Ook daar zat Alan Rickman in en een ander acteurtje die ook in meerdere films zat met de linker-acteur op de fotoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:14 schreef cwk het volgende:
Die robot rechts doet me weer denken aan Hitchhikers Guide to the Galaxy.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:59 schreef victorinox het volgende:
Geen MlB?
Daar staat M "L" Bquote:
Ik dacht dat je doelde op Men In Blackquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:03 schreef victorinox het volgende:
[..]
Daar staat M "L" B
Je weet wel, die middelste...![]()
ik moet naar mijn werk, daarom geef ik het antwoord niet...
Gillingham +1quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:48 schreef Gillingham het volgende:
Léon
Crichton + 1quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:38 schreef Crichton het volgende:
Lost in Space
Esmeralda Villalobos? In ieder geval Villalobosquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:42 schreef Gillingham het volgende:
Hoe heet de taxi-chauffeuse die Bruce Willis in een bekende film uit 1994 vervoert na een bokswedstrijd?
Ik weet wel hoe er een aantal uitzien en vraag me af of Ray Charles een van de leden was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:05 schreef lamers het volgende:
Ik weet alleen Jake en Elwood
Dat zijn er idd 2quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:10 schreef Zoot het volgende:
Steve Cropper en Donald Dunn beiden lid geweest van Booker T & the M.G.'s zaten in de band als ik het goed heb.
Aangezien je er in ieder geval 2 had, en als enige goede namen gaf, bij deze de eer aan uquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:30 schreef Zoot het volgende:
Ik kan me de band wel tevoorschijn halen, maar de andere namen zou ik zo niet kunnen opnoemen.
Lijkt me Furyquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:47 schreef Zoot het volgende:
Oke, dan is hier de volgende vraag:
[afbeelding]
Van welke film is dit de poster?
Is dat CS ?quote:
Maar die beide antwoorden zijn niet goed genoeg voor het puntje ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:36 schreef laurenzo85 het volgende:
Die zien we ook idd.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:39 schreef laurenzo85 het volgende:
Als je die derde ook noemt, krijg je een punt...
George Bushquote:
Bij nader inzien toch wel, ik heb er geen tijd meer voor verderquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:37 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar die beide antwoorden zijn niet goed genoeg voor het puntje ?![]()
Je weet de volledige naam van David Hyde Pierce niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:47 schreef lamers het volgende:
Julia Roberts
David Duchovny
Catherine Keener
David ? Pierce
Steven Soderbergh
Dat moet full frontal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |