het viel me ook mee toen ik het typtequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
Klinkt leuk! En heel volgbaar hoor, je samenvatting.
Aww. Nou ja, zolang het denken maar niet stopt/quote:
Begrijpelijk toch met alles wat er speelt nu?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:30 schreef wonderer het volgende:
Spannend, ja. En alle ingredienten voor een goeie fantasy
Mijne ligt alweer twee maanden stil![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |