Seks wordt pas belangrijk als het niet goed is.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef freecell het volgende:
[..]
En dan nog? Dan kies je dus iemand mede uit, omdat de seks goed is.
Als er bij ons in onze relatie iets mocht gebeuren waardoor we geen seks meer kunnen hebben, ongeluk oid, dan weten wij dat onze relatie dat aankan. Dat is ook wat waard
Dat is mijn ervaring in ieder geval wel ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb met maar één persoon sex gehad (voor, tijdens en na de relatie met deze dame), en de ene keer was toch wel lekekrder dan de andere keer, dus ik kan me voortsllen dat het bij andere personen flink scheelt?
Dat klopt, maar onze relatie kan "geen seks" dus aan, dat is vervelender dan "slechte seks" m.i.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Seks wordt pas belangrijk als het niet goed is.
Géén ideequote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik heb met maar één persoon sex gehad (voor, tijdens en na de relatie met deze dame), en de ene keer was toch wel lekekrder dan de andere keer, dus ik kan me voortsllen dat het bij andere personen flink scheelt?
Nu ja, wanneer je met tegenzin met de ander het bed induikt, is er iets grondig mis, natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, dat is één kant. Aan de andere kant: je hebt geen vergelijkingsmateriaal.
Volgens mij ga je pas over mensen die goed en slecht zijn in bed praten als je er meerdere hebt gehad. Als er maar één is, is er geen sprake van beter of slechter.
Daar heb je een puntquote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, wanneer je met tegenzin met de ander het bed induikt, is er iets grondig mis, natuurlijk.
Je hebt geen vergelijkingsmateriaal nodig om dan tot die conclusie te kunnen komen.
Ha, dát probeerde ik te zeggen. En dan is seks wel degelijk een issue.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nu ja, wanneer je met tegenzin met de ander het bed induikt, is er iets grondig mis, natuurlijk.
Je hebt geen vergelijkingsmateriaal nodig om dan tot die conclusie te kunnen komen.
Zeker. Ik heb het bij/ met/ door een kennis samengesteld en nog redelijk binnen beperken weten te houden met 550 E.quote:
vind het best knap hele nieuwe pc voor 550 eu ? met kast en beeldschermquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb het bij/ met/ door een kennis samengesteld en nog redelijk binnen beperken weten te houden met 550 E.
Met kast toetsenbord en muis, maar... zonder beeldbuis helaasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vind het best knap hele nieuwe pc voor 550 eu ? met kast en beeldscherm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |