abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51897346
Amber heeft op de wc gepoept
Ze zat in badje, wees naar haar billen en zei bah. Dus ik zei, moet je poepen. Ja zei ze. Zette ik haar op de wc, hoor een kreun en toen viel er een hele berg in de pot!! Ik ben echt zoooooo trots!

Als ik eennuhh tweejuhh zeg dan zegt Amber HUPPEEJ

's Avonds voordat ze naar bed gaat zitten we altijd even saampjes op de bank en kijken dan nog even tv terwijl Amber een flesje drinkt. Ze gaat dan altijd heeeerlijk tegen me aanliggen en me knuffelen. Soms draait ze zich ineens om en slaat dan haar armpjes om me heen en legt dan heelrijk haar hoofdje in mijn nek. Zoooo lief!

Amber was vannacht bij mijn ouders blijven slapen omdat we gister naar HP5 geweest zijn. Vanmorgen moest ik de fiets hebben moest ik dus even naar mijn ouders om de fiets te halen. Ik stond binnen en hoorde dat mijn vader haar net uit bed haalde en nog even meenam naar het grote bed. Ze zat heelrijk te kletsen met mijn moeder. Ik ging ff om het hoekje kijken en ze had me niet in de gaten. Toen ik in de kamer stond zei ze heel enthousiast HEEJ en toen kreeg ik een dikke kus. Maar daarna had ze veel meer aandacht voor de tv en de poes en zei ze DAHAG tegen me Ik moest gewoon weer weg..... Kreeg nog een kus en daarna een handkus...
Toen ik weer van mijn werk af kwam en ze me zag riep ze heel hard MAMMA

Oohhh wat ben ik toch gek op dat kleine grietje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 20:57:42 #102
105850 Fuente
mamamuts
pi_51898155
Wat goed van Amber
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_51898251
oh ennuhh ik vergeet nog helemaal te vermelden dat Amber tot 10 kan tellen
ee tee tie ier ij ses eve ach neuh tien
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:34:46 #104
103793 kozakken
Living the life
pi_51899052
Ingrid, van wie mag het niet dan? (Dat eraf trekken)
Als het alleen niet van Kim mag, zou ik toch gaan voor de snelle optie.
Douche, natmaken (of met warm washandje) en dan:
Vasthouden, trekken en troosten.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:41:21 #105
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_51899185
Wat knap Vicky! Wat een heldin, die kleine van jou. Juul heeft nog NOOIT op het potje of op de wc geplast of gepoept. Ha, nou, da's het verschil tussen meiden en jongens zullen we maar zeggen.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 21:56:12 #106
105850 Fuente
mamamuts
pi_51899601
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:41 schreef renzell het volgende:
Wat knap Vicky! Wat een heldin, die kleine van jou. Juul heeft nog NOOIT op het potje of op de wc geplast of gepoept. Ha, nou, da's het verschil tussen meiden en jongens zullen we maar zeggen.
Da's echt een verschil, merk het ook in mijn omgeving. Sara plast en poept regelmatig op de WC (is nog lang niet zindelijk, maar sommige dagen ineens wel). Terwijl de jochies echt later zijn! Grappig eigenlijk, ik vraag me wel eens af hoe dat kan, iemand die het weet?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:12:13 #107
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51901727
knapperd amber

Arwen kan dat allemaal nog niet joh
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:36:33 #108
56471 pinquit
oh my lama!
pi_51902457
meisjes zijn zowiezo ondernemender enzo.
moet je maar eens opletten; jongens laten zich (meestal dan he!) nog veel langer aankleden door mama, terwijl madammekes het al heel snel zelf willen doen!

en poemojn, ik weet het, ik kan naar een ander ZH, maar ik heb geen auto, en de dichtstbijzijnde zou dan breda ofzo zijn. das niet echt handig voor mij! en wachten kan opzich geen kwaad
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 27 juli 2007 @ 23:37:05 #109
56471 pinquit
oh my lama!
pi_51902471
en amber wat goehoed!! en dat tellen ook knap hoor vicky!!
pi_51902908
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:34 schreef kozakken het volgende:
Ingrid, van wie mag het niet dan? (Dat eraf trekken)
Als het alleen niet van Kim mag, zou ik toch gaan voor de snelle optie.
Douche, natmaken (of met warm washandje) en dan:
Vasthouden, trekken en troosten.
De dokter zei dat het voorzichtig moet. Maar we gaan eerst proberen om het met babyolie in te smeren enzo, als het dan niet wil, goed natmaken.
In de houdgreep zal sowieso wel moeten.
pi_51902925
Wat knap van Amber!
pi_51903672
Wowwwww... Amber al op de wc gepoept!!! Das knap zeg! En voor de rest lijkt ze me BIJNA net zo leuk als Tinka!

Ingrid... Ik heb zoiets eens aan de hand gehad met Randy toen die met 3 maanden oud aan een liesbreuk geholpen werd. Toen zaten er een stuk of 3, 4 stickers op zijn buik waar de hartdraadjes (euh...? ) aan vast hadden gezeten. Die krengen zaten werkelijk muurvast en met zo'n jong teer huidje zou ik zelfs zonder waarschuwing wel voorzichtig zijn geweest. Het hielp toen om een puntje los te peuteren en in plaats van aan de pleister te trekken, juist het vel ervan af te duwen. Dus sticker niet bewegen maar met je vingers op de huid eronder duwen, steeds een stukje verder, zodat het er van los komt. Ging eigenlijk heel goed. Nou weet ik natuurlijk niet hoeveel geduld Kim heeft, want het duurt wel wat langer. De babyolie en natmaken kan natuurlijk sowieso geen kwaad, maar misschien kan het zo zonder houdgreep! Ow... en het schoot me te binnen dat ze het misschien voor een spiegel wel minder eng zou vinden omdat ze dan mee kan kijken en ziet dat het een stukje verder gaat en hoever het nog moet? Heeft ze er nog last van trouwens?
pi_51905862
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 00:17 schreef Mammietje het volgende:
Wowwwww... Amber al op de wc gepoept!!! Das knap zeg! En voor de rest lijkt ze me BIJNA net zo leuk als Tinka!

Ingrid... Ik heb zoiets eens aan de hand gehad met Randy toen die met 3 maanden oud aan een liesbreuk geholpen werd. Toen zaten er een stuk of 3, 4 stickers op zijn buik waar de hartdraadjes (euh...? ) aan vast hadden gezeten. Die krengen zaten werkelijk muurvast en met zo'n jong teer huidje zou ik zelfs zonder waarschuwing wel voorzichtig zijn geweest. Het hielp toen om een puntje los te peuteren en in plaats van aan de pleister te trekken, juist het vel ervan af te duwen. Dus sticker niet bewegen maar met je vingers op de huid eronder duwen, steeds een stukje verder, zodat het er van los komt. Ging eigenlijk heel goed. Nou weet ik natuurlijk niet hoeveel geduld Kim heeft, want het duurt wel wat langer. De babyolie en natmaken kan natuurlijk sowieso geen kwaad, maar misschien kan het zo zonder houdgreep! Ow... en het schoot me te binnen dat ze het misschien voor een spiegel wel minder eng zou vinden omdat ze dan mee kan kijken en ziet dat het een stukje verder gaat en hoever het nog moet? Heeft ze er nog last van trouwens?
Er is al een puntje los, dat scheelt! Dacht misschien als ze slaapt voorzichtig proberen. Mooi niet dus.
Kim heeft absoluut geen geduld! we gaan alle tips proberen. Niet achter elkaar hoor!
  zaterdag 28 juli 2007 @ 15:40:21 #114
108648 cattie
lieve moeder
pi_51913809
Amber, wat ben jij al een grote meid.
Ingrid, heb je de pleister al los bij Kim?

Met Ive gaat het prima. Hij heeft deze week zelf besloten geen borstvoeding meer te willen. Stiekem vind ik dat een beetje jammer, maar hij kiest er zelf voor, dus dat is wel fijn. Nu krijgt hij 's ochtends pap. Helaas drinkt Ive geen geitenmelk. Wel als ik het in de pap gebruik, maar niet "puur". Ook niet als ik het met water meng en ook niet als ik het door de kunstmelk doe. Hij heeft nu nog 1 fles op een dag en die zou ik toch graag willen inruilen voor een beker melk. Ik doe het rustig aan, misschien moet hij gewoon aan de smaak wennen. (Hij drinkt wel gewoon water en diksap gedurende de dag.)
Ive heeft al een heleboel krullen. Erg leuk, maar ze werden wel erg lang, dus ik hem heb vandaag geknipt. Hij ziet er nu heel anders uit! Dat is wel even wennen.
pi_51914073
Cattie, wat gaat dat snel he
Sara
Merel
Ukje
pi_51917525
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:40 schreef cattie het volgende:

Ingrid, heb je de pleister al los bij Kim?
Ja! De gouden tip is babyolie erop smeren! 10 minuten in laten trekken. En dan voorzichtig eraf trekken. Ging redeljk snel. Wel in de houdgreep. Ziet er best raar uit nu, maar volgens mij geneest het goed. Zal wel een litteken worden. Maarja.

Ze is nu weer vrolijk aan het spelen. Wil niet eten, maar daar doen we vandaag maar niet moeilijk over.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:22:40 #117
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51919458
Cattie foto
wel fijn dat het op en natuurlijke manier gegaan is.
Qua melk misschien eens rijstemelk proberen anders?

mevrouw heeft een plekje bij haar lip, en ik nu ook wat verdacht veel lijkt op een koortslip maar ze laat me niet kijken uiteraard.
Heb mijn vinger ingesmeerd met nertsenolie, helpt hier nl. meestal wel en ook bij haar ( wel schone vinger uiteraard) ook gedaan.
Weet niet of iemand van jullie er ervaring mee heeft maar moet je met zon ukkie naar de huisarts daarvoor
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:30:03 #118
108648 cattie
lieve moeder
pi_51921223
Evenstar, geen idee of je daarmee naar de huisarts moet... Als het een klein plekje is zou ik het eerst even aankijken.
Even een voor en na foto van Ive's kapsel:
(Ik haal ze later weer weg, aangezien ik nu Ive ouder wordt minder foto's van hem op internet wil hebben)
voor: (Zie vooral de krullen aan de zijkant)
[en weg!]
De foto's zijn niet heel duidelijk, maar in het echt is het verschil best groot.

[ Bericht 17% gewijzigd door cattie op 28-07-2007 23:17:32 ]
pi_51921741
Lekker ventje, die Ive
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:53:14 #120
144006 chacama
Ondernemend!
pi_51921816
Ive knap koppie
  zaterdag 28 juli 2007 @ 20:55:14 #121
103793 kozakken
Living the life
pi_51921866
Ive
En zo zal het strakjes dus ook bij Romme eruit gaan zien
Ik laat het nog wel heeeel even wat langer dus (vind het nog zo heerlijk baby)

Maar wat een mooi mannetje is hij toch zeg! Ook al zo vrolijk
  zaterdag 28 juli 2007 @ 21:29:10 #122
56471 pinquit
oh my lama!
pi_51922571
jaa ive!! wat een knapperd ben jij zeg

evenstar: koortslip is erg gevaarlijk bij kleintjes. dus als je echt denkt dat je blaasjes oid ziet, even langsgaan!
pi_51923099
wow Ive, mooie vent!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_51923783
Ive, wat ben je leuk

Iris heeft vanavond haar eerste echte pasje gezet!
In de Ikea (of all places ) Het waren wel 4 pasjes ofzo
pi_51924001
Wat goed van Iris!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')