abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2007 @ 02:03:00 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51737279
Ik weet het best want ik was net zo vroeger, ik heb geheid iemand onder mij weggepest zonder er acht van te hebben, ik had nogal eens woedeaanvallen in mijn oude woning en ik leefde snachts wegens mijn blowgedrag. De onderbuurman die ik destijds had was een aardige jongen maar is op een gegeven moment abrupt verhuisd.

Nu zit ik met eenzelfde probleem, het figuur dat boven mij woont blowt en leeft snachts, loopt elke nacht tussen 2 en 4 door zijn huis heen te lopen, in een duplex woning, het is voor mij dus bijna onmogelijk om snachts te slapen. Hem erop aanspreken kan niet want als je een blower bent leef je nu eenmaal snachts en het zijn huisgeluiden, hij draait (thank the fucking gods) geen muziek.

Ik probeer nu juist een gezond patroon te hebben waarin ik half 7 mn bed uit kom en 11 uur ga slapen maar dat is dus echt fucking onmogelijk. Ik heb herriestoppers geprobeerd waardoor ik een oorverstopping kreeg en het moest laten uitspuiten wat redelijk pijnlijk was, ik heb temazepam geprobeerd waardoor ik wel wat langer door sliep maar alsnog wakker werd van zn gestamp... en nu ben ik het zat.

Ik zit hier bijna moordplannen te beramen, er is nog één optie.. Mijn plafond geluidsdicht isoleren..
Maar ik ben dus geen klusser, dat wordt dus mensen om hulp vragen.. en daar ga ik dan ook achteraan.

Kijk naar de tijd van dat ik dit topic maak, ik ben net 10 minuten wakker en kom niet meer in slaap omdat meneer maar bezig is met leven. Make no mistake ik ben niet moe op het moment dat zal vanmiddag wel weer aanzetten, dat komt omdat ik gister door oververmoeidheid in slaap viel om 7 uur savonds, omdat ik de nacht daarvoor 4x wakker ben geworden van hem en in totaal maar 5 uurtjes had geslapen. M'n bed uitkwam om 2 uur, toen kwart over 3, toen half 5 en uiteindelijk half 6 en het toen zat was. Zo ernstig is deze situatie.

Samenvatting van klacht: Duplex woning + blower die snachts leeft + huisgeluiden + slaapgebrek.

[ Bericht 1% gewijzigd door BaajGuardian op 23-07-2007 02:13:21 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 23 juli 2007 @ 02:07:17 #2
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_51737350
Duplex woning + blower die snachts leeft + huisgeluiden + slaapgebrek = pauperbuurt 2
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  maandag 23 juli 2007 @ 02:09:15 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51737381
quote:
Op maandag 23 juli 2007 02:07 schreef Rosbief het volgende:
Duplex woning + blower die snachts leeft + huisgeluiden + slaapgebrek = pauperbuurt 2
Kan wel zijn, de woning waar ik in leef ga ik er niet om op geven, ik houd van mn huis.
  maandag 23 juli 2007 @ 02:11:08 #4
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_51737406
Maar houdt het huis ook van jou? Het moet wederzijds klikken immers...
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  maandag 23 juli 2007 @ 02:15:09 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51737467
quote:
Op maandag 23 juli 2007 02:11 schreef Rosbief het volgende:
Maar houdt het huis ook van jou? Het moet wederzijds klikken immers...
Het zijn dubbele woningen, onderwoning +achtertuin, bovenwoning +voortuin (ja ik weet het, dat is achterlijk maar hey, heerenveen...) Daarnaast zitten de huizen vol asbest maar als ze dat willen weghalen kunnen ze meteen de hele buurt slopen wat over 5 jaar + - ook gebeuren gaat...
Of het huis van mij houd, nou op het moment niet omdat het nog van duplex is, als het van mij hield zou het wel eelt op het plafond aangroeien.
  maandag 23 juli 2007 @ 02:16:24 #6
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_51737491
ga met hem blown?
  maandag 23 juli 2007 @ 02:17:53 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51737512
quote:
Op maandag 23 juli 2007 02:16 schreef fs180 het volgende:
ga met hem blown?
Ik ben al jaren gestopt met blowen en dat wil ik graag zo houden, als ik met hem ga blown dan is dat met een jachtgeweer op zn pens gericht.
pi_51737524
Verhuizen uit dat pauper straatje.
  maandag 23 juli 2007 @ 02:23:47 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51737609
quote:
Op maandag 23 juli 2007 02:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Verhuizen uit dat pauper straatje.
Nee dat is geen optie, hebben teveel mensen werk aan gehad en het mooi gemaakt hier, en zelf heb ik er ook behoorlijk wat energie ingestoken, inclusief het tuinwerk.

Dikke fuck dat ik me laat wegjagen door iemand die snachts leeft, want op dat na heb ik het goed met die gast aangezien hij nooit muziek draait, dat was op mn andere woning anders, daar werd ik weggejaagd doordat mn onderbuurman snachts zn muziek hard aanhad met vrienden in huis die het leuk vonden zoveel mogelijk kabaal te maken tot ik er giftig kwaad om katana van kapot mepte en een uur lang op de grond heb lopen trappen en met deuren heb gesmeten tot ik van onderen een gezamelijk "sorrie" hoorde roepen maar het de volgende dag weer hetzelfde was. De bewoner zelf was best een aardige jongen verder hoor, maar als je net op jezelf woont en je hebt je hele vriendenclub er bij die een hangplek nodig hebben... kun je weinig tegen doen in je eentje.

Ik ben nu behoorlijk bekomen van die tijd maar ik moet gvd dus mijn plafond geluidsdicht maken, dát is de oplossing, niet verhuizen.

De klacht is gegrond.
pi_51739045
Ik heb hetzelfde gehad, ben toen snel verhuisd naar een betere woning.
pi_51739155
Hm, ik heb zelf helaas ook flink wat ervaring met geluidsoverlast. hier wat tips:

Je kàn natuurlijk ook eens met die dude praten om te kijken of hij 's nachts gewoon wat zachter wil doen.
Woongeluiden, allemaal leuk, maar als je zonder schoenen aan normaal loopt hoef je elkaar niet te horen. Ik heb zelf al 2 gehorige flats bewoond (nu nog ) En dat je hoeft dat soort geluiden niet te horen.

Het is kwa lopen gewoon een kwestie van: geen zeil of laminaat (is in de meeste flats/duplexdingen trouwens ook verboden), en schoenen uit.
Mijn vroegere bovenbuurvrouw klikte de hele tijd op hakjes rond op haar zeil, dat recht op de 15 cm beton lag, dan trilden er bijna dingen uit de kasten -Nadat we met 10 vrienden een keer keihard hebben zitten meekreunen op de neukgeluiden die je ook hoorde alsof het in je eigen huis was, is het altijd doodstil geweest, op een toevallig gevallen object en een doiortrekkende wc na

Als die dude niet naar je luistert of er schijt aan heeft kan je klagen bij je woningbouwvereniging. En dan hangt het er vanaf hoe goed die is. Mijn vorige verhuurder deed niks behalve geld innen, mijn huidige verhuurder neemt geen crap en doet er wel wat aan.
Ook aan 'woongeluiden' die te voorkomen zijn. Punt is voor hun dat hun huurders klànten zijn, die flink betalen voor een huis, en dan kan het niet zijn dat iemand niet meer normaal kan wonen in hun woningen door iemand met een gedrag wat overlast veroorzaakt. Je hebt gewoon recht op een bepaald 'woongenot' en snachts kunnen slapen hoort daarbij.
Blowers die snachts rondstampen met schoenen aan, stiekem tòch zeil of laminaat hebben en geen acht slaan op het feit dat het 0400 is en de rest van het blok wil slapen vallen daar ook onder.
Een officiele waarschuwing van de huismeester of de woningbouw kan een hoop verschil maken.
De woningbouw kan eventueel na een tijd zonder duurzaam resultaat waarschuwen en gesprekken voeren een procedure tot uitzetting beginnen.

Doet je woningbouw niets met een smoes, kan je evt. bij de volgende huurverhoging bezwaar proberen aan te tekenen op basis van verminderd woongenot, of uberhaupt huurverlaging gaan eisen.
Als je gelijk krijgt en de woningbouw/verhuurder ineens minder centen krijgt zijn ze soms 'gemotiveerder' wèl wat te doen.
Probeer, wat je ook doet, wel wat getuigen te vinden, dat helpt vaak bij dit soort zaken, anders is het 1:1 en dan wordt het juridisch lastiger.

Als niks helpt kan je natuurlijk m terugpakken door overdag, als HIJ slaapt, zelf te gaan boren en spijkeren of muziek te gaan draaien (of unreal tournament spelen over je stereo-boxen ofzo

Maar laat het in vredesnaam niet zomaar gebeuren. Eerst met hem praten, dan de woningbouw, en dan eventueel juridisch of via de huurcommissie, en als laatste 'lik op stuk'
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
  maandag 23 juli 2007 @ 09:00:50 #12
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51739580
Ik had vanacht weer lekker een gezellig feestje gehoord van mijn bovenburen, stampen, herrie voor mijn slaapkamerraam.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_51740012
Klagen bij huurvereniging? Meldpunt Overlast? Gemeente? Politie?
pi_51754645
Steel z'n schoenen en vervang ze door pluche pantoffels.
  maandag 23 juli 2007 @ 18:01:31 #15
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_51754722
weet je ook eens hoe het is, ik steek er nog één op.

Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_51754858
Ben ik blij dat ik geen bovenburen heb ....
pi_51754889
Koop oordoppen
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_51754898
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:07 schreef Samson het volgende:
Koop oordoppen
Lees de OP
pi_51754980
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:08 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Lees de OP
Zucht, je hebt oordoppen en je hebt oordoppen. Met Ohropax krijg je echt geen last van je oren en ze werken beter dan herriestoppers. Probleem opgelost
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_51755034
Ga bij chuck inwonen
pi_51755044
[
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:07 schreef Samson het volgende:
Koop oordoppen
  maandag 23 juli 2007 @ 18:16:30 #22
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_51755075
Vraag eens of die op schoenen loopt 's nachts.
Ik weet niet of je 'm een beetje kent, maar als je nu eens heel ludiek (en leuk brengen natuurlijk) inderdaad een paar sloffen geeft. Kan al een hoop uitmaken. Dan beseft ie misschien beter dat het gehoren is, en misschien denkt ie dan ook een beetje aan de rest van de geluiden.

Als dat nog niet werkt:

Benadruk ook dat je opzich geen moeite met hem hebt, en dat je het "tof" (of weet ik wat tegenwoordig de uitdrukking mag zijn ) dat hij aan je/jullie/de buren denkt door 's nachts geen muziek te draaien. (Misschien heeft ie gewoon een hekel en muziek en is het niet eens bedoelt om sociaal te zijn, maar met honing vang je nu eenmaal makkelijker vliegen dan met azijn)

Ik weet het verder ook niet hoor, ik vind je al erg "ruim".

( ik kom echt niet uit mijn woorden vandaag)
pi_51755188
Blowen is zóóó September 2006
pi_51755333
Ik vind je anders wel een dubieus zwak plafond hebben :/
Ik leef (soms) ook s nachts, en de enige keren dat ik mijn kisten niet aan heb is wanneer ik ga sporten met mijn vriendin en wanneer ik slaap.
Nog nooit klachten gehad.
  maandag 23 juli 2007 @ 18:40:39 #25
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_51755772
Sowieso nu lopen klagen omdat hij het zelf vroeger ook deed.....das echt zo sneu
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_51755801
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:40 schreef SpookY22 het volgende:
Sowieso nu lopen klagen omdat hij het zelf vroeger ook deed.....das echt zo sneu
waarom?
  maandag 23 juli 2007 @ 18:43:43 #27
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_51755869
Nou, hij vind zelf dat vroeger zijn onderbuurman dubieus was verhuisd, terwijl hij datzelfde leef patroon had, en nu treft hij iemand anders die hetzelfde patroon heeft en hem dus wakker houd. Ik denk rottig, moet ie maar ook dubieus gaan verhuizen misschien
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
  maandag 23 juli 2007 @ 18:46:07 #28
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_51755954
quote:
Op maandag 23 juli 2007 07:56 schreef Fionn het volgende:
op een toevallig gevallen object en een doiortrekkende wc na )
die vallende objecten ook altijd he!

[ Bericht 10% gewijzigd door TeenWolf op 23-07-2007 18:51:25 ]
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_51755972
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef SpookY22 het volgende:
Nou, hij vind zelf dat vroeger zijn onderbuurman dubieus was verhuisd, terwijl hij datzelfde leef patroon had, en nu treft hij iemand anders die hetzelfde patroon heeft en hem dus wakker houd. Ik denk rottig, moet ie maar ook dubieus gaan verhuizen misschien
Iets toleren aleen omdat we het vroeger zelf ook deden klopt natuulijk niet helemaal.
In dat kader kunnen we een herhaling van de tweede wereldoorlog ook wel gaan tolereren.
pi_51763225
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:46 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

die vallende objecten ook altijd he!
Ja, die klote UFO's..... Unidentified Falling Object....... storend.......
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
  maandag 23 juli 2007 @ 23:15:58 #31
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_51767434
quote:
Op maandag 23 juli 2007 21:46 schreef Fionn het volgende:

[..]

Ja, die klote UFO's..... Unidentified Falling Object....... storend.......

zo eerst even blowen en daarna een klein tukkie, dan ga ik over een paar uur even wat rondscharrelen in mijn huis tot een uur of 4
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:59:15 #32
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_51776895
quote:
Op maandag 23 juli 2007 02:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik weet het best want ik was net zo vroeger, ik heb geheid iemand onder mij weggepest zonder er acht van te hebben, ik had nogal eens woedeaanvallen in mijn oude woning en ik leefde snachts wegens mijn blowgedrag. De onderbuurman die ik destijds had was een aardige jongen maar is op een gegeven moment abrupt verhuisd.

Nu zit ik met eenzelfde probleem,
weet je ook eens wat je een ander aandoet.
geen medelijden met je sorry.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_51776961
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

zo eerst even blowen en daarna een klein tukkie, dan ga ik over een paar uur even wat rondscharrelen in mijn huis tot een uur of 4
Wat ga je dan rondscharrelen? Je bent toch geen kip?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:31:29 #34
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_51779557
Tja...als je niet zonder schoenen en zonder bonkend lopen kan, de volumeregelaar van je stereo niet snapt en woede aanvallen (oei, al eens voor laten behandelen?) hebt.
Dan heb je nu je karma op je brood....eet smakelijk!
Neem er een stukje humble pie bij..
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 13:35:10 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51781475
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:31 schreef Spacehamster het volgende:
Tja...als je niet zonder schoenen en zonder bonkend lopen kan, de volumeregelaar van je stereo niet snapt en woede aanvallen (oei, al eens voor laten behandelen?) hebt.
Dan heb je nu je karma op je brood....eet smakelijk!
Neem er een stukje humble pie bij..
Waar je geen weet van hebt, houd daar ook even je mond over.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 13:46:26 #36
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51781888
BG, eindelijk word je gestraft door de goden voor al het bagger wat je hebt aangericht hier op fok!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 13:47:05 #37
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51781909
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 13:46 schreef RickoKun het volgende:
BG, eindelijk word je gestraft door de goden voor al het bagger wat je hebt aangericht hier op fok!
ya right, mijn bagger was altijd van grootse kwaliteit.
pi_51781943
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 13:47 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ya right, mijn bagger was altijd van grootse kwaliteit.
Goede, niet grootse.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:05:52 #39
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51782460
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 13:48 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Goede, niet grootse.
Nou vooruit.
pi_51829094
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 13:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Waar je geen weet van hebt, houd daar ook even je mond over.
Als je dergelijke adviezen ook zelf gebruikt zou je heel wat minder threads starten..
Fris je geheugen eens op door je eigen OP nog eens te lezen....
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')