Muggen kan ik tenminste ff snel vangen, bij spinnen moet ik hulp zien te krijgenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:49 schreef Olep het volgende:
Beter dan muggen...
Stuur al die spinnen maar deze kant opquote:Op zondag 22 juli 2007 22:46 schreef Klaagbak het volgende:
Elke avond moet ik minimaal 4 grote spinnen laten vangen en sta ik er altijd wel bijna op, kutbeesten!
En het ergste is ook nog eens dat ik een "gave" heb, Als er spin in een ruimte is zie ik het meteen
Alle spinnen moeten sterven!
oh mijn god, waarom keek ik ook....quote:Op zondag 22 juli 2007 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
http://www.fazed.org/content/clock_spider/![]()
![]()
Vogels FTW~!~quote:Op zondag 22 juli 2007 22:59 schreef Shitonya het volgende:
mja alle insekten moeten gewoon snel en genadeloos ter plekke dood
Kijk je wel even op (of achter) de klok voordat je het licht uit doet?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:58 schreef wendytje het volgende:
[..]
oh mijn god, waarom keek ik ook....![]()
![]()
![]()
nu durf ik niet naar bed!
![]()
zeg dat nou niet..... gelukkig heb ik geen klok op m'n slaapkamerquote:Op zondag 22 juli 2007 23:03 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Kijk je wel even op (of achter) de klok voordat je het licht uit doet?
Dat doen spinnen dus, hoe meer spinnen hoe beterquote:Op zondag 22 juli 2007 22:59 schreef Shitonya het volgende:
mja alle insekten moeten gewoon snel en genadeloos ter plekke dood
Nouja, Arnhem zit niet echt dicht bij een groot stuk bos oid...quote:Op zondag 22 juli 2007 23:04 schreef lucky_birdie het volgende:
Je woont toch niet dicht bij een bos he.. want dichtbij een bos wonen is vragen om ongedierte..
the horror.. ik heb er de afgelopen paar dagen ook al een stuk of tig opgezogen.. en laten we het dan maar niet hebben over die oranje naaktslakken die hier overal zitten![]()
Die zijn niet zo erg toch?? Verplaatsen zich nauwelijks....en als ze dat wel doen, tja dan zijn ze bij mij dood hoor. Nee, die grote zwarte, die zo ontzettend hard kunnen lopen....brrrrrrrrrrrrrr, die durf ik dus echt niet dood te meppen, dat doe ik met de elektrische muggenmepper....quote:Op zondag 22 juli 2007 23:12 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik gok trouwens dat TS last heeft van de grote trilspin. Die is volgens mij nogal hard aan het oprukken. 10/15 jaar terug zag je ze nergens maar nu vrijwel overal...
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:36 schreef Susie het volgende:
[..]
Die zijn niet zo erg toch?? Verplaatsen zich nauwelijks....en als ze dat wel doen, tja dan zijn ze bij mij dood hoor. Nee, die grote zwarte, die zo ontzettend hard kunnen lopen....brrrrrrrrrrrrrr, die durf ik dus echt niet dood te meppen, dat doe ik met de elektrische muggenmepper....
Nu ga ik dit topic weer uit, want ga ze haast zien lopen...die ene link dus ook echt niet aangeklikt, aangezien ik die reactie eronder al las....
Je woont zeker kort bij het water ofzo? Dan heb je dr veeel meer last van dan in de stad vind ik..quote:Op zondag 22 juli 2007 22:46 schreef Klaagbak het volgende:
Elke avond moet ik minimaal 4 grote spinnen laten vangen en sta ik er altijd wel bijna op, kutbeesten!
En het ergste is ook nog eens dat ik een "gave" heb, Als er spin in een ruimte is zie ik het meteen
Alle spinnen moeten sterven!
Ook niet bij het water!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:58 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Je woont zeker kort bij het water ofzo? Dan heb je dr veeel meer last van dan in de stad vind ik..![]()
Die hele grote dikke zwarte is waarschijnlijk de Tegenaria gigantea ofwel de huisspin.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:20 schreef Klaagbak het volgende:
Dat zijn ze inderdaad... De enige soort in mijn huis, behalve af en toe zijn klein spinnetje van 1 cm, en natuurlijk een hele grote dikke zwarte spin, 1 keer per jaar, enig idee welk soort dat zou kunnen zijn? Die zijn ongeveer 5 cm en ik zie er altijd wel eentje per jaar. Ik zie hem overigens altijd langs de muur lopen, zit nooit ergens stil in een hoekje in zijn web.![]()
Waarom kom ik nou toch terug in dit topic??quote:Op maandag 23 juli 2007 00:27 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Die hele grote dikke zwarte is waarschijnlijk de Tegenaria gigantea ofwel de huisspin.
http://safari.zog.org/trechterspinnen.cfm
[afbeelding]
Ik heb er zo-eentje 's nachts wel eens op mijn arm gehad. Daar wordt je ook niet vrolijk van als je wakker wordt en dan zo'n gekriebel op je arm voelt. Dus in halve paniek een beetje op mijn arm aan het wrijven geweest, gelijk licht en en toen zat er zoiets verbaasd op de hoek van mijn kussen te kijken. Netjes een potje opgezocht en hem daar in gestopt en de volgende dag buiten gezet...
Die dingen schijnen terug te komen dus tegenwoordig moeten ze hier ook dood van mij.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:35 schreef Susie het volgende:
[..]
Waarom kom ik nou toch terug in dit topic??Die griezels heb ik hier dus ook wel eens. Zo'n grote als hierboven eens bij een vriendin thuis gehad.....we hebben de buurvrouw geroepen om hem weg te halen/slaan, dus niet in een potje gedaan, sorry. Die griezels moeten van mij echt dood.
![]()
Australie.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:16 schreef MooiHoofd het volgende:
komen die spinnen van die link ook in nederland voor![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:16 schreef MooiHoofd het volgende:
komen die spinnen van die link ook in nederland voor![]()
Als je ze ver genoeg van je huis af zet dan lijkt het me stug dat ze weer precies naar jouw huis komen. Ze hebben niet het vermogen van een postduif imho.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die dingen schijnen terug te komen dus tegenwoordig moeten ze hier ook dood van mij..
Spinnen zijn geen insectenquote:Op maandag 23 juli 2007 14:07 schreef SharQueDo het volgende:
Nutteloos, net als de rest van alle insecten.![]()
Arachnids ofzo.. Of hoe zit dat ookal weer ? Ik ga het niet opzoeken want dan krijg je gelijk 100 beelden erbijquote:
die zie ik ook altijd meteenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
http://www.fazed.org/content/clock_spider/![]()
![]()
Deze??quote:Op maandag 23 juli 2007 15:03 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Arachnids ofzo.. Of hoe zit dat ookal weer ? Ik ga het niet opzoeken want dan krijg je gelijk 100 beelden erbij![]()
De gein is dus dat spinnen juist instecten opkanen .quote:Op maandag 23 juli 2007 14:07 schreef SharQueDo het volgende:
Nutteloos, net als de rest van alle insecten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |