Best aardig. M'n scriptie ligt op schema en ik slaap kort maar redelijk goed.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoi Claudia
Hoe staat het leven in onze hoofdstad??
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
We maken hier alleen heule intelligente grapjes. Zo subtiel dat niemand doorheeft dat het grappig bedoeld is.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:50 schreef Z het volgende:
Ik hou de visjes voor gezien, daar ken ik er een stuk minder van.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:46 schreef Claudia_x het volgende:
En hoe bevalt het burgerleven in fucking Oss?
Da's fijn om te horenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Best aardig. M'n scriptie ligt op schema en ik slaap kort maar redelijk goed.
Hier in het mooie Oss (quote:En hoe bevalt het burgerleven in fucking Oss?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hier in het mooie Oss () is ook alles prima. M'n bureau is nu toch echt zo goed als af. De computer van m'n
staat er al (en werkend). Mijn computer moet nog even wachten op wat verlengkabeltjes
Daarna gaat het geklus in de badkamer beginnen
Ik kan het d'r niet kwalijk nemen. Heeft ze al zin om te beginnen met studeren? Dat duurt ook niet lang meer.quote:Oh, en nog ergens deze zomer wil m'neen dagje naar Amsterdam. Dus ja, dat moet ik dan maar doen
Om precies te zijn: bakkeljauw.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:22 schreef k_man het volgende:
Probeer je ons via een omweg duidelijk te maken dat je zwanger bent Claudia?
Ik weet niet hoe hoog de nood is. Ik zou me er niet over verbazen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, dat was toen ik mijn eerste sollicitatie had eigenlijk al te laat. En nu al helemaal. Niemand neemt op deze korte termijn iemand nog aan voor minder dan een maand.
Je gaat echt een tof leven tegemoet. Je studententijd is écht de mooiste (of in ieder geval meest relaxte) tijd van je levenquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Voorbereidingen? Ik heb me ingeschreven en ben in blijde verwachting (met enorm veel zenuwen) van het nieuwe leven.
Dan kun je toch wel alvast zoeken? Of niet? Waar ga je eigenlijk studeren?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, daar heb ik pas geld voor als mijn studiefinanciering begint.
Wist je niet dat ik Nederlands ging studeren?quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan kun je toch wel alvast zoeken? Of niet? Waar ga je eigenlijk studeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |