Helemaal correct !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:01 schreef ElizabethR het volgende:
Jan Kees de Jager toch?
Dat klopt. Ik wacht nog een paar minuten of iemand met de naam komt, anders heb je het puntquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
De prins van Piemont. Maar zijn naam weet ik niet.
Wellicht is Ierland dan zo welvarend dat je beter af bent als Ierse ..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:08 schreef ElizabethR het volgende:
Ik moet financien en sociale zaken goed in de gaten houden!! Mocht de AOW ooit afgeschaft worden dan laat ik me acuut nationaliseren tot Ierse namelijk. Anders pik ik vanaf mijn 65e mooi de AOW mee!! Heb er per slot van rekening jaren en jaren voor betaald. Het enige nadeel is dus dat ik dan wel nederlandse moet blijven.
Ik krijg ook in Ierland en van de Ierse staat gewoon oudedag voorziening als het zover is hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
Wellicht is Ierland dan zo welvarend dat je beter af bent als Ierse ..![]()
Correctquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:24 schreef Neleos het volgende:
Rose Royce
Trustequote:
Inderdaad ehhhhhhhh. Verder dan die twee kom ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:27 schreef ElizabethR het volgende:
Brad Pitt en Juliette lewis en ehhhhhhhhhhh
En das drie!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:28 schreef ElizabethR het volgende:
David Duchovny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |