abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52016455
Gister deed papa Mikael in bad. Papa lette even niet op en toen ik Mikael eruit gevallen Er was gelukkig niks aan de hand.
Net zag Mikael het badje in de badkamer staan. Mama die auw (wijzend op het badje), ja schat daar was je gisteren uitgevallen he? Ja papa auw Nou duidelijk lijkt me. Haha.

En snappen die kleintjes van jullie ook al waar alle kleding stukken horen. Als ie een sok vind probeert ie hem aan zijn voeten te doen, net zo met de schoenen, luier en broek (maar dan op de plekken waar ze horen). Trui snapt ie helemaal niks van. En dan pakt ie de tube gel en gaat daarmee over zijn haren Ik vind het allemaal zo knap dat ie dat allemaal weet
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:43:02 #177
56471 pinquit
oh my lama!
pi_52016576
mika is gewoon een knapperd
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_52023113
Liefde
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:07:52 #179
108648 cattie
lieve moeder
pi_52024450
Yppy, afgelopen nacht is het goed gegaan! Nu hopen dat het vannacht ook goed gaat.

MeNicole, Mika is er snel bij! Ive probeert ook wel eens zijn slofjes aan te doen.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:50:45 #180
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_52025391
Arwen kan niets van dat alles, hooguit schoenen linken aan dat ze mee (naar buiten) mag
ze heeft zo'n godsgruwelijke hekel aan alles wat maar met aankleden te maken heeft.
Ze is sowieso eentje die niet van teveel aanraking houdt.

Vandaag naar toverland geweest, wat een shitpark, zeker voor dat geld. ze adverteren mooi dat ook voor de allerkleinsten hele dag vermaak is, nou nee hoor

Wel heeft ze enorme lol gehad met de waterfonteintjes, ze was zeiknat gekke toepes
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 2 augustus 2007 @ 09:04:22 #181
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52036890
Knap hoor van Mika. Finn probeert het alleen met z'n sokken. Oja en met z'n borsteltje (of die van mij). Dan gaat ie z'n eigen haartjes kammen of die van ons. Echt lief

Finn is trouwens een beetje ziekig. 39 graden koorts, een buikje dat hele enge geluiden maakt af en toe en hij heeft amper geslapen vannacht. Hij ligt dus nu ook alweer in bed.
Eigenlijk wilde ik naar Blijdorp met hem straks, maar dat doen we nu dus maar niet.
pi_52036945
ah jeetje.. wordt maar snel beter Finn!

Wij mogen d deurkrukken omhoog gaan zetten.. Amber maakt alle deuren open....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_52042588
Hihi ik had net "ruzie" met mijn slimme zoon Kleine betweter
Ik had hem toen ie naar bed ging een schone luier aan gedaan. Toen ie weer uit bed kwam was die nog droog dus wil ik hem de broek aan doen. Boos dat ie werd en ik blond als ik ben snapte er niks van Pakt ie een luier, die da, en houdt hem bij zijn piemeltje Met mijn uitleg dat het niet hoefde nam ie geen genoegen
Liefde
pi_52046787
Is Mika er gewoon vroeg bij met communiceren of doen andere dreumesjes dit ook al?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_52047018
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Is Mika er gewoon vroeg bij met communiceren of doen andere dreumesjes dit ook al?
Volgens het cb is Mikael heel vroeg. Kinderen kunnen of het een of het ander heel goed. Mikael was qau omrollen, kruipen (schuiven op billen), staan enzo heel laat maar met praten heel vroeg. Nu ie meer begint met lopen word het praten even weer wat minder.
Liefde
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:49:21 #186
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_52079241
Finn is nog steeds ziek Omdat hij gisteren rond een uur of 5-6 echt ontzettende maagkrampen leek te hebben en alleen maar huilde van de pijn en ook amper te troosten was zijn we maar naar de huisartsenpost gegaan. Daar konden ze niets bijzonders vinden, op opgezette amandelen na. Waarschijnlijk een griepje, dus gewoon laten uitzieken: veel laten drinken en eventueel paracetamol geven .Vannacht wel goed geslapen en vanochtend leek het beter te gaan en was z'n temperatuur al een stuk gezakt maar nu het weer tegen het einde van de dag loopt, heeft ie weer 40 graden koorts. Gelukkig drinkt ie nog wel goed. Hij is wel erg lief en knuffelig nu maar ik heb toch liever gauw m'n rondstruinende onderzoekende mannetje weer terug.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:39:28 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52080423
Wat sneu dat hij zo ziek was/is Jojo. En naar dan dat je idd niet goed weet wat het dan is.
Hopelijk is hij snel weer beter.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:53:28 #188
108648 cattie
lieve moeder
pi_52082134
Veel beterschap voor Finn!

PV, volgens mij is Mikael met praten heel vlug, ik heb dat nog nooit eerder gehoord over of gezien bij een kind van 1. Ive brabbelt met veel plezier en langzamerhand komen er meer echte woordjes bij, maar echt doelgericht dingen zeggen doet hij nog niet (behalve papa tegen papa en poes tegen poes).

Ive heeft trouwens al twee nachten achter elkaar van half 8 tot 7 aan 1 stuk door geslapen!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:29:57 #189
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52086199
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:53 schreef cattie het volgende:
Veel beterschap voor Finn!

PV, volgens mij is Mikael met praten heel vlug, ik heb dat nog nooit eerder gehoord over of gezien bij een kind van 1. Ive brabbelt met veel plezier en langzamerhand komen er meer echte woordjes bij, maar echt doelgericht dingen zeggen doet hij nog niet (behalve papa tegen papa en poes tegen poes).

Ive heeft trouwens al twee nachten achter elkaar van half 8 tot 7 aan 1 stuk door geslapen!
Soms ben ik ineens heel onzeker over de ontwikkelingen van Ken. 't Komt ook wel een beetje door mensen die op straat verbaasd reageren wanneer ik zeg dat hij 1 jaar is. 'Hij is zo klein..'
Mja.... ach. Hij is wel lief

En Ive ook al zo gek op poezen, hihihi! Die zijn ook rustiger dan honden, ik kan me ineens mijn eigen angst van vroeger voor honden heel goed voorstellen. Goed dat hij zo lekker slaapt, hopen dat hij dit vol blijft houden
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:40:12 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_52086501
PV, niet onzeker zijn hoor, Ezra zegt eigenlijk alleen "ja" heel duidelijk en "eh eh" (als in "nee, mag niet") Mika is echt heel snel met praten en wat MeNicole zelf al zegt, de 1 is hier snel in en de ander daar in en sommigen zijn gewoon lekker lang baby

cattie, wat lekker dat Ive zo goed slaapt! Ezra is nog steeds geen superslaper. Hij gaat om half 7/ 7 uur naar bed en ligt dan rustig nog 1,5 uur te spoken, op zich is ie dan lief aan het spelen in bed. dan wil ie een fles. en later op de avond wil ie er nog 1 en dan slaapt ie tot een uur of 5/6 (wisselt nog steeds) daarna slaapt ie dan wel verder tot 8 uur/ half 9, maar het is nog steeds niet optimaal

beterschap voor Finn
Ezra is ook ziekig. al een paar avonden koorts, vanmiddag ook ineens. enorm snotterig (gaat dus net als vorig jaar snotterig naar de meet) en vanavond zag ik ineens dat er een kies door is
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:54:21 #191
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52086906
Finn beterschap ja!

Belaan, je hebt ook gelijk. Nu ik erbij nadenk... Ken zegt ook wel bepaalde dingen. Alleen is het bij hem een soort gestotter en brei aan elkaar. Je ligt zondag in een deuk: Ne-ne-ne-ne-ni-ni-ni-ni-ni = (meestal)'ben niet tevreden, ik wil ....' 'pa-pa-pa-pa-pa-pa'= (meestal) ik ben blij. 'mee-me-me-me-ma-ma-ma-ma-ma-ma..'= 'ik wil getroost worden.'
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:04:56 #192
24188 Belana
kloon van belana
pi_52087194
Liam ging pas echter praten rond de 1,5 jaar. en daarna ging het snel
dat "me me ma ma ma" dat herken ik! dat doet Ezra ook als ie zielig is
stormy waters...
sailin'
pi_52087230
Tinka is al 15-en-een-halve maand en die zegt ook nog niets. Alleen papa op een enthousiaste toon als ze hem smorgens in bed ziet liggen en mama op een dwingende toon als ze iets moet (meestal bv!) Maak ik me ook wel eens zorgen over. Ze is sowieso heel stil, brabbelt ook zelden, als ze al geluid maakt, is het gillen of tong- en lippengeluid. Waren we vanmiddag in de winkel en is ze eindelijk eens aan het brabbelen, loopt mama per ongeluk achter haar voorganger aan na de zelfscankassa's (zonder onze eigen bon te scannen) en klapt het deurtje vol in haar gezicht! Weg vrolijke mood en gebrabbel!

Beterschap voor Finn en Ezra.
Wat slapen betreft, herken ik veel van Tinka in Ezra! Die gaat om 19.30 naar bed en daarna hoor ik haar meestal niet weer. Tegenwoordig geef ik haar voordat ik haar in bed leg een fles ranja en zing ik liedjes en maak grapjes terwijl ze in mijn armen ligt te drinken. Dat werkt erg goed, want zo drinkt ze nog flink voor ze gaat slapen en wil ze pas rond middernacht weer bv. Dan komt ze tegenwoordig vaak pas rond 5 uur weer (soms om 2 uur nog tussendoor maar dat wordt steeds minder vaak) en ze drinkt rond 8 uur nog eens om de dag in te gaan. Heerlijk... eindelijk maar 2 onderbrekingen meer in de nacht!
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:11:00 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_52087352
Wat ezra nog wel eens heeft is gezellig een feestje bouwen nadat ie zijn late fles heeft gehad dan liggen wij nog wat te lezen en meneer vind dat leuk en gaat lekker spelen en kletsen (op zijn manier dan he ) maar wat wat minder is, is dat ie gaat piepen als we dan het licht uit doen.
nahja, nog ff, dan is Liam's kamer af (het ontbreekt weer eens aan tijd...) en dan kan ie lekker naar zijn eigen kamertje.
stormy waters...
sailin'
pi_52088069
Tinka heeft heel soms die neiging ook, maar dan rond 4 uur! Ik negeer haar dan maar en ga met de rug naar haar toe liggen (hoe grappig ze soms ook is! ). Papa heeft een contactverbod met haar snachts, want dat vindt ze veel te leuk als hij op haar reageert! Maar meestal staat ze rechtop in haar bed dramatisch 'mamaaaaah' te roepen/huilen en zodra ik haar naast me leg om te voeden, valt ze meteen weer in slaap. Ik leg haar dan ook slapend terug in haar eigen bed en de nacht kan weer doorgaan!
Dat is ook het dubbele aan haar op een eigen kamer leggen. Ik ben bang dat zij -en ik!!! - klaarwakker is als ik haar daar moet voeden. Dat belemmert me ook in het stoppen met de bv, want dit is zo makkelijk. Nahja... ze zal zelf wel aangeven wanneer ze daarmee stoppen wil en ze zal toch ooit wel hele nachten door gaan slapen? Voorlopig richt ik me op na onze vakantie, dan zijn we alweer goed een maand verder en misschien doet die verandering van situatie ook wel wat (ten gunste hoop ik! ) veranderen aan haar nachtritme en/of borstvoeding.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 00:36:38 #196
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_52089597
Uitzonderingen zijn er altijd qua slapen..... Op een verjaardag laatst was er een meisje van 2,5 jaar... dat werd nog elke nacht standaard 3 keer wakker. Ik zei nog tegen die ouders: 'jullie zien er dan nog aardig fit uit!'
over slapen en fit gesproken... ik ga ook maar eens pitten
pi_52089670
He! PV! Is dit bemoedigend toespreken?!
pi_52092306
Pfff, slapen is hier weer/nog steeds prut. Standaard voor half 5 wakker is niet meer leuk nu En als ze niet om half 5 wakker is wordt ze midden in de nacht wel wakker, of gaat ze 's avonds voor 22:00 niet slapen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52092410
Jeah nu mag ik hier echt
Alsof ie het wist was Mikael vandaag al om 6 uur wakker, en dat is voor hem heel vroeg moet ik er dan even bij zeggen. Toen we de kamer in kwamen wist ie niet wat ie zag, alllemaal slingers enzo. Maar de hond was toch net iets belangrijker Kado's vond ie ook niet helemaal nuttig want hij had een ballon Hij heeft een blokkenkar gekregen en dat vind ie helemaal geweldig. Helemaal te glimmen loopt ie erachter Nu ligt ie weer lekker in bed en duik ik er ook nog ff in. Om 11 uur komt de eerste visite dus vanavond horen jullie de rest
Liefde
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 07:41:50 #200
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52092421
Veel plezier vandaag, MeNicole en feestvarken Mikael!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')