quote:
FKA +1quote:
Zelfs het vraagteken hoort bij de titel van de film, dus dat was een absoluut perfect antwoord!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En volgens mij pak je meteen een punt.
In Wales????quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Paar dagen weggeweest naar Engeland... Was weer erg leuk...
Wat is de langste Britse rivier?
I know!! Mijn baas belde vanmorgen (woont in London) en het schijnt echt verschrikkelijk te zijn daar. Hij was op Heathrow geland afgelopen vrijdag om 1 uur smiddags en was niet thuis voor 9 uur in de avond door de overstromingen, en ze verwachten dat het morgenvroeg pas op zijn hoogst is, het waterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Hij staat nu op het punt van overstromen...
Wat een kutweer daar...
Tering! Het zit ze niet mee in die hoek.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
I know!! Mijn baas belde vanmorgen (woont in London) en het schijnt echt verschrikkelijk te zijn daar. Hij was op Heathrow geland afgelopen vrijdag om 1 uur smiddags en was niet thuis voor 9 uur in de avond door de overstromingen, en ze verwachten dat het morgenvroeg pas op zijn hoogst is, het water
Niet echt nee, het halve land staat onder waterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tering! Het zit ze niet mee in die hoek.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:52 schreef qonmann het volgende:
goochelaar :-)
Is goed hoor. Dat heet een ' kuiper'quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Een tonnen maker....
Zou niet weten hoe je dat anders uit kunt leggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |