quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:05 schreef Ruudt het volgende:
Weet ik niet, ik heb het druk dus waarschijnlijk komt de update zaterdag pas.
Ik zal het nog 1 keer (en nog duidelijker) zeggen:
Als ik het druk heb volgt de update later in de week.
Je hebt dan met meer dan 3 centrale middenvelders gespeeld, of met meer dan 3 centrale defs, of met meer dan 3 aanvallers. Dat is de reden van het verliezen van training.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:03 schreef Lyzio het volgende:
Hmm, geen centraal topic te vinden op 't moment. Effe een vraagje.
Keek vandaag naar mijn trainingsrapport en daar werd dit vermeld:
05-10-2007
De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.
Nu had ik eerst 8 assistent-trainers en daarbij 2 keeperstrainers. Die 2 keeperstrainers heb ik laten staan (omdat ik op keepen train), en heb 2 assistent-trainers ontslagen. Weet dus helemaal niet of dit het probleem gaat verhelpen, vandaar mijn vraag.
De situatie is nu als volgt:
Keeperstrainers: 2
Assistent-trainers: 6
Sportpsychologen: 0
Woordvoerders: 1
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 0
Dokters: 2
Dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:53 schreef rompompom het volgende:
Of een W-O tegen, toch?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:16 schreef Ruudt het volgende:
Ik zal eens beginnen aan de update.
Wanneer gaan jullie nou eens even er op los schoppen? Zo kan ik natuurlijk nooit meer winnenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:15 schreef Egamer het volgende:
Grumpey, wanneer ga je nou eens niet mij na-apen? Het begint nu wel echt vervelend te worden.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:32 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou eens even er op los schoppen? Zo kan ik natuurlijk nooit meer winnen![]()
het is jou ook niet gegund hoorquote:Op zondag 7 oktober 2007 14:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
daar heb je de 3e hond ook hoor, denk maar niet dat jij met de prijs heen gaat
verdikke veel te ruig gedaan zondagquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:10 schreef Ruudt het volgende:
Egamer is de nieuwe leider van het Gary Lineker klassement.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:49 schreef rompompom het volgende:
Zo ver als V_K en ik vorig seizoen van elkaar stonden, zo gebroederlijk zijn we nu samen zwart!!
Vandaar ook mijn subtiele kick...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:44 schreef Wurdsje het volgende:
hmmz ik zie dat de tussenstand slechts tot week 12 is.. komen 13 en 14 niet meer?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:56 schreef Ruudt het volgende:
Natuurlijk komen week 13 en 14 nog, beide dit weekend (niet tegelijk natuurlijk want dan is het niet meer spannend).
Nee.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 05:21 schreef Outpost76 het volgende:
Kan er trouwens niet in de OPS een standaard lijstje worden opgenomen voor iedereen die aan t Vinnie Jones / Gary Lineker topic willen mee doen??
Ieder seizoen weer inschrijven kom op! T zijn 9 van de 10 toch de zelfde. Anders iets via HT mail oid.
Als je het doet moet je het goed en snel doen prutser.En een leven naast hattrick schaam jequote:Op donderdag 1 november 2007 22:13 schreef Ruudt het volgende:
Foetre, ik heb het fucking druk met werk en andere belangrijkere activiteiten. Ja, er zijn mensen met een leven naast Hattrick.
Bovendien is het nieuwe seizoen nog lang niet begonnen dus dat ik laat ben lijkt me niet echt een probleem.
Ik doe het nog steeds met veel plezier, maar als jij denkt dat je het beter kan dan mag je het best overnemen hoor.
i know -3quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:15 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb zondag pas weer tijd dus zondagavond staat de update van week 14 erop.
Jij zou nog wel eens kunnen verrassen in de laatste update..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |