-1quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:51 schreef Jeff89 het volgende:
Ik heb een idee, als ik nou alle bashers quote die nooit een wijf zullen neuken...Krijgen we vanzelf een reeks
je bent er van op de hoogte dat deze foto je je hele fok!-Carrière blijft achtervolgen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:07 schreef luciferist het volgende:
[..]
"aaiiggghttt"
[afbeelding]
zo nu allemaal mondjes houden
![]()
dankquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Domme foto, maar wel respect dat je in die teringbende kunt overleven in zo'n bananenland
(heb net dat verslag effe doorgelezen, leuk geschreven en geinig fotos)
Je bent er van op de hoogte dat jij jezelf met deze post intens veel belachelijker maakt als de poster van de foto?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:58 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
je bent er van op de hoogte dat deze foto je je hele fok!-Carrière blijft achtervolgen?
ik spel het in ieder geval goed.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:19 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Je bent er van op de hoogte dat jij jezelf met deze post intens veel belachelijker maakt als de poster van de foto?
"fok!-Carriére"
Kom op met jou foto danquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en je bent lelijk
zomg die fotos
au mn buik
Zeker wetenquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:33 schreef Edwinuss het volgende:
heb toch wel weer respect dat je het lef hebt om een foto te plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |