Hans van Willigenburg is zelfs leuker dan Evers.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:54 schreef BobbyB het volgende:
Hij doet het leuker dan die kut Evers.Enige reden dat ik nu weer naar 538 luister 's ochtends.
Gelukkig voor hans heeft hij in ieder geval nog 1 fan!quote:Op maandag 23 juli 2007 13:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
Hans van Willigenburg is zelfs leuker dan Evers.
Niet echt, vind dat hij het leuk doet voor een TV presentator.....quote:Op maandag 23 juli 2007 12:45 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Deze man wordt zwaar overschat. Zeer irritant. Zijn er nog meer mensen die dat ook vinden?![]()
Niet sandstorm?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:46 schreef RickoKun het volgende:
Wist je het dan niet?
Video killed the radio storm!
Inderdaad, onderdeel van talpa/tienquote:Op woensdag 25 juli 2007 01:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Heel 538 is 1 grote hoax man
Wat een neppresentatoren daar
zo zonde he
rtlquote:Op woensdag 25 juli 2007 02:08 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Inderdaad, onderdeel van talpa/tien![]()
![]()
Ja, maar het blijft dan in ieder geval nog een beetje in samenwerking met talpa/tienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 13:38 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Gelukkig voor hans heeft hij in ieder geval nog 1 fan!
Ik snap het ook niet, maar van mij mag ie op vakantie blijvenquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:44 schreef Remzz het volgende:
Ik snap niet waarom die Edwin Evers zomaar ff 10-12 weken vakantie in een jaar kan opnemen,
Klopt, maar ik vind het altijd wel leuk als Henk Blok de kranten door gaat nemen dus normaal schakel ik rond die tijd over naar 538, nu kan ik hem er gewoon op laten staan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:15 schreef danos het volgende:
ik vind het wel prettig weer ff die Evers weg, tjonge daar word je toch ook doodziek van met de hele tijd de zelfde woordjes: Eerlijk is eerlijk, ten besten geven, moppie doen etc etc etc. Maargoed aan de andere kant, als je het niks vind dan schakel je toch lekker over op wat anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |