quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:05 schreef Ruudt het volgende:
Weet ik niet, ik heb het druk dus waarschijnlijk komt de update zaterdag pas.
Ik zal het nog 1 keer (en nog duidelijker) zeggen:
Als ik het druk heb volgt de update later in de week.
Je hebt dan met meer dan 3 centrale middenvelders gespeeld, of met meer dan 3 centrale defs, of met meer dan 3 aanvallers. Dat is de reden van het verliezen van training.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:03 schreef Lyzio het volgende:
Hmm, geen centraal topic te vinden op 't moment. Effe een vraagje.
Keek vandaag naar mijn trainingsrapport en daar werd dit vermeld:
05-10-2007
De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.
Nu had ik eerst 8 assistent-trainers en daarbij 2 keeperstrainers. Die 2 keeperstrainers heb ik laten staan (omdat ik op keepen train), en heb 2 assistent-trainers ontslagen. Weet dus helemaal niet of dit het probleem gaat verhelpen, vandaar mijn vraag.
De situatie is nu als volgt:
Keeperstrainers: 2
Assistent-trainers: 6
Sportpsychologen: 0
Woordvoerders: 1
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 0
Dokters: 2
Dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:53 schreef rompompom het volgende:
Of een W-O tegen, toch?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:16 schreef Ruudt het volgende:
Ik zal eens beginnen aan de update.
Wanneer gaan jullie nou eens even er op los schoppen? Zo kan ik natuurlijk nooit meer winnenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:15 schreef Egamer het volgende:
Grumpey, wanneer ga je nou eens niet mij na-apen? Het begint nu wel echt vervelend te worden.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:32 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou eens even er op los schoppen? Zo kan ik natuurlijk nooit meer winnen![]()
het is jou ook niet gegund hoorquote:Op zondag 7 oktober 2007 14:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
daar heb je de 3e hond ook hoor, denk maar niet dat jij met de prijs heen gaat
verdikke veel te ruig gedaan zondagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:10 schreef Ruudt het volgende:
Egamer is de nieuwe leider van het Gary Lineker klassement.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |