quote:Op maandag 23 juli 2007 19:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Permissie van Gert alle PM's te posten die ik heb gekregen aangaande: "Ben jij nou Ian of niet!?" op Neo_Skorrem?
Het gore lef!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga jij nou ff doen alsof het jouw kloon is?!![]()
Privacy van de verzender... zo lang die niets onbetamelijks heeft gestuurd.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:05 schreef Sebasser het volgende:
Enw aarom zou je geen pms mogen posten?
wat een onzin.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Privacy van de verzender... zo lang die niets onbetamelijks heeft gestuurd.
Wat heeft het dan voor zin?? Dan kan hij er wel 69 verzinnen...quote:Op maandag 23 juli 2007 19:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wat een onzin.
als je dan gewoon den namen weghaalt.
Ban!quote:
quote:
quote:
Waf!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is echt een hondje met tyfus hoor.
En hondjes hebben een bek![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
en dan een verdubbeling wegens doorposten met een kloon![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een ban oplopen door tegen je eigen kloon te schelden... en dan een verdubbeling wegens doorposten met een kloon![]()
![]()
Leer quotenquote:Op maandag 23 juli 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
Wat ?
whehe, straks komen jullie er achter dat niet alleen neo_scrotum een kloon is van Ian..quote:
Tekst was wegquote:
Nee duh... ik zal toch gvd zelf wel weten wie mijn kloon is?!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
whehe, straks komen jullie er achter dat niet alleen neo_scrotum een kloon is van Ian..
Maar zelfs ik..
En Gert.
En Cablegunmaster
en Raviiiiii ennenneee en iedereen.
omg, dat zou een paniek veroorzaken zeg.
als iedereen eigelijk Ian_nick bleek te zijn.
Whehe, lekker rellen tegen jezelf![]()
NEEE IK BEN JOUW KLOON NIET
JAMAAR WELWAART!!!
NEENIETWWAART!
JAWEL
NEE!
ARGH
STERF!
NEE!
fipo
HOAHAHA NIETWAAR IK HAD DE FIPO AL!!!
ohkutje
HAHANEEIAN
omg.
ik moet even een sigaretje ofzo
O ja zie ik nu pasquote:
Ze hebben het er maar druk meequote:Op maandag 23 juli 2007 19:17 schreef Sebasser het volgende:
Ach al dat gezeik altijd met klonen.
De vrouwtjes klonen zijn klonen van Yvonne, en de mannetjes van Danny.
algemeen bekend.
Hmmz... met TA??quote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef PC eend het volgende:
Ik ga maar even douchen en dan wat doekoe uitgeven![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:21 schreef PC eend het volgende:
Ik ga maar even douchen en dan wat doekoe uitgeven![]()
Het is een beetje uit de buurt, maar dan heb je ook wel watquote:
Ik ga er nu doorquote:Op maandag 23 juli 2007 20:07 schreef Mike1964 het volgende:
VUIL SMERIG TYFUSK*NKERSCHIJTWEER!
BEN HET HELEMAAL ZAT!
Veertjes goed ingevet?quote:
Yup, een enorme onthulling voor iedereen die de vorige 3 keer niet op had zitten letten.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Mike1964 het volgende:
Eindelijk een kloontje van Ian ontmaskerd?
Nou de rest nog...
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, een enorme onthulling voor iedereen die de vorige 3 keer niet op had zitten letten.
Ijsje?
Welke rest?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Wanneer ga je de rest onthullen en iedereen hier in totale verbijstering achterlaten?
Maikuuuuuuuuuuuuuuuullllllllllllllquote:Op maandag 23 juli 2007 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee serieus, welke rest volgens jou?![]()
En wat is nou eigenlijk het verschil tussen ijsjes verkopen in Duitsland en de groente-afdeling bijvullen van de C-mille??quote:
Zekers jewaidsquote:Op maandag 23 juli 2007 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat is nou eigenlijk het verschil tussen ijsjes verkopen in Duitsland en de groente-afdeling bijvullen van de C-mille??![]()
Maak je nog steeds van die hendig sjieke slips met je Puch???![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:59 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet gehaald heb, het is "ware liefde"![]()
Oh wacht, mijn Ian_Nick postcount, wat doe ik!?
Ik dácht ook eerst dat jij een kloon van Ian was!!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
whehe, straks komen jullie er achter dat niet alleen neo_scrotum een kloon is van Ian..
Maar zelfs ik..
En Gert.
En Cablegunmaster
en Raviiiiii ennenneee en iedereen.
omg, dat zou een paniek veroorzaken zeg.
als iedereen eigelijk Ian_nick bleek te zijn.
Whehe, lekker rellen tegen jezelf[afbeelding]
NEEE IK BEN JOUW KLOON NIET
JAMAAR WELWAART!!!
NEENIETWWAART!
JAWEL
NEE!
ARGH
STERF!
NEE!
fipo
HOAHAHA NIETWAAR IK HAD DE FIPO AL!!!
ohkutje
HAHANEEIAN
omg.
ik moet even een sigaretje ofzo
parapluuu. muts..quote:Op maandag 23 juli 2007 21:44 schreef TherAngelina het volgende:
Nou, huppa, de regen in!
Maar maakt niet uit want ik had toch net gedouched!
godsamme!quote:
maak je eigen topique.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
godsamme!wat doe jij in mijn monoloog
![]()
ik was aardig op wegquote:Op maandag 23 juli 2007 21:57 schreef Ravii het volgende:
[..]
maak je eigen topique.
die word vast goud waard![]()
Nein! Nat haar en uitgelopen mascara! En dan de natte kleren uit en iets chills aan.quote:
Adieu dan maarquote:Op maandag 23 juli 2007 22:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nein! Nat haar en uitgelopen mascara! En dan de natte kleren uit en iets chills aan.
Of een ganstahcappuchon je weet!
Hoiiiiii![]()
!
Ik ga nu dus echt. Damn.
tegenwoordig zwaai ik niet meer naar iedereen... krijg er verdomme een lamme hand vanquote:
heb jij een pijp?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef TherAngelina het volgende:
Mooi! Heel mooi! Fiets door die regen, ben helemaal in een romantische bui om de regen en de lichtjes op de straat, blij dat ik sigaretten in ga slaan. Kom binnen en de jongen zegt lachend: "Hé verzopen katje", duw m'n pas erdoor en ja hoor, gééén saldo. WTF, WTF, WTF?!Nu ben ik dus pissig. Hoe de fuck ga ik nu aan sigaretten komen?
met al dat water heb je zo een waterpijpquote:
Regende het maar sigaretten!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
met al dat water heb je zo een waterpijp![]()
oi Polo!quote:
wrom?quote:
er gebeuren enge dingen hier als ik slaap... alles staat 's ochtends anders in mijn kamerquote:
Thera!quote:
misschien moet je wat minder enge films kijken? of geen Harry Potter lezen??quote:Op maandag 23 juli 2007 23:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
er gebeuren enge dingen hier als ik slaap... alles staat 's ochtends anders in mijn kamer![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
misschien moet je wat minder enge films kijken? of geen Harry Potter lezen??
ja ik weet het anders ook niet? of minder zwaar tafelen voordat je gaat slapen. Dan slaap je ook rustiger, en voel je niet meer de drang je kamer te verbouwen..quote:
ik heb twee linker handen en twee rechter voetenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja ik weet het anders ook niet? of minder zwaar tafelen voordat je gaat slapen. Dan slaap je ook rustiger, en voel je niet meer de drang je kamer te verbouwen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |