Ja, want dat waren ook echt kinderboekenschrijvers!quote:Op zondag 22 juli 2007 22:39 schreef PDOA het volgende:
-knip-
Nee, doe mij maar Umberto Eco, John Irving of een Dante, dat zijn pas schrijvers!
Harry Potter
Harry Potter is schijnbaar voor alle leeftijden, als ik zo op het forum kijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:44 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja, want dat waren ook echt kinderboekenschrijvers!![]()
![]()
Geef toe, das best knap voor een kinderboekquote:Op zondag 22 juli 2007 22:46 schreef PDOA het volgende:
[..]
Harry Potter is schijnbaar voor alle leeftijden, als ik zo op het forum kijk.
Alleen deel 1, en daar hou ik het bij. Slappe hap, bij elkaar gejat zooitje. Maar ik word er jammer genoeg dagelijks mee geconfronteerd omdat mn vriendin het laatste boek aan het lezen is.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:50 schreef Nemain het volgende:
Maar serieus, je hebt die boeken dus wel gelezen?
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:54 schreef tonks het volgende:
Verkapt "vriendin-leest-liever-over-iemands-toverstafje-dan-dat-ze-aan-de-mijne-zit"-topic
Klopt, maar oorspronkelijk is het bedacht als kinderboek.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:46 schreef PDOA het volgende:
[..]
Harry Potter is schijnbaar voor alle leeftijden, als ik zo op het forum kijk.
Als je alleen deel 1 hebt gelezen kun je over de rest natuurlijk niet oordelenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:52 schreef PDOA het volgende:
[..]
Alleen deel 1, en daar hou ik het bij. Slappe hap, bij elkaar gejat zooitje. Maar ik word er jammer genoeg dagelijks mee geconfronteerd omdat mn vriendin het laatste boek aan het lezen is.
Harry Potter
Zoals Santana jatte van Focus?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:52 schreef PDOA het volgende:
[..]
Alleen deel 1, en daar hou ik het bij. Slappe hap, bij elkaar gejat zooitje.
de bijbel ookquote:Op zondag 22 juli 2007 23:00 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Klopt, maar oorspronkelijk is het bedacht als kinderboek.
Sagen en Legenden van het Joodse volk.quote:
Die hype die jezelf meekrijgt en waarvoor je dus blijkbaar zelf kiest om het mee te krijgen?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:34 schreef suzie_01 het volgende:
Ik vindt Harry potter ook te gekmaar die hype erom heen Is te erg en opgeblazen
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |