hallee is 'brabants' voor hallo of dag.quote:op zondag 29 juli 2007 19:09 schreef mwanatabu het volgende:
wat is dat "hallee"? een inside-ding? schmieren jullie?
of moet ik azul zeggen voortaanquote:op zondag 29 juli 2007 23:55 schreef divifilius het volgende:
[..]
hallee is 'brabants' voor hallo of dag.
ik heb er een beetje een gewoonte van gemaakt om in ieder welkomsttopic het nieuwe lid te begroten met hallee. tegenwoordig jat iedereen, en vooral de extreem onoriginele d-h, mijn uitspraak![]()
waar in brabant dan?quote:op zondag 29 juli 2007 23:55 schreef divifilius het volgende:
[..]
hallee is 'brabants' voor hallo of dag.
azul?, is dat een merk chips?quote:op maandag 30 juli 2007 04:54 schreef double-helix het volgende:
[..]
of moet ik azul zeggen voortaan?
rond tilburgquote:op maandag 30 juli 2007 14:11 schreef emimich het volgende:
[..]
waar in brabant dan?
ik woon in eindhoven en heb het echt nog nooit gehoord!![]()
isniveelhé?quote:op maandag 30 juli 2007 13:01 schreef tweek het volgende:
iemand middleman zijn voor 50k?
quote:op maandag 30 juli 2007 21:49 schreef #ANONIEM het volgende:
even wat vraagjes, eerste vraag: krijg je ook geld, land en technologie als je misseles, vliegtuigen of zelfs op den duur een atoombom zou gebruiken? of hebben die alleen de vernietigende kracht..
alleen soldaten en tanks kunnen geld,land en tech raiden.de rest vernietigd infra.
3e vraag: technologie zorgt ook voor een betere environemnt als ik het goed heb gelezen op het forum. hoeveel environment wordt het beter per hoeveel technologie?
geen idee,sorry
4e vraag: hoe sterk zijn vliegtuigen in vergelijking met tanks en soldaten? ik zie er alleen strenght 1 tot 9 staan... wat moet ik daaruit opmaken?
vliegtuigen kunnen alleen infra wegbombarderen,je hebt 2 categorieën,fighters en bombers,fighters beschermen je bombers tegen andere fighters en bombers vernietigen infra.
als iemand deze vragen kan en wil beantwoorden, dan dankje![]()
geen probleem![]()
youssef,azul, mijn favoriete berberquote:
ze sterven iig een heldendoodquote:op dinsdag 31 juli 2007 18:28 schreef divifilius het volgende:
ik zat net een stukje op het cn forum te lezen over de war-strategie van fan. ze hebben in de weken voor de oorlog ( die zat eraan te komen ) flink wat tech ingekocht. zo behielden ze een groot deel van hun ns in hun tech, zodat ze ook op zi nog steeds genoeg ns hadden op de top van npo de oorlog te verklaren en te nuken. gisteren nog zijn een hoop fan naties tegelijkertijd uit peace-mode gekomen om een soort van laatste aanval te plegen. wonderbaarlijk dat één alliantie het weken uithoud tegen het hele ti blok.
begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds een hekel aan fan, maar qua militair opzicht zijn ze best indrukwekkend![]()
damn, dat is een prachtig staaltje militaire tactiek!quote:op dinsdag 31 juli 2007 18:28 schreef divifilius het volgende:
ik zat net een stukje op het cn forum te lezen over de war-strategie van fan. ze hebben in de weken voor de oorlog ( die zat eraan te komen ) flink wat tech ingekocht. zo behielden ze een groot deel van hun ns in hun tech, zodat ze ook op zi nog steeds genoeg ns hadden op de top van npo de oorlog te verklaren en te nuken. gisteren nog zijn een hoop fan naties tegelijkertijd uit peace-mode gekomen om een soort van laatste aanval te plegen. wonderbaarlijk dat één alliantie het weken uithoud tegen het hele ti blok.
begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds een hekel aan fan, maar qua militair opzicht zijn ze best indrukwekkend![]()
vind ik ookquote:op dinsdag 31 juli 2007 23:29 schreef madine het volgende:
laten we het maar even lekker rustig houden rond fok.
ik ben trouwens van mening dat het op poten zetten van onze defensie op dit moment een van de top priorities zou moeten zijn.
beetje zonde van je geld, vooral de upkeep. ik heb er iets van 600 bij een populaite van 1800. ik koop wel meer soldaten als ik in oorlog raak.quote:op dinsdag 31 juli 2007 23:38 schreef kremers het volgende:
[..]
vind ik ookhet valt mij op dat een heleboel naties maar relatief weinig soldaten hebben (20/30% van de bevolking)
zelf heb ik 1.490 inwoners, en 1.100 soldaten
welke aidchain is dat?quote:op woensdag 1 augustus 2007 01:56 schreef gasturbine het volgende:
er is dus weer aid gestolen, zoals het er nu naar uitziet.
weer in een chain waar ik in zit en weer op 2-3 posities afstand van de houder.
deze geloof ik:quote:
het zit je niet mee gasturbinequote:niet weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en precies waar ik in zit, op 2 posities afstand! het is een complot!
hij is net terug van vakantie geloof ik. maar hij is fanatiek show-worstelaar oid, dus wellicht voelt hij zijn armen niet meer en zit nu hulpeloos naar dit scherm te staren terwijl hij gepureerd krachtvoer via een rietje inneemt. je weet het niet hequote:op woensdag 1 augustus 2007 12:24 schreef fjd het volgende:
daarom zeg ik ook dat je hem wel even wat respijt moet geven, misschien ivm eventuele vakantie wel meer dan een week maar goed het geduld raakt een keer op
-lama, al-quote:op dinsdag 31 juli 2007 18:28 schreef divifilius het volgende:
quote:op woensdag 1 augustus 2007 12:30 schreef mwanatabu het volgende:
[..]
hij is net terug van vakantie geloof ik. maar hij is fanatiek show-worstelaar oid, dus wellicht voelt hij zijn armen niet meer en zit nu hulpeloos naar dit scherm te staren terwijl hij gepureerd krachtvoer via een rietje inneemt. je weet het niet he
kan je ook niet direct zeggen wat een zi is? ik vraag het me namelijk al tijden af? totale vernietiging ofzo als ik een beetje naar de context kijk vaak....quote:op woensdag 1 augustus 2007 16:52 schreef gasturbine het volgende:
kan iemand mij een plaatje zenden van fok op cybernations met een vierkante vorm.
ik maak nu een wikipedia over cybernations waarbij je je eigen info over je eigen land, maar ook speluitleg over wat bijvoorbeeld een zi is kan toevoegen, ik weet niet of er genoeg animo hier is om een paar paginatjes(zinnetjes eigenlijk) te schrijven met korte uitleg.
dat plaatje is dan voor linksboven, waar op wikipedia het wikilogo staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |