Misschien iets voor in de OP? Of moeten we het maar gewoon bij V&A/MP houden...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Iedereen gaat opeens z'n shit verkopen
Iemand nog een bank kopen ?
en 4 pita broodjes ?
slippers ?
Tele's spelen niet lekker?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet zo heel boeiend speelt, maar het klinkt wel erg lekker ja.
Wennen. Ik heb eergisteren zo'n ding gekocht:quote:Op maandag 23 juli 2007 22:25 schreef Jimbo het volgende:
ik had dus zo plectrums gekocht he , maar die dingen spelen ech kutheb maar 1 plectrum die fijn speelt
ding is fucking hard enzo maar wel lief
Na dat word niks denk ikquote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Misschien iets voor in de OP? Of moeten we het maar gewoon bij V&A/MP houden...
12euro :| wtfquote:Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Na dat word niks denk ik
Wie was dat ook alweer met die 12 euro plectrums ?
en hoe bevallen ze ?
Generaliseren is makkelijk... als er ergens gitaren van zijn met veel verschillende halzen (qua feel) dan zijn het wel teles en strats...quote:
Gewoon oefenen oefenen oefenenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef Jimbo het volgende:
das wel nice dan ,al weet ik zegmaar de punt van t ding wel te vinden
btw iemand die nog wat sites weet met handige zooi voor beginners , heb nu iets van about.com maar die heb ik zn beetje uit en kan dr nog nix van
Mijn kloon mag er wel uit trouwens, daar post ik toch al een hele tijd niet meer mee. En zo nodig hoef ik niet in de OP, tenzij het nodig is om een rij vol te makenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja we hebben 7 mensen nodig voor een nieuwe rijzet je naam maar in een lijstje dat je erbij wil
de vorige keer dat iemand de O P wou aanpassen lag de hele zooi in de tyfes![]()
Inderdaad, volgens mij zijn Strats zo'n beetje de meest veelzijdige gitaren die er zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Generaliseren is makkelijk... als er ergens gitaren van zijn met veel verschillende halzen (qua feel) dan zijn het wel teles en strats...
Nou ik denk dat dat wel loslooptquote:Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij zijn Strats zo'n beetje de meest veelzijdige gitaren die er zijn.
Ik wil eens met Wah klooien, maar die dingen zijn duur.
Mja ik denk dat je weinig écht veelzijdige gitaren heb meestal zijn ze toch meer specifiek op een richting gerichtquote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef Sloggi het volgende:
Of je moet Strats met humbuckers niet als Strats beschouwen.
Doe ik eigenlijk ook wel een beetje.
zo'n Line6 Variax is daar een beetje op gericht denk ik. Heeft iemand al eens op ziets gespeeld?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik denk dat je weinig écht veelzijdige gitaren heb meestal zijn ze toch meer specifiek op een richting gericht
Je hebt van fender zelf nu ook zo'n ding met want andere tunings en setting erin, in ieder geval strat en tele, geen idee of er ook iets met humbuckers inzitquote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
zo'n Line6 Variax is daar een beetje op gericht denk ik. Heeft iemand al eens op ziets gespeeld?
Ja zeker wel, maar die gast speelt gewoon niet zo goed.quote:
Ja dat was inderdaad best schokkend!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja zeker wel, maar die gast speelt gewoon niet zo goed.
Die gast die die Mark IV test trouwens ook niet. Met een valse gitaar op een amp van 2900 euro
Dat was helemaal een rampquote:Op maandag 23 juli 2007 23:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad best schokkend!
Net als die kerel van die Hetfield gitaar van $7000
toch ergens wel frusterend die lui met kapitale aparatuur maar geen skills...quote:
Ach, zoquote:Op maandag 23 juli 2007 22:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja zeker wel, maar die gast speelt gewoon niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |