ik flap er ook wel eens ooit dingen uit die niet gemeen bedoeld zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat jullie aardig zijn geloof ik ook best. Ik ben zelf alleen een beetje ongenuanceerd, wat nogal eens tot vervelende situaties kan leiden terwijl ik het meestal helemaal niet gemeen bedoel![]()
Ik heb gewoon een "apart" soort humor. Beetje vergelijkbaar met Troel's sarcasme
dat bepalen wij welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat jullie aardig zijn geloof ik ook best. Ik ben zelf alleen een beetje ongenuanceerd, wat nogal eens tot vervelende situaties kan leiden terwijl ik het meestal helemaal niet gemeen bedoel![]()
Ik heb gewoon een "apart" soort humor. Beetje vergelijkbaar met Troel's sarcasme
Spaar mequote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:57 schreef octopussy het volgende:
[..]
dat bepalen wij wel![]()
en trouwens, je kent Levi toch? Wij zijn allemaal een soort van Levi's![]()
juistquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:57 schreef octopussy het volgende:
[..]
dat bepalen wij wel![]()
en trouwens, je kent Levi toch? Wij zijn allemaal een soort van Levi's![]()
In de afgebeelde maat vrees ik het ergstequote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:05 schreef octopussy het volgende:
ik moet nog even kijken of ik mee ga naar de efteling. Op zich ben ik wel weer redelijk over mijn vila-volta-buikstang trauma heen, maar ik weet niet of ik genoeg geld heb. Heb een nieuw 3 mm duikpak besteld voor naar BonaireNu maar hopen dat het past
![]()
[afbeelding]
Weet je, ik vind dat best een keer een leuk ideequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:46 schreef octopussy het volgende:
Misschien gewoon bij iemand thuis, en dat we hapjes meenemen. Mijn huis staat ter beschikking
Kleden we de boel leuk aan enzo.
ik ben erg van het optutten ik hou er wel vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:54 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben niet zo van het optutten, heb ook helemaal geen nette kleding eigenlijk
Wellicht kan ik in mijn bruidsjurk komen?
Ze hebben een feestwinkel in Groningen waar ze vast dat soort dingen verhurenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef teigan het volgende:
hm, gaan wij dan bij een kringloopwinkel bruidsjurken halen isa?>
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef YPPY het volgende:
Weet je wat handig is aan de Efteling? Als je ons stom vindt, zorg je gewoon dat je 'verdwaalt'.
er is geen durf aan gewoon doen eerste keer altijd een beetje eng maar binnen 5 min zakt dat weg hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:20 schreef Elvi het volgende:
Stiekem wil ik ook mee naar de eftelingmeet maar ik weet niet of ik het
A: durf![]()
en
B: kan betalen![]()
Is ook gezelligquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:32 schreef Elvi het volgende:
Ja maar als jullie míj stom vinden dan laten julle me achter bij de laven!![]()
Ik herinner mij een bepaalde meeting waarbij een aantal mensen inderdaad vrij snel verdwaaldenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef YPPY het volgende:
Weet je wat handig is aan de Efteling? Als je ons stom vindt, zorg je gewoon dat je 'verdwaalt'.
Dat zie je maar weer dames van de fokdieetclub hebben altijd zo'n goede ideetjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is ook gezellig
Kom je samen met SQ, die heeft ons ook nog nooit gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |