Het viel me nogal tegen van een renner die bij zijn eerste etappezege in deze Tour.........tromgeroffel........niet overeind kwam uit het zadel en niet eens zijn stuur losliet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:11 schreef Cootz het volgende:
Wat zei hij nou ook alweer over dat Rasmussen de streep nog ging kussen?Of was dat Herbert?
Als een van de weinige omroepen zaten ze daar volgens mij, de belgen zaten heel ergens anders.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:59 schreef kevin6188 het volgende:
Toen Herbert voor de zoveelste keer zei dat ze bovenop de streep zaten, voegde Maarten daar iets in de trant van 'we hebben ook op onze strepen gestaan' aan toe. Was wel mooi.
Dat zei hij ook 37 keer inderdaad.quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:25 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Als een van de weinige omroepen zaten ze daar volgens mij, de belgen zaten heel ergens anders.
Hehehequote:Op woensdag 25 juli 2007 20:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat zei hij ook 37 keer inderdaad.
Daar gaat het toch niet om?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:21 schreef maril het volgende:
Toch, als Ducrot het heeft over doping, denk ik atijd rustig jongen jij hebt ook gebruikt.
Nee maar je vindt het wel vaag als die ex-alcoholist het niet kan geloven dat er meer alcoholisten zijnquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om?
Als een ex-alcoholist praat over de gevaren van alcohol misbruik zeg je toch ook niet: "Hou je bek, je bent zelf een zuiplap geweest"?
Dat dus.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee maar je vindt het wel vaag als die ex-alcoholist het niet kan geloven dat er meer alcoholisten zijn![]()
Hij weet heel goed dat er meer dopinggebruikers zijn. Dat ontkent hij ook nooit. Hij is alleen verontwaardigd dat de mensen het nog doen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:22 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee maar je vindt het wel vaag als die ex-alcoholist het niet kan geloven dat er meer alcoholisten zijn![]()
Ik vind dit echt schandalig van Maarten. "Laat hem maar bekennen wat hij wil bekennen" ofzo zei die.quote:
Euhhh? Maarten Ducrot was zo ongeveer de eerste Nederlandse wielrenner die bekent heeft doping te hebben gebruikt tijdens zijn carriere.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:29 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik vind dit echt schandalig van Maarten. "Laat hem maar bekennen wat hij wil bekennen" ofzo zei die.
En zelf met zijn mond vol tanden staan als hij er naar gevraagd wordt. Zo kan er natuurlijk nooit een Nieuw Wielrennen komen als de voorvechter zelf niet eens uitspraken wil doen over zijn eigen verleden op tv. Zwak van je Maarten...
Ja, dat weet ik ook wel. Maar op tv wil hij het nu niet eens normaal herhalen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:35 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Euhhh? Maarten Ducrot was zo ongeveer de eerste Nederlandse wielrenner die bekent heeft doping te hebben gebruikt tijdens zijn carriere.
inderdaad... rit is al minder leuk om te volgen nuquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:01 schreef UtrechtSlim het volgende:
Heeft Maarten een middag vrij gekregen? Ik heb hem nog niet gehoord.. Als hij maar terug is met het Grote Linkeballen..
En hij zei nog dat het de eerste keer was deze tour!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:17 schreef MichelWuyts het volgende:
wat een courage
ik heb het hiervoor niet gehoord(deze tour dan)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:19 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
En hij zei nog dat het de eerste keer was deze tour!
Nou, ik durf mijn hand in het vuur te steken dat hij het al eerder gezegd heeft
Ja, ik weet het wel zeker dat het gezegd is. Het kan natuurlijk dan ook Herbert geweest zijn...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:20 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
ik heb het hiervoor niet gehoord(deze tour dan)
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:32 schreef Steffie het volgende:
De wikiqoute heeft de krant gehaald
http://www.bndestem.nl/cultuur/article1696953.ece
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |