Misschien moet je op zoek gaan naar een ander grillig wezen.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen trouwen. Ik denk dat ik zelf niet ga trouwen, omdat het me zoveel gedoe lijkt. En niemand wil met me trouwen, want ik ben een grillig wezen.
Ik zou een gedicht voor je schrijven. En lamskarbonaadjes marineren.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:31 schreef LXIV het volgende:
Wie weet, lieve Liene, wie weet.
Als al die nare vreemdelingen nu maar eens gewoon een keertje zullen wegblijven van hier, kun je zien hoe leuk wij het saampjes met elkaar niet kunnen hebben.
Hallo Bupa. Met jou ook alles goed vandaag?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien moet je op zoek gaan naar een ander grillig wezen.
De ellende is zo groot geworden door de overheid, waarde LXIV.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gelukkig dat de overheid zich nog zo inspant om de woningmarkt in goede banen te leiden. Anders was de ellende helemaal niet te overzien, en was iedere Nederlander dakloos geweest.![]()
Ik houd niet van grillige wezens.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien moet je op zoek gaan naar een ander grillig wezen.
Lamskarbonaadjes, gemarineerd! Heerlijk. Vooral wanneer ze daarna ook nog gebakken worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou een gedicht voor je schrijven. En lamskarbonaadjes marineren.
Gebakken in een rokende grillpan, L.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lamskarbonaadjes, gemarineerd! Heerlijk. Vooral wanneer ze daarna ook nog gebakken worden.
Gelukkig zal ik binnenkort ook weer fatsoenlijk voedsel kunnen nuttigen. Zo komt alles toch nog goed.
Een vrouw, een goed wijf, wat wil je nou zeggen?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:38 schreef Claudia_x het volgende:
LXIV heeft al een goed wijf.
Een duimpje omlaag nog wel!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De ellende is zo groot geworden door de overheid, waarde LXIV.
Fantasietjes over lamskarbonaadjes?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, ik wil zeggen dat hij zijn fantasietjes lekker voor z'n vrouw moet bewaren.
Wat een lieve lammetjes.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:40 schreef Z het volgende:
[afbeelding]
![]()
Vliegen er in Afghanistan nog leuke vogeltjes Loewies?
Als iemand lamskarbonaadjes voor mijn man zou willen maken, dan zou ik d'r iets aandoen.quote:
Ach meisje toch.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als iemand lamskarbonaadjes voor mijn man zou willen maken, dan zou ik d'r iets aandoen.
Natuurlijk. Vanzelfsprekend. En met jou?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hallo Bupa. Met jou ook alles goed vandaag?![]()
Ja, ook goed. Hopelijk vertrek ik morgen van hier weer terug, inshallah.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Natuurlijk. Vanzelfsprekend. En met jou?
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als iemand lamskarbonaadjes voor mijn man zou willen maken, dan zou ik d'r iets aandoen.
Eindelijk!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, ook goed. Hopelijk vertrek ik morgen van hier weer terug, inshallah.
Met een knipoog? Dan trek ik d'r aan d'r haren weg.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:49 schreef LXIV het volgende:
Wat is de verborgen, erotische betekenis van lamskoteletjes dan, C? Zo erg is het toch allemaal niet? Wat doe je dan in een restaurant, wanneer de serveerster met een knipoog een schoteltje lamskarbonaadjes voor je geliefde zet?
Wil je ergens over praten, Claudia?quote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met een knipoog? Dan trek ik d'r aan d'r haren weg.
Nou, L. begon.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:54 schreef Claudia_x het volgende:
De nieuwe vriend van mijn tante is zo iemand die in de lift met een andere vrouw flirt terwijl zij erbij staat. Ik vind het tenenkrommend.
Dat was in het ziekenhuis, toen ze bij mij op bezoek waren. En ik stond er ook bij. Ik had hem graag een veeg uit de pan gegeven.![]()
Ik neem het ook alleen hem kwalijk!quote:
In dat opzicht is het dan maar goed dat wij elkanders geliefden niet zijn, C. Dan zouden we een hele zware tijd hebben, met elkaar. Ik vind het namelijk nog altijd leuk om zo links en rechts wat te flirten met allerlei dames, bij voorkeur van het bedienend personeel.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met een knipoog? Dan trek ik d'r aan d'r haren weg.
Ik val sowieso niet op mannen die van alle vrouwen houden. Dat scheelt.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
In dat opzicht is het dan maar goed dat wij elkanders geliefden niet zijn, C. Dan zouden we een hele zware tijd hebben, met elkaar. Ik vind het namelijk nog altijd leuk om zo links en rechts wat te flirten met allerlei dames, bij voorkeur van het bedienend personeel.
Je hebt mij als een gewillig lam naar de slachtbank geleid, L.! Mijn naam en goede eer zijn aangetast.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
He, wie nam er hier nu lamskarbonaadjes in de mond!
Er is altijd nog een groot verschil tussen van veel vrouwen houden en promiscuiteit. (met puntjes)quote:Op maandag 23 juli 2007 15:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik val sowieso niet op mannen die van alle vrouwen houden. Dat scheelt.
Mijn vader is net zo. Ik moet hem nog steeds vertellen dat hij een vrouw niet zo opvallend na moet staren, als ik bijvoorbeeld naast hem in de auto zit.
Zo ben ik altijd geweest. Toen ik een klein Claudiaatje was, vroeg ik hem al waarom hij aan mama niet genoeg had.![]()
Ja, eerst stoken in een goede flirt en nou een beetje over Jane Eyre beginnen.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:02 schreef Claudia_x het volgende:
Over eer gesproken: vanavond komt Jane Eyre weer.
Met het aantasten van je eer ben ik nog niet eens begonnen, L. Hoe is dat nu mogelijk in deze situatie.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt mij als een gewillig lam naar de slachtbank geleid, L.! Mijn naam en goede eer zijn aangetast.
Ik vond de tekst voor die edit veel leuker!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met het aantasten van je eer ben ik nog niet eens begonnen, L. Hoe is dat nu mogelijk in deze situatie.
Ik vind anders dat jij er een aardig promiscue levenswandel op nahoudt.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er is altijd nog een groot verschil tussen van veel vrouwen houden en promiscuiteit. (met puntjes)
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, eerst stoken in een goede flirt en nou een beetje over Jane Eyre beginnen.
Dan heb ik hem juist getimed!quote:Op maandag 23 juli 2007 16:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vond de tekst voor die edit veel leuker!
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind anders dat jij er een aardig promiscue levenswandel op nahoudt.
quote:
Er is nog niet in geneukt.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Leuke vrouw in dat Victoriaanse ondergoed. Is dat nu Jane Eyre? En is de film voor alle leeftijden gecensureerd of 16+?
Wat kun jij toch goed tussen de regels doorlezen, C. En je hebt ook zo'n goede kijk op mannen.quote:
Nee, ik geef niet zoveel om sport op TV.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ben je trouwens geen liefhebber van de Tour, LXIV?
Ik begrijp het niet. Ziet ze er dom uit of intelligent uit? Heeft ze een dom mondje of een intelligent mondje? Heeft een intelligente mond dikke lippen of dunne, brede of smalle?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:12 schreef LXIV het volgende:
Ze heeft wel een beetje een "dom" mondje. Analoog aan Lombroso geloof ik dat de intelligentie van een vrouw af te lezen is aan haar mond. En gezien haar dunne, brede lippen belooft dat veel goeds!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |