Maak een topicreport aan met de vraag of ze de TT willen veranderen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik had eerst een andere tt in gedachten...
Nee, deze is beter.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maak een topicreport aan met de vraag of ze de TT willen veranderen.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef Yestuuur het volgende:
zal een erg serieus topic zijn met 'mensen' als sebassers
Sinds hij in GC staat is het heel erg serieus ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:39 schreef Yestuuur het volgende:
zal een erg serieus topic zijn met 'mensen' als sebassers
Ik ben nogal een baggeraar.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
En wat minder serieus is best leuk!
Nanking ook niet, en die moet me nog steeds wat per post sturen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:41 schreef wonderer het volgende:
Hij komt hier niet meer zo vaak.
Je bent ook van kleur verschoten.quote:
Mijn avatar is zich opeens nogal negatief gaan gedragen.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je bent ook van kleur verschoten.
Ik meld hier ook dingen die niemand interesseren.![]()
Hoi!quote:
ja hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 20:15 schreef wonderer het volgende:
Hoi Maedel
Heb je het nog steeds naar je zin?
Pizza!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:27 schreef maedel het volgende:
[..]
ja hoor
alleen het halfpension eten is goor![]()
morgen maar ergens anders naar toe dus![]()
p'sies, of gewoon eens pasta ofzo. Nu is het veel precooked.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:47 schreef Stroekie het volgende:
Zo roze maandag zit er weer op voor een jaar
was wel nat maar toch wel erg leuk
en Dr34m3r is dus een heel leuk mens![]()
![]()
![]()
Nou zo iets is wel zeer ontnuchterend na een leuke avondquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:47 schreef maedel het volgende:
Nou JB, ik weet niet, maar ik zou toch eens een hartig woordje met je vent wisselen....
Knap waardeloos allemaal.
En welke foto treffen we weer her en der in de media aan?
[afbeelding]
Nee, daar word je blij van! Goed voor de integratie jongens, heeeeeel goed!
Waardeloos.![]()
quote:
Ja, dat slaat nergens op, er waren vast wel leukere en gezelligere foto's te vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:47 schreef maedel het volgende:
Nou JB, ik weet niet, maar ik zou toch eens een hartig woordje met je vent wisselen....
Knap waardeloos allemaal.
En welke foto treffen we weer her en der in de media aan?
[afbeelding]
Nee, daar word je blij van! Goed voor de integratie jongens, heeeeeel goed!
Waardeloos.![]()
Ach, maak je je niet druk toch. Wat geeft 't nou?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat slaat nergens op, er waren vast wel leukere en gezelligere foto's te vinden.
En ik weet van mijn vriend wel dat ie niks uitspookt, maar ik kan er gewooin niet tegen dat ie dan een of andere tuthola zoiets laat zeggen tegen mij, ik vind het ook erg onbeschoft van haar, zoiets doe je niet, klaar, maakt geen zak uit wie je bent.
Was trouwens de vriendin van een vriendin van ons, maar dan nog.
Het is gewoon niet aardig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, maak je je niet druk toch. Wat geeft 't nou?
Dat maak jij ervan. Je moet niet altijd de redenen achter dingen zelf bedenken, dan kan je altijd wel boos zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:14 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Het is gewoon niet aardig.
Ze wil daar gewoon mee zeggen dat ik hem niet moet bellen ofzo, dat ze me achterdochtig vindt, weet ik veel, nou, daar ben ik niet van gediend, zeker niet van iemand die me niet kent.
Als ik zo jaloers en achterdochtig was, zou hij daar gisteren niet eens geweest zijn.
Kijk dat je travo's op de foto zet is te begrijpen maar toch niet van zulke kiekjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
We leven in een vrij land, maar velen beseffen dat blijkbaar nog steeds niet
Waar je je wel niet druk over kunt maken
* vanitasvanitatumetomniava heeft zich zo vaak als meisje verkleed (toen 'ie nog niet zo oud was danwel, nu gaat dat wat moeilijk)
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Je moet niet altijd de redenen achter dingen zelf bedenken, dan kan je altijd wel boos zijn.
Waarschijnlijk heeft 't een heel andere, praktische reden.
Nuja, ik zie 't gewoon als zeg maar een gewone festival foto met 'n roze teint, echt helemaal niks mis meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kijk dat je travo's op de foto zet is te begrijpen maar toch niet van zulke kiekjes![]()
dat heeft dan weer helemaal NIETS met roze maandag te maken
Volgens mij voel je je vervelend en zoek je er redenen voor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
En ik zei al, ik ben niet zo achterdochtig, ik kan er gewoon niet tegen als mensen zich met mijn prive-gesprekken bemoeien, zeker niet huppeltrutjes die het nodig vinden om mij even te melden dat mijn vriend bij hen blijft.
En tenslotte denken vrouwen nou eenmaal zo(niet allemaal hoor, maar ik ken er genoeg)
Maar dat komt misschien omdat ik dat zelf niet zou doen.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Volgens mij voel je je vervelend en zoek je er redenen voor.
Nee, die is al geweets, ik heb gewoon weinig geslapen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ehm, ik wil niet vrouw-onvriendelijk doen ofzo, maar is het de tijd van de maand, zeg maar?
Ah, dan doe je 't toch lekker rustig aan, en zet je een lekker rustig muziekje aan. En als hij thuiskomt, en jij wat uitgerust bent, dan zie je het dan wel weer wat je ervan vind en hoe je je erover voelt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die is al geweets, ik heb gewoon weinig geslapen.
lucht dat voldoende opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:52 schreef DR34M3R het volgende:
Aaaaaaaaaaarrrrrrggghhhh!!!
zo dat moest er even uit
Eigenlijk niet... heb een slechte dag vandaag.. heel slecht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lucht dat voldoende op
of moet ik het dartbord ophangen met een foto erop ?
een boxbal om op af te reageren heb ik niet voor je in de aanbieding
"Stuurt een vrachtauto vol met knuffels de snelweg over"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eigenlijk niet... heb een slechte dag vandaag.. heel slecht.![]()
Hoe heb ik ooooit zo stom kunnen zijn...![]()
Ja dreamer, vertel eens, hoe heb je ooit zo stom kunnen zijn?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eigenlijk niet... heb een slechte dag vandaag.. heel slecht.![]()
Hoe heb ik ooooit zo stom kunnen zijn...![]()
eigenwijs denk ik.. het stemmetje vanbinnen gewoon negeren...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja dreamer, vertel eens, hoe heb je ooit zo stom kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |