Dat kan heulemaal niequote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:25 schreef wizl het volgende:
Ik heb dus een knop waarmee ik volgens mij het input volume regel
Pest die jongen eens niet zo!quote:
Dat heb ik dan ook niet gezegd, dan moet je wat beter lezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:06 schreef punkjunk het volgende:
oh en die drabber die zei dat het hals element van de tele niet puur tele is, ga der er een bespelen, roep niet zomaar na wat je ergens leest want het geluid van het hals element is ook vrij uniek.
Dan vind ik de gitaar mooier en dat moet betekenen dat.... nuff saidquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef Deansensitized het volgende:
Lekkere chick + vette gitaar![]()
[afbeelding]
Lekkere chick?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef Deansensitized het volgende:
[afbeelding]
ik moest lachenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Lekkere chick?
Dik wijf, met een dikke kop zul je bedoelen.
Maarja, ze hebben beide een lelijke kop!!!111![]()
![]()
!!
zeker een fries vrouwtje? lijkt op een koequote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:42 schreef Deansensitized het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:50 schreef Deansensitized het volgende:
![]()
![]()
Dan post ik maar niet meer... als jullie zo willen![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zeker een fries vrouwtje? lijkt op een koe
Bij die sig van hem wel ja. Maar ze hebben ook niet allemaal die V Headstock hoorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind het ook wel typisch dat toen Dave Mustaine een signature guitar kreeg bij Dean er gelijk een andere kop op zat..
Mooie schoenen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]nee man. Amerikaanse
![]()
Maar kijk dan, zo mooi![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]nee man. Amerikaanse
![]()
Maar kijk dan, zo mooi![]()
[afbeelding]
Beide hersenloze aanbidding van een symbool?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:04 schreef Witchfynder het volgende:
All stars zijn bijna net zo lelijk als Telecasters vind ik. Zou er een verband zijn tussen Telecasters en All Stars mooi vinden?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |