Owquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:39 schreef 7eVeNL het volgende:
Mean Creek? (vreselijke film overigens)
quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:41 schreef Doff het volgende:
Hier hadden we het toch laatst over gehad?
Hmmm?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:03 schreef Doff het volgende:
Of Mi2.
En 7eVeNL, ik snap niet dat je dan antwoord gaat geven. Maar ik ben dan ook de standaardzeiker hier.
Dat je daarmee het hele spel ophoudt, daar was je het afgelopen week nog mee eens. Als ik weet dat ik geen tijd heb ga ik geen antwoord geven, daar snap ik de lol niet zo van. Lijkt me allemaal niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:06 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Hmmm?
Ik zit hier op me werk, dus het kan idd even duren, jou punt?
Zo gaat het al jaren hier...quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:09 schreef Doff het volgende:
[..]
Dat je daarmee het hele spel ophoudt, daar was je het afgelopen week nog mee eens. Als ik weet dat ik geen tijd heb ga ik geen antwoord geven, daar snap ik de lol niet zo van. Lijkt me allemaal niet meer dan logisch.
Nee, dat principe gaat niet op want er stond niet eens een vraag. Daarnaast gaat het niet om een paar minuten maar om een uur en bovendien heb ik zo'n sociaal arm leven dat nalatigheid op FMT mijn hele leven overhoop gooit. En dat wil je vast niet op je geweten hebben, ofwel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:14 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Zo gaat het al jaren hier...![]()
Daarvoor is toch de 'zeker van je zaak? vraag maar raak functie' voor verzonnen? en we hebben het hier over enkele minuten...Je hebt toch wel anders te doen in de tussentijd?
Klopt, niet goed gekeken, excuse moi, maar goed, ik beantwoord een vraag omdat ik een punt wil binnenhalen niet omdat ik uitgebreid wil mee doen in een trivia spelletje. En vanwege mijn werk kreeg ik niet de mogelijkheid om gelijk een nieuwe vraag te plaatsen. En anders kan iemand anders toch gewoon een vraag stellen? Zoals Lonewolf al van plan was. Niets aan het handje lijkt mij?quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:19 schreef Doff het volgende:
[..]
Nee, dat principe gaat niet op want er stond niet eens een vraag. Daarnaast gaat het niet om een paar minuten maar om een uur en bovendien heb ik zo'n sociaal arm leven dat nalatigheid op FMT mijn hele leven overhoop gooit. En dat wil je vast niet op je geweten hebben, ofwel?
Dat vind ik een heel rare instelling en ik ben blij dat niet iedereen hier er zo over denkt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:25 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Klopt, niet goed gekeken, excuse moi, maar goed, ik beantwoord een vraag omdat ik een punt wil binnenhalen niet omdat ik uitgebreid wil mee doen in een trivia spelletje. En vanwege mijn werk kreeg ik niet de mogelijkheid om gelijk een nieuwe vraag te plaatsen. En anders kan iemand anders toch gewoon een vraag stellen? Zoals Lonewolf al van plan was. Niets aan het handje lijkt mij?
En Omar Sharif inderdaadquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:03 schreef Zoot het volgende:
Lawrence of Arabia en Doctor Zhivago
Het was me geheel ontschotenquote:Op donderdag 26 juli 2007 18:51 schreef Doff het volgende:
Zoals 7eVeNL al zei, het puntje is in elk geval binnen.
Zo was het niet bedoeld. Ik bedoelde vooral dat je uit het screenshot wel wat info kunt deduceren. Daarna zou ik nog wel een screenshot posten, enzovoort.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:54 schreef cwk het volgende:
Ik wil overigens niet flauw doen specifiek tegenover jou hoor Flitspaal, want dit gebeurd wel vaker. Maar een vraag stellen wetende dat het gewoon wat in het wilde weg raden wordt vind ik eigenlijk vrij vervelend. En films kiezen met 5 votes elimineert gelijk het kleine beetje kans dat iemand die het antwoord écht weet de vraag goed heeft.
Ok, dan was ik te snel. We lopen allemaal op hete kolen hier tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:57 schreef Flitspaal het volgende:
cwk +1
[..]
Zo was het niet bedoeld. Ik bedoelde vooral dat je uit het screenshot wel wat info kunt deduceren. Daarna zou ik nog wel een screenshot posten, enzovoort.
Stepmom.
Een persoonlijke favoriet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:11 schreef Flitspaal het volgende:
The Taking of Pelham One Two Three?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |