Welterusten Leandraquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
Mensen..... ik vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag.
Truste![]()
![]()
Trustequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
Mensen..... ik vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag.
Truste![]()
![]()
vaag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoe zit dat met jou streams inmiddels trouwens?
Nop idd geen gepimpquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
't Is hier maar rustig. Niets geen gepimp
.
Ja Vista bevalt mij ook zeker! Ik hoorde er niet zulke goede verhalen over maar ik vind het phatte shizzlequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:29 schreef Ravii het volgende:
[..]
vaag.
HiDiHo snapte er ook geen fuck van.
hij vond me nieuwe computer wel heel erg geyl.
en als ik die heb ( ergens deze vakantie) ga ik het opnieuw proberen. deze windows XP is zoiezo anders dan alle andere Windows. altijd met mappen enzo..
dus ik wacht gewoon ff totdat ik vista heb!
maar Liefjee ( mag ik je zo noemen!?) heb al hyves
?
Dat is dan alweer te laatquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:34 schreef Ravii het volgende:
[..]
Nop idd geen gepimp!
maar ik had mezelf voorgenomen vandaag normaal te gaan slapen ( 12 uur ofso)
maar voor ik het wist was het al weer 1 uur.
![]()
Wow dan moet je echt gaan slapen joh gek!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:38 schreef TherAngelina het volgende:
Ik moet morgen zeven uur van m'n nest af. Toch niet normaal?!
Niet normaal dat je dan nu nog wakker bent. Of ga je helemaal niet slapen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:38 schreef TherAngelina het volgende:
Ik moet morgen zeven uur van m'n nest af. Toch niet normaal?!
Ach jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:41 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Wow dan moet je echt gaan slapen joh gek!!!![]()
![]()
![]()
Ja ik ga er zo wel in denk ikquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet normaal dat je dan nu nog wakker bent. Of ga je helemaal niet slapen?
Jaa! ik hoorde er ook slechte dingen over.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja Vista bevalt mij ook zeker! Ik hoorde er niet zulke goede verhalen over maar ik vind het phatte shizzle![]()
.
En nee. Ik heb nog steeds geen Hyves. Ik betwijfel ook heel erg of die er gaat komen hoor! Dat zou best wel een beetje schijnheilig zijn van mijn kant. Maar! Als ik me een keer verveel maak ik er wel één aan en dan hoor je het meteen
.
Wat heb je vandaag allemaal gedaan?
Wowwww, wat een verhaal, die van mij word denk ik wel iets korterquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:47 schreef Ravii het volgende:
[..]
Jaa! ik hoorde er ook slechte dingen over.
maar nadat ik bij een vriend van mij heb gepimpd met vista vond ik het ook best
ik ging zo stoer doen, wedden dat dit programma ( programma dat was gemaakt in de windows 95 tijd en dat alleen met patches werkte op XP) niet werkte op vista.
ik zo instaleren.
werkte hettoen was ik overtuigd, ( en pissig)
maargoed![]()
Ehm, na me gebikkel van gisteravond om half 2 me bed uit.
En toen was het haasten.
want ik had verwacht een heel hoop bijlees werk
uiteindlijk minder dan 2 pagina's.
dus ik ff gezegt dat ik er weer was.
en toen ontbijten douchen
en me haar was van prikkeldraad.
en dan moet ik van me zus altijd die creme zooi erin douwen
ik gedaan, en het werkte.
toen had ik weer heel lief haar
Ehm, aangekleed.
2 broodjes naar binnen getyft.
en toen werken!
was best veel te doen.
maar die gast (me 'baas') die zei, je hebt nog 3 kwartier voor anderhalve stapels met kratten enzo,
ik zo.. aah makkie
stond ze horloge stil en klopte er geen fuck van! had ik nog maar 20 min!
dus ik pissig, hij pissig, en de gene die na mij kwam ook pissig. omdat er nog veel te doen was.
En toen weer thuis, lekker roti gegeten ( zelf gemaakt jeweetsch) en toen ging ik weer HOOI zeggen.
en toen kwamen de reacties als Gras en ..Stro!
bla bla bla, daarna CSS gespeeld met een vriend van mij, in de overall rankings met 200 plaatsen gezakt
maar heb het nog niet zo lang
En toen.. ben ik maar voor AT toerist gaan spelen, en het bevalt me wel
NU JIJ
Oeps heb jij een probleempje morgen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:03 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wowwww, wat een verhaal, die van mij word denk ik wel iets korter. We zullen zien...
Ik stond op om elf uur, moest de hond van iemand uitlaten en op huis 'passen' (planten water geven en zo). Daar ook meteen even een boterham met pindakaas gegeten en een paar DVD's meegenomen. Toen was ik rond half één weer thuis, ging ik een paar kijken. Toen ook m'n laatste sigaret opgerookt ergens
.
Vervolgens even mijn beddengoed in de was want er lag allemaal drinken op en zo. Nu heb ik een vet fris bed!!Ook meteen even wat kleding in de was gedaan en zo. Tussendoor en erna wat online.
Toen boerenkool maken en opvreten. Beetje zeichnen maar dat lukte niet goed want ik had een bepaald voorbeeld nodig die nog op de computer staat. Toen maar iets anders tekenen en overschilderen maar dat was best wel debiel geworden.
Beetje teevee kijken, sigaretten willen halen, dus door de regen. Enige fietser. Hele fietspad voor mezelf en zo. Diepe plassen
. Blij
. Toen geen saldo. Pissig
. Bukshag!
En nu nog één slaapsigaret. Die ik nú wil oproken maar ja. Anders doe ik nu de helft of zo.
OH WTF. Ik heb dus geen saldo. Hoe kom ik dan morgen in Groningen? Ja of het moet er morgen wel opstaan maar zo vroeg storten ze niet geloof ik.
Hehequote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:03 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Daar ook meteen even een boterham met pindakaas gegeten en een paar DVD's meegenomen
Nu heb ik een vet fris bed!!![]()
Beetje teevee
Enige fietser. Hele fietspad voor mezelf en zo. Diepe plassen
. Blij
OH WTF. Ik heb dus geen saldo. Hoe kom ik dan morgen in Groningen? Ja of het moet er morgen wel opstaan maar zo vroeg storten ze niet geloof ik.
Haha eronder jaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:05 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Oeps heb jij een probleempje morgen?
Children of men vond ik een hele goede film, interessant verhaalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:10 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hehe, brood? in dat huis? zonder schimmel
?
En En.. Welke DVD's?
Gister zou ik Children of Men kijken oid. maar ik was te druk bezig met die bikkelpost
Maar iinderddaad!, is leuk eh:D, als je toch al zeiknat bent, en dan gewoon door plassen enzo rijden?
En en en! Hoezo moet je naar groningen?
en hoe zonder geld?
das wel ..ehh. om het symphatiek te zeggen;; : PECH![]()
x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |