jij eet geen katten of hondenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
En maakt mij niet uit hoe of wat zolang ik maar vlees op mijn bord krijg
Omdat het in Nederland niet te koop is.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jij eet geen katten of honden
Die krijgen nog altijd 'netjes' een pin door hun kop of worden geelektrocuteerd.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:53 schreef thedude0 het volgende:
Doe je ogen eens open, dit gebeurd ook gewoon hier met koeien en weet ik veel wat alleen zie je er niets van.
Niet op de manier zoals in het filmpje, nerd.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:53 schreef thedude0 het volgende:
Doe je ogen eens open, dit gebeurd ook gewoon hier met koeien en weet ik veel wat alleen zie je er niets van.
Jawel hoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:56 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Niet op de manier zoals in het filmpje, nerd.
Misschien hele kleine plaatselijke boederijtjes, anders is dit een véél te omslachtige manier.quote:
Zoals ik al zei, alles dat halal geslacht wordt, wordt op dezelfde manier als die kat gedood, namelijk hun keel doorgesneden. Ik zie het probleem hier echt niet van.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:57 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Misschien hele kleine plaatselijke boederijtjes, anders is dit een véél te omslachtige manier.
Koeien, varkens, kippen enz. worden gewoon wél op eenzelfde manier behandeld. Dat je vlees eet, moet je zelf weten, maar praat die hele bio-industrie hier dan niet goed, want dat is die niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:56 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Niet op de manier zoals in het filmpje, nerd.
Verder zwerven die filmpjes al lang over het internet, of Youtube heeft het toegelaten om deze erop te pleuren en iedereen komt er nu pas achter?
Verder natuurlijk respectloos, maarja...
Tja, benen afhakken en levend villen is toch net ff andere koek. Eerlijk gezegd vind ik kuikentjes door de gehaktmolen etc. etc. geeneens zo zielig, heb ook niks tegen de bio-industrie. Denk niet dat ze daar dieren levend koken/villen etc. etc.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:58 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, alles dat halal geslacht wordt, wordt op dezelfde manier als die kat gedood, namelijk hun keel doorgesneden. Ik zie het probleem hier echt niet van.
Uhm, neehoor, híer word het idd met een pen of door elektrocutie gedaan, een wat vriendelijkere manier vind ik.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:58 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, alles dat halal geslacht wordt, wordt op dezelfde manier als die kat gedood, namelijk hun keel doorgesneden. Ik zie het probleem hier echt niet van.
Kom eens met bewijzen?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:59 schreef Fetai het volgende:
[..]
Koeien, varkens, kippen enz. worden gewoon wél op eenzelfde manier behandeld. Dat je vlees eet, moet je zelf weten, maar praat die hele bio-industrie hier dan niet goed, want dat is die niet.
Ja. Als wij slachten gaan we niet eerst een dier levend verminken.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:00 schreef Stigma het volgende:
[..]
Tja, benen afhakken en levend villen is toch net ff andere koek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |