Als een diertje dood gaat is het huilen en janken maar je wenst wel een mens kanker en een tumor toe.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:17 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Goed, zal absoluut kloppen, maar nog steeds geen reden om zo ermee om te gaan, voor mij mag zo'n chinees ook per direct kanker met een dikke tumor in z'n hoofd krijgen... Het kan ook op een normale manier dus.
Er schijnt zelfs een markt te zijn voor mensenvleesquote:Op maandag 23 juli 2007 00:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wist niet dat ze in China écht honden en katten aten![]()
.
niet iedereen eet kfcquote:Op maandag 23 juli 2007 00:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Ach, wie weet wat onze opa's en oma's vroeger nog uitgespookt hebben.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:17 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Goed, zal absoluut kloppen, maar nog steeds geen reden om zo ermee om te gaan, voor mij mag zo'n chinees ook per direct kanker met een dikke tumor in z'n hoofd krijgen... Het kan ook op een normale manier dus.
Waar is die markt?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:20 schreef Fetai het volgende:
[..]
Er schijnt zelfs een markt te zijn voor mensenvlees![]()
Tuurlijk, en ook Nederlanders die zó met dieren omgaan mogen van mij kanker + een tumor krijgen, hopenlijk wel met een lijdensweg vooraf.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:19 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Als een diertje dood gaat is het huilen en janken maar je wenst wel een mens kanker en een tumor toe.
Het zeer matige Hostel gezien toevallig?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:25 schreef RijstNatie het volgende:
kanibalisme is een fetisj voor blanke mensen met een luxe leven
en dwc is een neger, daar doelde ik meer opquote:
Reken maar dat er na de oorlog geen katten en honden meer rondliepen.....quote:Op maandag 23 juli 2007 00:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ach, wie weet wat onze opa's en oma's vroeger nog uitgespookt hebben.
daar eten ze echt alles wat wij als oneetbaar beschouwen ranzig volkquote:Op maandag 23 juli 2007 00:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Ja. Honden en katten worden zo dicht op elkaar in hokken geduwd dat ik me kan voorstellen dat ze op die manier alles breken. Maar dat zie ik nogmaals niet als dat die Chinees daarvan geniet om dat te zien maar puur praktisch; zo kunnen er nog meer in. Ze leven zich totaal niet in in die beesten.quote:Op maandag 23 juli 2007 08:26 schreef _mman het volgende:
heb het filmpje niet gezien, maar lees dat het gaat over levend villen. tijd terug was bij 2vandaag ook een topic over die chinezen. die verkopen ook bv honden om op te eten. die beestjes wordt de poten gebroken en bovenop de rug bij elkaar gebonden. werd bijna misselijk toen ik dat zag. en die honden leven natuurlijk nog. was daar volkomen normaal
Dat dus.quote:
Die Chinezen hebben wel wat beters te doen dan zich zorgen te maken over wat nutteloze beestjes. Er zijn genoeg rijke gedeeltes van China waar ze hun eten gewoon uit een supermarkt kunnen halen zoals wij, andere gedeeltes daarentegen lijken op een derde wereld land en de mensen die daar wonen geef ik groot gelijk als het gaat om dierenleed. Mensenleed is belangrijker dan dierenleed dus zorg eerst maar dat je zelf kan overleven, daarna komen de diertjes wel.quote:Op maandag 23 juli 2007 08:26 schreef _mman het volgende:
heb het filmpje niet gezien, maar lees dat het gaat over levend villen. tijd terug was bij 2vandaag ook een topic over die chinezen. die verkopen ook bv honden om op te eten. die beestjes wordt de poten gebroken en bovenop de rug bij elkaar gebonden. werd bijna misselijk toen ik dat zag. en die honden leven natuurlijk nog. was daar volkomen normaal
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:27 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Het zeer matige Hostel gezien toevallig?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |