Dat wel maar dan moet je dus wel altijd weer kansloos wachten...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:49 schreef Nawien het volgende:
Ik bestel juist altijd iets wat gemaakt moet worden. Das tenminste vers![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef Herald het volgende:
komt omdat die zwarte mensen achter de kassa allemaal lui zijn!
Gewoon incalculerenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat wel maar dan moet je dus wel altijd weer kansloos wachten...
Maar in Almere hebben ze dan weer wel MacBierquote:Op maandag 23 juli 2007 15:03 schreef tas_koffie het volgende:
Weet je wat helemaal erg is,
ze hebben daar niet eens een bal gehakt bij de Mac
Welke in almere heeft dat dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar in Almere hebben ze dan weer wel MacBier![]()
MacBier in NL? Dacht dat ze dat alleen in Duitsland hadden?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef simplemouse het volgende:
[..]
Welke in almere heeft dat dan?
stad haven buiten ?
So? Daar hebben ze weer Quick.... doet die zn naam trouwens wel een beetje eer aan?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:16 schreef kasteelheer het volgende:
wat kunnen jullie zagen! in belgië bestaat er zelfs geen burger king.
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef Quickie_Butt het volgende:
verkapt "mijn vader woont in Amerika" - topic
Buiten...sinds april dit jaarquote:Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef simplemouse het volgende:
[..]
Welke in almere heeft dat dan?
stad haven buiten ?
In Nederland ben ik het nog niet tegengekomen maar ook op Tenerife kun je bier bij je McMenu nemen ipv cola.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:16 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
MacBier in NL? Dacht dat ze dat alleen in Duitsland hadden?![]()
Daar heb je hamburgerrestaurant Quick.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:16 schreef kasteelheer het volgende:
wat kunnen jullie zagen! in belgië bestaat er zelfs geen burger king.
Moet je maar eens in Almere Buiten kijken...quote:Op maandag 23 juli 2007 15:28 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
In Nederland ben ik het nog niet tegengekomen maar ook op Tenerife kun je bier bij je McMenu nemen ipv cola.
Schandalig eigenlijk dat je zulke tactieken nodig hebt om voedsel te krijgen zoals het hoortquote:Op maandag 23 juli 2007 15:36 schreef Swiffer het volgende:
ik bestel ook altijd iets afwijkends zodat het lekker warm is in plaats van lauw.. dan wacht ik maar 4 minuten...
Kan je dit iets verder toelichten? Want dan heb ik zo ongeveer élke keer (en dat is niet zo vaak als je zou denken) wel recht op een tegoedbon.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
bij de Mac in Nederland hebben ze een servicetijd van max 3 min voor elk product, binnen 4 minuten moet je je eten kunnen hebben, zo niet kun je een tegoed krijgen, je moet hier alleen wel om vragen.
Die zijn tenminste wel de hele nacht openquote:Op maandag 23 juli 2007 15:48 schreef Swiffer het volgende:
Op kreta hadden ze nog nooit gehoord van een aardbeien-milkshake.. of een big tasty
Dat wordt gewoon direct naar binnen geschranst, heb jij voor de grap het mac publiek wel eens bekekenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:05 schreef Tarabass het volgende:
Hoe kun je nou bij die fastfood ketens eten en maar één klacht bedenken en dat is de snelheid. Heb je wel eens naar dat vreten gekeken..
Fastfood zegt je niks? Lijkt mij direct. Da's ook het hele principe van die toko's.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef CasualMark het volgende:
Wat een gezeik.. Moet je misschien 5 minuten op je eten wachten!!
Als je naar een normaal restaurant gaat duurt het minstens een kwartier (nadat je de kaart gekregen hebt en de kans gekregen hebt om te bestellen)
5 minuten noem ik dan inderdaad fast-food
Precies!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Fastfood zegt je niks? Lijkt mij direct. Da's ook het hele principe van die toko's.
Klopt wel. Niet omdat ze zwart zijn ofzo natuurlijk, maar het zijn vaak stuk voor stuk ongemotiveerde en luie werknemerts.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef Herald het volgende:
Ja leuke tactiek. Wat er in de praktijk meestal gebeurt is dat ze alle friet en andere zaken alvast voor je neerzetten, ongeveer 18 keer naar achteren schreeuwen naar de hamburgerbakker wat er gemaakt moet worden (want het is er vaak zo'n pokkeherrie dat niemand elkaar verstaat), zodat ondertussen de rest van je bestelling al koud is geworden.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:36 schreef Swiffer het volgende:
ik bestel ook altijd iets afwijkends zodat het lekker warm is in plaats van lauw.. dan wacht ik maar 4 minuten...
Ja, weer wat fantastisch uit de vs.. Jeuj!!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:44 schreef nytram het volgende:
het zijn gewoon slackers
in amerika is dat veel beter, overal fastfood tenten, iedereen handschoentjes aan en haarnetjes op, je ken je drinken Re-Fillen, geen irritante piepende frietpannen !
en je hamburgers zijn warm als je ze krijgt.
kenne ze nog wa van leren hier
Ja, ook krijg je er voedselvergifteging op de koop toequote:Op maandag 23 juli 2007 18:58 schreef Baba-O-Riley het volgende:
In Engeland gaat het in het algemeen véél sneller dan in Nederland.
Ja, maar als ik in Londen (bij hoge uitzondering) iets ga bestellen bij de McDonalds word ik ook altijd bang van de manier waarop je geholpen wordt. Je moet altijd zorgen dat je van tevoren weet wat je gaat bestellen want als je niet direct je order uitschreeuwt op het moment dat je vooraan staat verlies je je plek in de rij aan de volgende.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:58 schreef Baba-O-Riley het volgende:
In Engeland gaat het in het algemeen véél sneller dan in Nederland.
Je hebt een tyfuslange rij om te bedenken wat je wil bestellen, als je het dan nog niet weet is het terecht dat ze je beurt jatten!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, maar als ik in Londen (bij hoge uitzondering) iets ga bestellen bij de McDonalds word ik ook altijd bang van de manier waarop je geholpen wordt. Je moet altijd zorgen dat je van tevoren weet wat je gaat bestellen want als je niet direct je order uitschreeuwt op het moment dat je vooraan staat verlies je je plek in de rij aan de volgende.
Hmm, in Engeland is die rij echt niet lang (omdat er genoeg kassa's open zijn en omdat het allemaal een stuk sneller gaat).quote:Op maandag 23 juli 2007 20:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je hebt een tyfuslange rij om te bedenken wat je wil bestellen, als je het dan nog niet weet is het terecht dat ze je beurt jatten!
Buiten bedenken, naar binnen rennen, wachten, bestelling roepen, check mij slim zijn!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmm, in Engeland is die rij echt niet lang (omdat er genoeg kassa's open zijn en omdat het allemaal een stuk sneller gaat).
wow dat is vet slim jeweet!quote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef veldmuis het volgende:
Buiten bedenken, naar binnen rennen, wachten, bestelling roepen, check mij slim zijn!!
Bij de BK in Amersfoort staat altijd zo'n heel vatsig dik wijf met zweetplekken onder haar arm. Eet smakelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 14:45 schreef Razor21 het volgende:
Echt waar bij welke ik ook kom je moet altjid wachten op je vreten.
Waarom het zo lang moet duren is voor mij een raadsel...niet normaal meer.....![]()
Meestal bestel dan ook maar uit ellende de dingen die ik klaar zie liggen.
Je kan er toch wel voor zorgen dat er een voorraad hamburgers enz klaar liggen?
Als ik bij mijn vader in Amerika ben is het wel andere koek.....zodra je daar in de Macdrive besteld gaat de klok lopen heb je niet binnen 60 sec. je eten krijg je een tegoedbon...
Maar hier in Nederland waar je ook komt maakt niet uit welke plaats je moet 9 v.d. 10 keer op je vreten wachten.
Zoals afgelopen vrijdag ook bij de Burger King in Amersfoort ....ik bestel gewoon een Whopper mens....maar nee hoor deze moet eerst nog gemaakt worden.![]()
Natuurlijk maar 1 kassa open om 20 man te bedienen![]()
![]()
![]()
Het zal ook echt wel aan het personeel liggen want als je af en toe kijkt wat er achter de kassa's staatdaar is Almere CS nog niets bij....
![]()
Waarom ga je dan uberhaupt in de rij staan? Ook een beetje je eigen schuld dus als je ziet dat het zo vreselijk druk is.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Vroeger schepte Mac nog op met zijn minder dan 5 minuten wachten bedieningsgeneuzel.
Kep bij de mac in scheveningen een keer 45 minuten in de rij gestaan, vreselijk wat druk en traag.![]()
Ik zou me diep schamen wanneer ik 45 minuten in de rij heb gestaan voor het zielige 'eten'. Echt eten kun je het niet noemen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Vroeger schepte Mac nog op met zijn minder dan 5 minuten wachten bedieningsgeneuzel.
Kep bij de mac in scheveningen een keer 45 minuten in de rij gestaan, vreselijk wat druk en traag.![]()
Ja, lekker zo'n kaas-ui focacio waar de muizen over heen hebben lopen pissenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gisteren BK in Utrecht centraal, 10 minuten wachten en zowel mijn kassa als die links en rechts hadden nog steeds hun bestellingen niet af...aangezien mijn trein niet wacht, ben ik maar voor een kaas-ui focacio broodje gegaan bij de AH to go...Maar dan staan er dus wel 10 kutpubers heen en weer te rennen achter die toonbank, Ze maken alleen niets klaar!!!
wat hij zegt ^^quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gisteren BK in Utrecht centraal, 10 minuten wachten en zowel mijn kassa als die links en rechts hadden nog steeds hun bestellingen niet af...aangezien mijn trein niet wacht, ben ik maar voor een kaas-ui focacio broodje gegaan bij de AH to go...Maar dan staan er dus wel 10 kutpubers heen en weer te rennen achter die toonbank, Ze maken alleen niets klaar!!!
naja, je hebt me niks horen zeggen over de kwaliteit van het eten, want das gewoon bagger, maar op zich zouden haarnetjes en plastic handschoentjes de bedieners bij de mac hier ook wel sierenquote:Op maandag 23 juli 2007 17:20 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ja, weer wat fantastisch uit de vs.. Jeuj!!![]()
Zo.. JIj bent echt gek.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:21 schreef BlackRhino het volgende:
Mijn zusje durft niet eens met mij naar de Mac.
Dit komt omdat ze bang is dat als ik er bij ben dat ze op haar hamburger gaan spugen. Dat komt omdat ik regelmatig raar doe met het bestellen en ik doe vaak een beetje gek.
Dit mag ik alleen niet van haar doen, ze denkt echt dat ze dan op haar eten gaan spugen. Ik loop alleen wat te dollen Soms bestel ik en doe ik net of ik een hazelip heb ofzo. Fwie cheefbuwges fjokolage milkfjeek en fwiet met fwietfaus!
Soms ben ik ook wel erg cynisch. Als het te lang duurt dan vraag ik ook wel eens of ze het dit keer soms wel bakken.
You rebel!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:21 schreef BlackRhino het volgende:
Dit komt omdat ze bang is dat als ik er bij ben dat ze op haar hamburger gaan spugen. Dat komt omdat ik regelmatig raar doe met het bestellen en ik doe vaak een beetje gek.
Dit mag ik alleen niet van haar doen, ze denkt echt dat ze dan op haar eten gaan spugen. Ik loop alleen wat te dollen Soms bestel ik en doe ik net of ik een hazelip heb ofzo. Fwie cheefbuwges fjokolage milkfjeek en fwiet met fwietfaus!
Soms ben ik ook wel erg cynisch. Als het te lang duurt dan vraag ik ook wel eens of ze het dit keer soms wel bakken.
Ik zou in ieder geval minstens op jouw eten spugen, hoewel je overkomt alsof je dat prima zelf kan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:21 schreef BlackRhino het volgende:
Ik denk eerder dat ze niet mee wilt omdat je je als een kleuter gedraagd en ze zich dood schaamt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:21 schreef BlackRhino het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:02 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze niet mee wilt omdat je je als een kleuter gedraagd en ze zich dood schaamt.
jahoor, ik heb er vroeger gewerkt... In de handleidingen van de mac staat dat elk gerecht wat op voorraad is, met uitzondering van de applepie (welke ze niet meer hebben) binnen 4 minuten bereid zou moeten zijn. Dat is ook de enige reden waarom ze iets FASTfood mogen noemen. Doen ze dit niet, heb je het recht om hier iets van te zeggen en zou je voor je ongemakken vergoed moeten worden. Vaak is het dan gratis drinken oid...quote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Kan je dit iets verder toelichten? Want dan heb ik zo ongeveer élke keer (en dat is niet zo vaak als je zou denken) wel recht op een tegoedbon.
en ik daar maandag een long chicken, en moest er wel 10 minuten op wachtenquote:Zoals afgelopen vrijdag ook bij de Burger King in Amersfoort ....ik bestel gewoon een Whopper mens....maar nee hoor deze moet eerst nog gemaakt worden
hahaha ik vind het wel een cool verhaal *mental image enzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:21 schreef BlackRhino het volgende:
JOH zouden ze alleen kip hebben bij de Kentucky Fried Chicken?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:27 schreef Dorkquemada het volgende:
Tja hier kan ik kort over zijn...
Mac: redelijk snel, wel afhankelijk van de franchise
BK: Soms denk ik dat de mensen terug in de tijd zullen gaan als ze nog langzamer werken.
KFC: Redelijk, weinig ervaring mee maar ik krijg wel altijd het gevoel dat het enige witte vlees daar binnen kip is
vraag altijd of de kip al geslacht is voordat ik mijn kipnuggets bestel...quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
hahaha ik vind het wel een cool verhaal *mental image enzo![]()
![]()
Het laatste regeltje maakt het dan ook goed af![]()
![]()
waarschijnlijk heb je onbewist al een hele hoop rochels naar binnen gewerktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:21 schreef BlackRhino het volgende:
hoe waar?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:09 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Dit is zoooooooo waar! Al die werknemers van die fastfood ketens zijn rete traag
Yeah yeah, laat maarquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
JOH zouden ze alleen kip hebben bij de Kentucky Fried Chicken?![]()
![]()
No shit sherlock![]()
omgquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:27 schreef Dorkquemada het volgende:
Mac: redelijk snel, wel afhankelijk van de franchise
BK: Soms denk ik dat de mensen terug in de tijd zullen gaan als ze nog langzamer werken.
KFC: Redelijk, weinig ervaring mee maar ik krijg wel altijd het gevoel dat het enige witte vlees daar binnen kip is
Echt waar joh?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:27 schreef Dorkquemada het volgende:
Damn gast, hoe achterlijk ben je?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:15 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Echt waar joh?![]()
Wist je ook dat je bij de Burger King alleen maar hamburgermenu's kan bestellen?![]()
Cola glas..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:54 schreef J.Herrer het volgende:
Binnenkort toch maar even naar de Mac
Bij elke menu krijg je een cola glas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |