Ik dus vandaag zoeen beetje zwemmen in een lokaal binnenbad en als jongeman kan ik het uiteraard niet laten om mijn blik richting de vrouwelijke recreatieve zwemsters te werpen. Als eerste kom je dan altijd langs de MILFs die in het hele ondiepe gedeelte hun koters nat houden. Van die 24jarige kontgewei en naamketting dragende vrouwen. De sectie tussen het hele ondiepe en het diepe sla ik over, ben geen Ad of Norbert tenslotte
![]()
En daarna komt het diepe gedeelte waar al het fraais rondzwemt.
Nou had ik al een leuk roodharig meisje gespot van dubieuze leeftijd met serieus prachtige borsten. Zou verboden moeten worden dat dat spul al met zo'n voorgevel mag rondlopen. Nouja ze hebben het in elk geval verboden gemaakt dat types als ik er te veel van mogen genieten.
Maar daar gaat dit verhaal niet over! Nee, dit gaat over dat meisje met witte bikini. Dat meisje dat elke keer zo haar armpjes voor haar boezempje hield, want ohjee een voorbijspartelende zwemmer zou eens wat kunnen zien zeg. En ik had gewoon toevallig zin om 12 keer door de waterversnelling te gaan, echt niet omdat zij daar met je arrogante houding in de buurt aan het waterpretten was. Maar ze bleef me maar vies aankijken elke keer als ik per ongeluk haar kant op kreeg. En soms was het ook nog écht per ongeluk
![]()
Gelukkig zag ik later wel nog d'r cameltoe
![]()
Maar toch kreeg ik een naar gevoel van die beschuldigende blik van haar richting mijn persoontje. Zo'n bezwaard gevoel kreeg ik, en ja dat zwemt niet fijn eh.
Samenvatting: meisjes die expres doorschijnende badkleding aandoen en je dan vies aankijken als je er naar kijkt
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*