jij eet geen katten of hondenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
En maakt mij niet uit hoe of wat zolang ik maar vlees op mijn bord krijg
Omdat het in Nederland niet te koop is.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jij eet geen katten of honden
Die krijgen nog altijd 'netjes' een pin door hun kop of worden geelektrocuteerd.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:53 schreef thedude0 het volgende:
Doe je ogen eens open, dit gebeurd ook gewoon hier met koeien en weet ik veel wat alleen zie je er niets van.
Niet op de manier zoals in het filmpje, nerd.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:53 schreef thedude0 het volgende:
Doe je ogen eens open, dit gebeurd ook gewoon hier met koeien en weet ik veel wat alleen zie je er niets van.
Jawel hoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:56 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Niet op de manier zoals in het filmpje, nerd.
Misschien hele kleine plaatselijke boederijtjes, anders is dit een véél te omslachtige manier.quote:
Zoals ik al zei, alles dat halal geslacht wordt, wordt op dezelfde manier als die kat gedood, namelijk hun keel doorgesneden. Ik zie het probleem hier echt niet van.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:57 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Misschien hele kleine plaatselijke boederijtjes, anders is dit een véél te omslachtige manier.
Koeien, varkens, kippen enz. worden gewoon wél op eenzelfde manier behandeld. Dat je vlees eet, moet je zelf weten, maar praat die hele bio-industrie hier dan niet goed, want dat is die niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:56 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Niet op de manier zoals in het filmpje, nerd.
Verder zwerven die filmpjes al lang over het internet, of Youtube heeft het toegelaten om deze erop te pleuren en iedereen komt er nu pas achter?
Verder natuurlijk respectloos, maarja...
Tja, benen afhakken en levend villen is toch net ff andere koek. Eerlijk gezegd vind ik kuikentjes door de gehaktmolen etc. etc. geeneens zo zielig, heb ook niks tegen de bio-industrie. Denk niet dat ze daar dieren levend koken/villen etc. etc.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:58 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, alles dat halal geslacht wordt, wordt op dezelfde manier als die kat gedood, namelijk hun keel doorgesneden. Ik zie het probleem hier echt niet van.
Uhm, neehoor, híer word het idd met een pen of door elektrocutie gedaan, een wat vriendelijkere manier vind ik.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:58 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, alles dat halal geslacht wordt, wordt op dezelfde manier als die kat gedood, namelijk hun keel doorgesneden. Ik zie het probleem hier echt niet van.
Kom eens met bewijzen?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:59 schreef Fetai het volgende:
[..]
Koeien, varkens, kippen enz. worden gewoon wél op eenzelfde manier behandeld. Dat je vlees eet, moet je zelf weten, maar praat die hele bio-industrie hier dan niet goed, want dat is die niet.
Ja. Als wij slachten gaan we niet eerst een dier levend verminken.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:00 schreef Stigma het volgende:
[..]
Tja, benen afhakken en levend villen is toch net ff andere koek.
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:00 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Uhm, neehoor, híer word het idd met een pen of door elektrocutie gedaan, een wat vriendelijkere manier vind ik.
De keel door valt overigens nog enigsinds mee, maar het levend koken e.d. gaat gewoon véél tever.
Alsof dat erg is...quote:Op zondag 22 juli 2007 23:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jij eet geen katten of honden
Dezelfde bron van dat filmpje is het bewijs, die en andere sites hebben namelijk ook gewoon filmpjes van wat er in het westen met deze voor de slacht gefokte beesten gebeurd.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:01 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Kom eens met bewijzen?
Verder eet ik niet zoveel vlees...
www.meat.orgquote:Op maandag 23 juli 2007 00:01 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Kom eens met bewijzen?
Verder eet ik niet zoveel vlees...
Dat komt van een Amerikaanse site...quote:
Levend villen gebeurd alleen als ze de vacht van het beest willen en niet als het dier voor voedsel bestemt is. Levend villen vind ik ook volkomen nutteloos maar al het andere in dit topic maakt me niets uit, het gebeurd nou eenmaal en we moeten er maar mee leven (en we leven er letterlijk van, anders hadden we nu geen vlees in de winkel liggenquote:Op maandag 23 juli 2007 00:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja. Als wij slachten gaan we niet eerst een dier levend verminken.
En natuurlijk is de bio-industrie alles behalve diervriendelijk, maar met z'n allen dicht op elkaar en bij kippen een snavel afknippen vind ik nog net iets minder erg dan levend villen.
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ownee ik heb 5 seconde gekeken ofzo en weer weggeklikt, deze filmpjes maken me echt, ben dan zo in staat daarheen te gaan en die mensen die dat doen hetzelfde aan te doen
![]()
![]()
Onzin, alsof die mensen niet in de gaten hebben wat voor een lijdensweg zo'n dier vaak doorstaan moet voor 'ie eindelijk dood is... Ik denk dat ze er puur van genieten. Het opsluiten van de dieren in te kleine kooien snap ik dan weer wel, maar het martelen/verminken niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar laten we niet doen alsof dit soort zaken alleen in China gebeuren. In landen waar het leven wat harder is dan hier zijn mensen doorgaans niet begaan met het lot van dieren. Was hier vroeger net zo.
Tja, als je gewoon in een keer de kop eraf hakt dan is er niet veel aan de hand imo, zo slacht ik vis ook... Maar die andere methoden die ook in dit filmpje te zien zijn, zijn toch echt niet nodig... Dieren slachten ok, maar doe het dan op zo'n manier dat het dier er zo min mogelijk van verneemt.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:58 schreef thedude0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:08 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Tuurlijk johDie mensen proberen gewoon te overleven.
Dat keur ik ook af. (bovendien geloof ik er geen zak van het het bovenstaande zomaar met ons vee gedaan wordt)quote:Op zondag 22 juli 2007 23:53 schreef thedude0 het volgende:
Ga toch weg manquote:Op maandag 23 juli 2007 00:08 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Ik merk al dat je geen idee hebt waarover je het hebt..
Ik zeg ook helemaal niet dat ze het niet in de gaten hebben.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:07 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Onzin, alsof die mensen niet in de gaten hebben wat voor een lijdensweg zo'n dier vaak doorstaan moet voor 'ie eindelijk dood is... Ik denk dat ze er puur van genieten. Het opsluiten van de dieren in te kleine kooien snap ik dan weer wel, maar het martelen/verminken niet.
Goed, zal absoluut kloppen, maar nog steeds geen reden om zo ermee om te gaan, voor mij mag zo'n chinees ook per direct kanker met een dikke tumor in z'n hoofd krijgen... Het kan ook op een normale manier dus.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat ze het niet in de gaten hebben.![]()
Het boeit ze alleen niet. Misschien genieten ze er idd van, wie weet. Maar het is een feit dat in landen waar men armer is de dierenliefde ook ver te zoeken is. Daar ziet men een dier puur als een verbruiksvoorwerp, en gaat men zich echt niet inleven in hoe een dier zich voelt ofzo.
Idd prettig ja, hoe zou je het vinden als ze dat bij jou deden...?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:12 schreef Stigma het volgende:
Volgens mij is het goedkoper om zo'n beest meteen de kop af te hakken en dat is ook veel prettiger voor het dier![]()
Als een diertje dood gaat is het huilen en janken maar je wenst wel een mens kanker en een tumor toe.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:17 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Goed, zal absoluut kloppen, maar nog steeds geen reden om zo ermee om te gaan, voor mij mag zo'n chinees ook per direct kanker met een dikke tumor in z'n hoofd krijgen... Het kan ook op een normale manier dus.
Er schijnt zelfs een markt te zijn voor mensenvleesquote:Op maandag 23 juli 2007 00:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wist niet dat ze in China écht honden en katten aten![]()
.
niet iedereen eet kfcquote:Op maandag 23 juli 2007 00:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Ach, wie weet wat onze opa's en oma's vroeger nog uitgespookt hebben.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:17 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Goed, zal absoluut kloppen, maar nog steeds geen reden om zo ermee om te gaan, voor mij mag zo'n chinees ook per direct kanker met een dikke tumor in z'n hoofd krijgen... Het kan ook op een normale manier dus.
Waar is die markt?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:20 schreef Fetai het volgende:
[..]
Er schijnt zelfs een markt te zijn voor mensenvlees![]()
Tuurlijk, en ook Nederlanders die zó met dieren omgaan mogen van mij kanker + een tumor krijgen, hopenlijk wel met een lijdensweg vooraf.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:19 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Als een diertje dood gaat is het huilen en janken maar je wenst wel een mens kanker en een tumor toe.
Het zeer matige Hostel gezien toevallig?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:25 schreef RijstNatie het volgende:
kanibalisme is een fetisj voor blanke mensen met een luxe leven
en dwc is een neger, daar doelde ik meer opquote:
Reken maar dat er na de oorlog geen katten en honden meer rondliepen.....quote:Op maandag 23 juli 2007 00:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ach, wie weet wat onze opa's en oma's vroeger nog uitgespookt hebben.
daar eten ze echt alles wat wij als oneetbaar beschouwen ranzig volkquote:Op maandag 23 juli 2007 00:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Ja. Honden en katten worden zo dicht op elkaar in hokken geduwd dat ik me kan voorstellen dat ze op die manier alles breken. Maar dat zie ik nogmaals niet als dat die Chinees daarvan geniet om dat te zien maar puur praktisch; zo kunnen er nog meer in. Ze leven zich totaal niet in in die beesten.quote:Op maandag 23 juli 2007 08:26 schreef _mman het volgende:
heb het filmpje niet gezien, maar lees dat het gaat over levend villen. tijd terug was bij 2vandaag ook een topic over die chinezen. die verkopen ook bv honden om op te eten. die beestjes wordt de poten gebroken en bovenop de rug bij elkaar gebonden. werd bijna misselijk toen ik dat zag. en die honden leven natuurlijk nog. was daar volkomen normaal
Dat dus.quote:
Die Chinezen hebben wel wat beters te doen dan zich zorgen te maken over wat nutteloze beestjes. Er zijn genoeg rijke gedeeltes van China waar ze hun eten gewoon uit een supermarkt kunnen halen zoals wij, andere gedeeltes daarentegen lijken op een derde wereld land en de mensen die daar wonen geef ik groot gelijk als het gaat om dierenleed. Mensenleed is belangrijker dan dierenleed dus zorg eerst maar dat je zelf kan overleven, daarna komen de diertjes wel.quote:Op maandag 23 juli 2007 08:26 schreef _mman het volgende:
heb het filmpje niet gezien, maar lees dat het gaat over levend villen. tijd terug was bij 2vandaag ook een topic over die chinezen. die verkopen ook bv honden om op te eten. die beestjes wordt de poten gebroken en bovenop de rug bij elkaar gebonden. werd bijna misselijk toen ik dat zag. en die honden leven natuurlijk nog. was daar volkomen normaal
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:27 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Het zeer matige Hostel gezien toevallig?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |