En bedankt he...quote:Op zondag 22 juli 2007 23:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=SGB3KyyTxP0&mode=related&search=
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=SGB3KyyTxP0&mode=related&search=
![]()
En Mannie : Ben ik ongesteld dan ???quote:Op zondag 22 juli 2007 23:27 schreef Dark het volgende:
Mannie haar borsten zijn de laatste tijd heel gevoelig, Brian zegt dat het komt omdat ze ongesteld is.
Neeheequote:Op zondag 22 juli 2007 23:30 schreef neehe het volgende:
[..]
En Mannie : Ben ik ongesteld dan ???![]()
Brian : Waar denk je dan waar die bloedplas vandaan komt tussen je benen op de grond ??????????
GATVERquote:Op zondag 22 juli 2007 23:30 schreef neehe het volgende:
[..]
Brian : Waar denk je dan waar die bloedplas vandaan komt tussen je benen op de grond ??????????
Ben het wel met je eens......je zou van volwassen hier meer verwachtenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij wordt af en toe de leeftijd en de levenservaring hier en daar nog al eens onderschat en wordt er gereageerd of het hier allemaal onderontwikkelde kutnewbies/pubertjes zijn. Met die prettige misplaatste constatering ga ik nou effe mijn nestje opzoeken en morgen de economie weer ondersteunen.
Love you Fok!
Do jutra.
![]()
![]()
Hee, hee, hee, Brian is allergisch voor bloed!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:30 schreef neehe het volgende:
[..]
Nou er is nog een gat in de duisternisquote:
Wat een stom wijfquote:Op zondag 22 juli 2007 23:31 schreef mootie het volgende:
Nadia zegt dat ze het ALTIJD veilig doet. Dennis had hem er gister toch tegenaan hangen en half in hangen zonder condoom.![]()
Ik weet het niet maar Amanda en co.. denken dat als ze iemand kennen het wel zonder kunnen.. BAHquote:Op zondag 22 juli 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Huub en Lieke echt de enigen daar die het veilig doen![]()
Ik hoop dan wel dat het spiraaltje er rechtsom in gedraait is.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Huub en Lieke echt de enigen daar die het veilig doen![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 23:35 schreef Adothehague het volgende:
Komt er nog Terror vanavond?
Vanaf morgen krijg je een MEERDAAGSE-VAN-TERROR geheeld geschreven opquote:Op zondag 22 juli 2007 23:35 schreef Adothehague het volgende:
Komt er nog Terror vanavond?
Plionk........quote:Op zondag 22 juli 2007 23:35 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik hoop dan wel dat het spiraaltje er rechtom in gedraait is.
Valt wel mee, we hebben je foto gezien en Elly is in ieder geval ouder.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Plionk........
Maar weet je daar gaat het niet om. Domme mensen die iemand 2 dagen kent en gelijk lopen zuigen en beffen.
Ik word oud...![]()
Ja maar dat is coolquote:Op zondag 22 juli 2007 23:39 schreef wolferl het volgende:
Nadia: Je zit wel de hele dag in dit hok (kantoor).
HALLOOO waar zit jij de hele dag dan? (kapsalon).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |