abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52403370
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Troel het volgende:
Oja, zullen we alvast beginnen met de voorbereidingen van sinterklaas?

Kan ik alvast nadenken over de surprise
Dat is een goede, want vorig jaar had ik erg weinig tijd. Als we in oktober al lootjes trekken, heb ik tijd genoeg

Heeft iedereen de surprises van vorig jaar nog? Die van mij (gemaakt door Jojogirl) staat hier nog steeds!
pi_52403454
ik moet wel weer wat telefoonnummers gaan verzamelen tegen de tijd dat we naar de efteling gaan altijd handig
  † In Memoriam † woensdag 15 augustus 2007 @ 21:44:34 #203
43556 miss_dynastie
pi_52403629
Yep, mijn kussentje wordt regelmatig gebruikt en Vince probeert hem weleens mee te slepen, maar dat is niet eenvoudig als je zijn formaat hebt
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:45:14 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_52403660
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Dat is een goede, want vorig jaar had ik erg weinig tijd. Als we in oktober al lootjes trekken, heb ik tijd genoeg

Heeft iedereen de surprises van vorig jaar nog? Die van mij (gemaakt door Jojogirl) staat hier nog steeds!
Nee, de surprise niet meer, de kadootjes heb ik al erg veel gebruikt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 augustus 2007 @ 21:47:34 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52403777
Nee, mijn surprise heeft het uitpakken niet eens overleefd

Maar mijn cadeautje zit nog altijd op de rand van mijn bed
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:48:05 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_52403819
Ja hoi, zullen we alvast een datum plannen dan?

24/25 november

1/2 december (eventueel combinatie met een verjaardag )

8/9 december

Zoiets? Gillen maar?

[ Bericht 6% gewijzigd door Troel op 15-08-2007 21:54:43 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_52403989
Suprises moeten natuurlijk wel vóór Sinterklaas.
pi_52404758
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef Troel het volgende:
1/2 december (eventueel combinatie met een verjaardag )
Ik weet niet of de andere genodigden mee willen doen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52404806
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Fannetje het volgende:
Ik herinner mij een bepaalde meeting waarbij een aantal mensen inderdaad vrij snel verdwaalden
Bedoel je nou 'mijn groepje' Of is dat weer een andere Eftelingmeet? (ik doel op de meet waarbij ik oa met Tijn en Barb de rest ben kwijtgeraakt. Expres )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52405185
zodra de datum zeker is voor de efteling schrijf ik m in me agenda en dan moet en zal ik gewoon gaan (die dag staat dan mooi volgepland ) en dan kan ik nu nog even sparen (hoeveel gaat me dat eiglijk kosten ongeveer, heb niet super grote portemonnee). enne efteling is altijd leuk, en hoop tenminste dat er meer mensen zijn die bang zijn voor elke achtbaan of iets wat daarop lijkt, dan sta ik niet in mijn eentje te wachten als iedereen in zo'n ding gaat.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52405281
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef gothic-blackie het volgende:
zodra de datum zeker is voor de efteling schrijf ik m in me agenda en dan moet en zal ik gewoon gaan (die dag staat dan mooi volgepland ) en dan kan ik nu nog even sparen (hoeveel gaat me dat eiglijk kosten ongeveer, heb niet super grote portemonnee). enne efteling is altijd leuk, en hoop tenminste dat er meer mensen zijn die bang zijn voor elke achtbaan of iets wat daarop lijkt, dan sta ik niet in mijn eentje te wachten als iedereen in zo'n ding gaat.
Met uiteten er bij tussen de 50 en 60 euro schat ik

het is maar een schatting hoor
pi_52405348
Dat herinnert mij eraan om een eftelingkaartje te bestellen met mijn airmiles
Is dat in ieder geval al gratis
pi_52405528
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:17 schreef Isabeau het volgende:
ik heb geen airmiles maar er zijn volgens mij ook geen efteling acties meer of wel

misschien is het wel een idee dat iedereen zijn of haar kaartje alvast besteld bij de ah kan dat volgens mij ook voortaan of via de sait. Dan hoeven we iig niet meer in die lange rij te staan.

Iedereen mee eens of niet....
pi_52405611
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:17 schreef Isabeau het volgende:
oeh dat is wel handig, ff mams lief aankijken als ze weer terug komt uit hoek van holland
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 15 augustus 2007 @ 22:28:30 #215
13151 crew  Rewimo
pi_52405942
O airmiles, goeie, die heb ik ook nog
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_52408433
Ik wil altijd wel mee met een saunameeting… roep maar wanneer jullie kunnen. Doordeweeks zou ik eventueel ook op een maandag kunnen .

Ah, ik ben altijd voor ‘zonder partners’. Die van mij wil toch nooit mee (alhoewel hij ergens toch opeens meewilde naar Ad Visser meewilde afgelopen vrijdag maar dat toch ergens weer iets te ver vond gaan ).

Hmm… dan gaan we na het wandelen toch ergens feestelijk uit eten en de kroeg in?

SQ: jaaaa! Ik wil wel mee door het sprookjesbos. Ik weet nog niet zeker of ik meega omdat ik – denk ik - te brak ben van een concert. Maar als ik meega wil ik iets simpels.. dan lijkt het sprookjesbos mij wel wat

Enne… de surprisemeet (ja, ik heb de prachtige vlinderkas van Yppy nog) :
24/25 november
Troel
Pandorah

1/2 december
Troel
Eventueel combinatie met een verjaardag > vindt Isa dat leuk? Zo ja, dan kan ik

8/9 december
Troel
Pandorah
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:19:15 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_52413718
Wat die eftelinglaven betreft: zeg maar niks, ik ben heer en meester in het trekken van het lavengezicht. Je zou me er idd met liefde achterlaten
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 augustus 2007 @ 09:20:29 #218
13151 crew  Rewimo
pi_52414492
Sinterprise

24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo

1/2 december
Troel
Pandorah
Rewimo

8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
pi_52414573
Sinterprise

24/25 november
Troel
Pandorah
Rewimo
teigan

1/2 december
Troel
Pandorah
Rewimo
teigan

8/9 december
Troel
Pandorah
Rewimo
teigan
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52415386
Ik zou ook wel eens mee willen doen met de sinterprise. Maar ik kan nu nog niet vertellen wanneer ik kan
pi_52416672
edit: verkeerde dieet-topic
pi_52417050
Yppy's idee om de suprisemeeting te combineren met de 'gala'meeting is wel een heel goed idee!
Zo combineer je sinterklaas met kerst

Een feestdagen-meeting dus

Ik heb overigens nog helemaal niets gepland (goh) voor december, behalve een verjaardag 1 december
pi_52417086
Dat heb ik al een keer gevierd, octopussy, dat noemden we "Sinterkerst" en zat tussen sint en kerst in met een etentje op chic en surprises haha!

Was absoluut voor herhaling vatbaar
pi_52417433
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bedoel je nou 'mijn groepje' Of is dat weer een andere Eftelingmeet? (ik doel op de meet waarbij ik oa met Tijn en Barb de rest ben kwijtgeraakt. Expres )
Dat was wel heel erg. Was Sjoerd toen bij jullie? Dat was wel erg wat die vertelde op de terugweg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52417513
Dat is wel leuk, sjiek en dan maken we zogenaamd sjieke hapjes. Moet ik mijn enige paar schoenen met hakken eens zoeken op zolder.

Op 1 december kan ik niet, andere dagen wel.

Mijn surprise staat hier nog in de kast, is zo leuk. Herlees het soms nog. Die goede oude tijd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')