Dat is een goede, want vorig jaar had ik erg weinig tijd. Als we in oktober al lootjes trekken, heb ik tijd genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef Troel het volgende:
Oja, zullen we alvast beginnen met de voorbereidingen van sinterklaas?
Kan ik alvast nadenken over de surprise
Nee, de surprise niet meer, de kadootjes heb ik al erg veel gebruikt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:38 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat is een goede, want vorig jaar had ik erg weinig tijd. Als we in oktober al lootjes trekken, heb ik tijd genoeg
Heeft iedereen de surprises van vorig jaar nog? Die van mij (gemaakt door Jojogirl) staat hier nog steeds!
Ik weet niet of de andere genodigden mee willen doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef Troel het volgende:
1/2 december (eventueel combinatie met een verjaardag)
Bedoel je nou 'mijn groepje'quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Fannetje het volgende:
Ik herinner mij een bepaalde meeting waarbij een aantal mensen inderdaad vrij snel verdwaalden
Met uiteten er bij tussen de 50 en 60 euro schat ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:13 schreef gothic-blackie het volgende:
zodra de datum zeker is voor de efteling schrijf ik m in me agenda en dan moet en zal ik gewoon gaan (die dag staat dan mooi volgepland) en dan kan ik nu nog even sparen (hoeveel gaat me dat eiglijk kosten ongeveer, heb niet super grote portemonnee). enne efteling is altijd leuk, en hoop tenminste dat er meer mensen zijn die bang zijn voor elke achtbaan of iets wat daarop lijkt, dan sta ik niet in mijn eentje te wachten als iedereen in zo'n ding gaat.
ik heb geen airmiles maar er zijn volgens mij ook geen efteling acties meer of welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:17 schreef Isabeau het volgende:
Dat herinnert mij eraan om een eftelingkaartje te bestellen met mijn airmiles
Is dat in ieder geval al gratis![]()
oeh dat is wel handig, ff mams lief aankijken als ze weer terug komt uit hoek van hollandquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:17 schreef Isabeau het volgende:
Dat herinnert mij eraan om een eftelingkaartje te bestellen met mijn airmiles
Is dat in ieder geval al gratis![]()
Dat was wel heel erg. Was Sjoerd toen bij jullie? Dat was wel erg wat die vertelde op de terugweg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je nou 'mijn groepje'Of is dat weer een andere Eftelingmeet? (ik doel op de meet waarbij ik oa met Tijn en Barb de rest ben kwijtgeraakt. Expres
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |