Jawel, terror van Denniks.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Inmiddels al een aantal dagen zonder streams hier. Volgens mij heb ik echt nog niet veel gemist.
Nee, je hebt niets gemist, alleen wat streamlocks zo nu en dan.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Inmiddels al een aantal dagen zonder streams hier. Volgens mij heb ik echt nog niet veel gemist.
Dat dacht ik eerst ook. Maar volgens mij is het gewoon dat het, door de streamlocks, extra opvalt.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:33 schreef Day het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat ze steeds meer info over 'achter' prijsgeven. Zeker Jaap.
Ziet er niet slecht uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:31 schreef willem-jozef het volgende:
En nadia loopt al heel lang in hetzelfde jurkje
Klopt het wordt steeds saaier en als er leuke en ORIGINELE ideen zijn van Lieke en huub worden ze met hulp van achter verprutst door achter. ( kok en happy meal verhaal)quote:Op maandag 23 juli 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Kwam door uitspraken van Huub bij Vol. Daar gekeken en ik vond dat men daar zo ontzettend eenzijdig schreef over bepaalde bewoners, dat ik na een week of 8 besloten heb om ook eens aan ander geluid te laten horen.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
Even totaal offtopic: Wat heeft jou doen besluiten om hier te gaan posten?
Zoals??quote:Op maandag 23 juli 2007 01:33 schreef Day het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat ze steeds meer info over 'achter' prijsgeven. Zeker Jaap.
Wil ik binnenkort best doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kun je hier eens uitleggen hoe je makkelijk een filmpje van youtube op je harddisk kunt zetten ?
Dat weet je niet. Er kan wel een heel marinekorps overheen zijn geweest.quote:
Amanda?quote:Op maandag 23 juli 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
En....het staat op mijn netvlies gebrand....![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit.
Ik denk dat een hoop mannen die haar niet 'naakt' hebben gezien -omdat ze zich bloot geeft voor streamers- haar graag op de koffie zouden vragen na een avondje stappen.
Een hoop mannen die haar wel op de streams hebben gezien ook, denk ik.
Dit keer zou dat kunnenquote:Op maandag 23 juli 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En....het staat op mijn netvlies gebrand....![]()
Dit: Streamers; hoe cappen/filmen jullie?quote:Op maandag 23 juli 2007 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Wil ik binnenkort best doen.
Stond in de Computer Totaal van vorige maand.
Ligt op mijn werk, dus dat moet ik even inscannen.....
Ah, okay.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kwam door uitspraken van Huub bij Vol. Daar gekeken en ik vond dat men daar zo ontzettend eenzijdig schreef over bepaalde bewoners, dat ik na een week of 8 besloten heb om ook eens aan ander geluid te laten horen.
Ik kwam daar niet ver, werd volledig overlopen door mensen die niets anders willen horen dan dat ze willen horen. Inmiddels het toch wel leuk vinden om er iets over te zeggen kwam ik bij Fok terecht. En dat is bij Vol vergeleken een verademing.
Gewoon Keepvid gebruiken.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit: Streamers; hoe cappen/filmen jullie?
Er zijn meerdere manieren, laten we die vooral in dat topic besprekenquote:
Ik zit al een beetje rond te neuzen links en rechts......ik zoek dus al een backup voor DGKquote:Op maandag 23 juli 2007 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, okay.
Fok! kan ook best leuk zijn in andere subfora.![]()
Voor als DGK om zeep wordt geholpen door de 'fans'
Leg eens uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:37 schreef FdW het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aardige poging om de boel op te fleuren, maar te simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |