Dat wel maar dan moet je dus wel altijd weer kansloos wachten...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:49 schreef Nawien het volgende:
Ik bestel juist altijd iets wat gemaakt moet worden. Das tenminste vers![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef Herald het volgende:
komt omdat die zwarte mensen achter de kassa allemaal lui zijn!
Gewoon incalculerenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat wel maar dan moet je dus wel altijd weer kansloos wachten...
Maar in Almere hebben ze dan weer wel MacBierquote:Op maandag 23 juli 2007 15:03 schreef tas_koffie het volgende:
Weet je wat helemaal erg is,
ze hebben daar niet eens een bal gehakt bij de Mac
Welke in almere heeft dat dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar in Almere hebben ze dan weer wel MacBier![]()
MacBier in NL? Dacht dat ze dat alleen in Duitsland hadden?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef simplemouse het volgende:
[..]
Welke in almere heeft dat dan?
stad haven buiten ?
So? Daar hebben ze weer Quick.... doet die zn naam trouwens wel een beetje eer aan?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:16 schreef kasteelheer het volgende:
wat kunnen jullie zagen! in belgië bestaat er zelfs geen burger king.
quote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef Quickie_Butt het volgende:
verkapt "mijn vader woont in Amerika" - topic
Buiten...sinds april dit jaarquote:Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef simplemouse het volgende:
[..]
Welke in almere heeft dat dan?
stad haven buiten ?
In Nederland ben ik het nog niet tegengekomen maar ook op Tenerife kun je bier bij je McMenu nemen ipv cola.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:16 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
MacBier in NL? Dacht dat ze dat alleen in Duitsland hadden?![]()
Daar heb je hamburgerrestaurant Quick.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:16 schreef kasteelheer het volgende:
wat kunnen jullie zagen! in belgië bestaat er zelfs geen burger king.
Moet je maar eens in Almere Buiten kijken...quote:Op maandag 23 juli 2007 15:28 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
In Nederland ben ik het nog niet tegengekomen maar ook op Tenerife kun je bier bij je McMenu nemen ipv cola.
Schandalig eigenlijk dat je zulke tactieken nodig hebt om voedsel te krijgen zoals het hoortquote:Op maandag 23 juli 2007 15:36 schreef Swiffer het volgende:
ik bestel ook altijd iets afwijkends zodat het lekker warm is in plaats van lauw.. dan wacht ik maar 4 minuten...
Kan je dit iets verder toelichten? Want dan heb ik zo ongeveer élke keer (en dat is niet zo vaak als je zou denken) wel recht op een tegoedbon.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
bij de Mac in Nederland hebben ze een servicetijd van max 3 min voor elk product, binnen 4 minuten moet je je eten kunnen hebben, zo niet kun je een tegoed krijgen, je moet hier alleen wel om vragen.
Die zijn tenminste wel de hele nacht openquote:Op maandag 23 juli 2007 15:48 schreef Swiffer het volgende:
Op kreta hadden ze nog nooit gehoord van een aardbeien-milkshake.. of een big tasty
Dat wordt gewoon direct naar binnen geschranst, heb jij voor de grap het mac publiek wel eens bekekenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:05 schreef Tarabass het volgende:
Hoe kun je nou bij die fastfood ketens eten en maar één klacht bedenken en dat is de snelheid. Heb je wel eens naar dat vreten gekeken..
Fastfood zegt je niks? Lijkt mij direct. Da's ook het hele principe van die toko's.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef CasualMark het volgende:
Wat een gezeik.. Moet je misschien 5 minuten op je eten wachten!!
Als je naar een normaal restaurant gaat duurt het minstens een kwartier (nadat je de kaart gekregen hebt en de kans gekregen hebt om te bestellen)
5 minuten noem ik dan inderdaad fast-food
Precies!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Fastfood zegt je niks? Lijkt mij direct. Da's ook het hele principe van die toko's.
Klopt wel. Niet omdat ze zwart zijn ofzo natuurlijk, maar het zijn vaak stuk voor stuk ongemotiveerde en luie werknemerts.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef Herald het volgende:
Ja leuke tactiek. Wat er in de praktijk meestal gebeurt is dat ze alle friet en andere zaken alvast voor je neerzetten, ongeveer 18 keer naar achteren schreeuwen naar de hamburgerbakker wat er gemaakt moet worden (want het is er vaak zo'n pokkeherrie dat niemand elkaar verstaat), zodat ondertussen de rest van je bestelling al koud is geworden.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:36 schreef Swiffer het volgende:
ik bestel ook altijd iets afwijkends zodat het lekker warm is in plaats van lauw.. dan wacht ik maar 4 minuten...
Ja, weer wat fantastisch uit de vs.. Jeuj!!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:44 schreef nytram het volgende:
het zijn gewoon slackers
in amerika is dat veel beter, overal fastfood tenten, iedereen handschoentjes aan en haarnetjes op, je ken je drinken Re-Fillen, geen irritante piepende frietpannen !
en je hamburgers zijn warm als je ze krijgt.
kenne ze nog wa van leren hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |