dat zijn dus veronderstellingen, voor hetzelfde geld krijg je een ander persoon met voldoende charisma die dezelfde oorlog begint maar de joden met rust laat en evtl zelfs pampert en daardoor, dankzij het joodse intellectuele potentieel, veel eerder over het atoomwapen beschiktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:13 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Daar had je , voor de discussie, wat aan gehad. Je hebt voor zoiets een charismaat nodig.
Kortom de oorlog had niet plaats gehad , en daar technologie op wapengebied het hardst gaat gedurende een oorlog hoef je je over de atoom ook geen zorgen te maken.
uiteraard had ik er moeite mee gehad, evenveel moeite als met het gooien van clusterbommen nadat de laatste christen "daar" weg isquote:Maar jij had dus geen moeite gehad met het omzeep helpen van een onschuldig knulletje?
ik dacht dat zowel het judaïsme als het christendom juist grotendeels verdwenen was uit die streken, op wat enkelingen na een grote goddeloze bende ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:28 schreef JayceWarrior het volgende:
Het blijft raar gezien jesus christus ook een profeet in de islam is en het midden oosten voordat het islamitisch werd voor een redelijk groot gedeelte christelijk was.
Uh. daar zijn Verdonk en Wilders toch al lang mee bezig?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef bijdehand het volgende:
Zullen we hier ook doen met moslims, kijken of ze het daar ook nog zo leuk vinden
Nee hoor, ja behalve als je het over irak heb maar je kan het nooit hebben over een goddeloze bende, in de voor-islamitische en voor-christelijke tijden waren er andere religies.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:37 schreef moussie het volgende:
[..]
ik dacht dat zowel het judaïsme als het christendom juist grotendeels verdwenen was uit die streken, op wat enkelingen na een grote goddeloze bende ?
hehe, goddeloos in de context van "god van abraham"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef JayceWarrior het volgende:
[..]
Nee hoor, ja behalve als je het over irak heb maar je kan het nooit hebben over een goddeloze bende, in de voor-islamitische en voor-christelijke tijden waren er andere religies.
Goed voorbeeld. Moeten wij ook gaan doen, inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:30 schreef Triggershot het volgende:
Heel goed dit.
Alleen zijn de moslims geen bedreigde soort in Irak hequote:
'Wij'?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. Moeten wij ook gaan doen, inderdaad.![]()
Wat vind je nu precies goed? Christenen wegpesten uit Iraq?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:30 schreef Triggershot het volgende:
Heel goed dit.
ah zo, ja maar ik vind de heidense religies veel spirituelerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:16 schreef moussie het volgende:
[..]
hehe, goddeloos in de context van "god van abraham"
die vraag wou ik nou ook net stellen, het is dat ik eerst zat te f5'en .. wat is hier goed aan ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat vind je nu precies goed? Christenen wegpesten uit Iraq?
aha, de eerste supporter van zuiveringen komt naar vorenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:30 schreef Triggershot het volgende:
Heel goed dit.
geef mij Zarathustra maarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:01 schreef JayceWarrior het volgende:
[..]
ah zo, ja maar ik vind de heidense religies veel spiritueler![]()
Dat er onderhand feiten naar boven komen, wat voor troep Amerika onderhand heeft aangericht, niet alleen met terreur, maar ook onrust onder de volkeren, onder Saddams regime met Tariq (Christen) zou dat echt niet gebeuren. Niet zonder inmenging van de regime.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat vind je nu precies goed? Christenen wegpesten uit Iraq?
Onder welke steen leef jij? Wat gebeurde er in Griekenland, Bulgariije, Servie, Rusland, Zuid-Afrika, China etc?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:03 schreef JayceWarrior het volgende:
[..]
aha, de eerste supporter van zuiveringen komt naar voren
aub niet meer huilen als mensen dit dan ook bij moslims willen
Dat vind je zeker ook goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onder welke grot leef jij? Wat gebeurde er in Griekenland, Bulgariije, Servie, Rusland, Zuid-Afrika, China etc?
In Servie? Daar heeft de NATO bommen op gegooid, bedoel je dat?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij? Wat gebeurde er in Griekenland, Bulgariije, Servie, Rusland, Zuid-Afrika, China etc?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |