Ja, dit seizoen is nog geen een keer daadwerkelijk iemand gehaald die in de media werd geroepen.quote:
Ja idd, goed inzicht.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, dit seizoen is nog geen een keer daadwerkelijk iemand gehaald die in de media werd geroepen.
Dus ik ben vol vertrouwen!
Inderdaad, hopen dat Martin van Geel er echt een beetje verstand van heeft.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Alle namen waar Ajax mee in verband worden gebracht komen uiteindelijk nooit deze transferperiode.
We hebben al veel teveel oud-PSV'ers onder contract staan, alleen Alex mag nog komen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:31 schreef Suijk het volgende:
Het wordt een onverwachte aankoop. Johann Vogel.
Laat die jongen gewoon transfervrij gaan. Moeilijk gedoe...quote:Krohn-Dehli: 'Ik sta gewoon machteloos'
24/7/2007 9 :59
Sparta Rotterdam, VVV-Venlo en Roda JC maken jacht op de bij Ajax overbodige Michael Krohn-Dehli. De Amsterdammers willen wel geld zien.
Begin juli kreeg de middenvelder te horen dat er voor hem geen plaats meer was bij Ajax. De Deen werd afgelopen seizoen verhuurd aan Sparta Rotterdam, dat hem graag terug zou zien. De belangstellende clubs schrikken vooralsnog terug voor de door Ajax verlangde transfersom. Bij die club staat Krohn-Dehli nog tot medio 2009 onder contract.
In Voetbal International zegt de Deen: 'Ik weet via mijn zaakwaarnemer Søren Lerby dat een paar clubs geïnformeerd hebben, maar er is nog niets concreet geworden. Dat heeft vooral te maken met het bedrag dat Ajax voor mij vraagt. De club wil mij niet transfervrij laten gaan.'
'Aan de ene kant zeggen ze dat ze het niet in mij zien zitten, vervolgens vragen ze wel een dusdanig hoog bedrag dat clubs afhaken. Ik sta gewoon machteloos en ben afhankelijk van Ajax.'
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:22 schreef sjimz het volgende:
Ono en Engelaar komen dus niet!
Dit is onze nieuwe aanwinst.quote:Stand-in voor Davids bij persfoto's
Maandag poseerde Ajax op de Nieuwmarkt voor de jaarlijkse persfoto's. Daarbij was er één probleem Edgar Davids kon er door zijn gebroken been niet bij zijn.
Voor Davids werd Fardy Bachdim uit Zuidoost ingezet. Zowel in uit- als in thuistenue mocht hij op de officiële foto staan als vervanger van Davids.
Op de uiteindelijk foto zal Bachdim echter niet te zien zijn, daarop zijn hoofd uitgeknipt en dat van Davids opgeplakt.
Het wordt inderdaad een beetje gênantquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:35 schreef M0NTANA het volgende:
We hebben al veel teveel oud-PSV'ers onder contract staan, alleen Alex mag nog komen!
Hoop echt dat wij over een paar jaar telkens zo voldaan kunnen lachen als jij de laatste jaren, want je hebt nog gelijk ook. Maar goed, ik ga maar eens een keer niet uit van de landstitel, misschien dat het helpt.quote:
Het is ook niet zo moeilijk om dragende speler bij feyenoord te zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:00 schreef TheVulture het volgende:
Ono en Vogel waren in hun periode bij Feyenoord en PSV dragende spelers dus ik zou dat geen slechte aankopen vinden... over Engelaar heb ik wat meer twijfels
Ono was vooral in zijn beginperiode bij Feyenoord geweldig... en zo beroerd speelden ze toen nog niet...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
Het is ook niet zo moeilijk om dragende speler bij feyenoord te zijn.![]()
![]()
Die is al naar Everton gevlogen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:31 schreef Suijk het volgende:
Het wordt een onverwachte aankoop. Johann Vogel.
quote:Kenneth Perez stapte anderhalve week geleden dan toch over van Ajax naar PSV. De Deen is erg blij met de overgang, omdat hij het in Amsterdam niet langer naar zijn zin had. "Het jaar bij Ajax was niet altijd even leuk, puur doordat ik niet zo vaak speelde", zegt Perez in Voetbal International. "We moeten het niet dramatiseren, Ajax blijft ook een mooie club. Ze wilden me ook behouden, maar bij PSV is de kans op spelen voor mij groter. Als ik gewoon mijn niveau haal, dan speel ik."
Qua rendement stak de routinier het afgelopen seizoen bij Ajax boven een groot deel van de selectie uit. Op de vraag van VI of het niet vreemd is dat uitgerekend hij mocht vertrekken, antwoordt Perez met een sneer richting zijn vorige coach Henk ten Cate. "Het is ook raar dat de speler met het meeste rendement niet altijd werd opgesteld. Ajax ligt echter achter me. Ik wil gewoon lekker voetballen. PSV is de afgelopen drie jaar kampioen van Nederland geworden en daarom kun je stellen dat PSV de beste club van Nederland is."
Buiten dat dit een oud bericht is, is er toch helemaal niets mis met wa Perez zegt?quote:Ajax blijft ook een mooie club. Ze wilden me ook behouden, maar bij PSV is de kans op spelen voor mij groter.
Valt wel mee, op zich logisch wat ie zegt over ten Cate, zeker vanuit zijn positie afgelopen seizoen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |