quote:
FKA +1quote:
Zelfs het vraagteken hoort bij de titel van de film, dus dat was een absoluut perfect antwoord!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En volgens mij pak je meteen een punt.
In Wales????quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Paar dagen weggeweest naar Engeland... Was weer erg leuk...
Wat is de langste Britse rivier?
I know!! Mijn baas belde vanmorgen (woont in London) en het schijnt echt verschrikkelijk te zijn daar. Hij was op Heathrow geland afgelopen vrijdag om 1 uur smiddags en was niet thuis voor 9 uur in de avond door de overstromingen, en ze verwachten dat het morgenvroeg pas op zijn hoogst is, het waterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Hij staat nu op het punt van overstromen...
Wat een kutweer daar...
Tering! Het zit ze niet mee in die hoek.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
I know!! Mijn baas belde vanmorgen (woont in London) en het schijnt echt verschrikkelijk te zijn daar. Hij was op Heathrow geland afgelopen vrijdag om 1 uur smiddags en was niet thuis voor 9 uur in de avond door de overstromingen, en ze verwachten dat het morgenvroeg pas op zijn hoogst is, het water
Niet echt nee, het halve land staat onder waterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tering! Het zit ze niet mee in die hoek.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:52 schreef qonmann het volgende:
goochelaar :-)
Is goed hoor. Dat heet een ' kuiper'quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Een tonnen maker....
Zou niet weten hoe je dat anders uit kunt leggen...
Ik zal mij plunjebaal vast inpakken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:55 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Er zijn dorpen die gewoon geen water en electriciteit hebben en al dagen volledig van dee buitenwereld zijn afgesloten... De Britten gaan nu internationale hulp vragen omdat ze het zelf niet meer aan kunnen
quote:
Is uit mijn tijdquote:
Vorig jaar dus?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is uit mijn tijd
Toen ik nog jong en mooi enzo was....
Heul lang geleejen
Hij is in zijn harnas gestorven.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tommy wel ja. Maar die had dus gewoon een achternaam die een beroep betekent. Die achternaam bestaat in het Nederlands ook trouwens!
Nu ben je oud en verlept?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is uit mijn tijd
Toen ik nog jong en mooi enzo was....
Heul lang geleejen
quote:
quote:
qonmann +1quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:06 schreef qonmann het volgende:
schrikkelseconde
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
The ministerial-level meeting of Cobra came after it emerged that the water levels of both the Thames and Severn have exceeded those of devastating floods in 1947.
Shit, ze zijn het overleg begonnen zonder mijn aanwezigheid.![]()
Ff bellen...
Nee hoor, die is bijgewerkt. Alleen heeft TS vergeten aan te passen dat de stand is bijgewerkt tot deel ....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:07 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
klopt het dat de tussenstand niet is bijgewerkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |