Ja hoor, open maarquote:Op maandag 23 juli 2007 00:41 schreef Ravii het volgende:gvd.
kan er niet een appart plaatjes slowchat aangemaakt worden
Jippie een mensquote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja hoor, open maartop idee
![]()
Of word vrienden met de haters, die al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang posten![]()
Of PM Peter even om je uit te leggen waar grapjes en serieus elkaar net raken![]()
Of start een actie![]()
Of dien een klacht in tegen mij via PM of NSB knop
![]()
![]()
![]()
Oh....quote:
Kan ik je helpenquote:Op maandag 23 juli 2007 00:50 schreef kleinzusje het volgende:
Maar weer even verder met mn onderzoek![]()
Geen dank, sorry voor het plaatjequote:Op maandag 23 juli 2007 00:49 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Dank je welllll. Die zijn ook zo lekker!
![]()
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
het is strikt geheim, sorry
wel lief van je hoor ( plaatje met liefde)
Leuk / geweldigquote:
trustequote:Op maandag 23 juli 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
Ik ga slapen doeggggies...
wil je dr eendje speciaal voor jou ?quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Van mij mag je ...Maar kut dat ut geheim is
![]()
Hoi meis.... en mazzel ik peer umquote:
Nee doe maar gewoon zo een 'normale' uit die kutcollectie van jequote:Op maandag 23 juli 2007 00:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
wil je dr eendje speciaal voor jou ?![]()
![]()
Het is hard maar we slaan ons er wel doorheenquote:
Gewoon laten hangenquote:Op maandag 23 juli 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
Ik had vandaag een nieuwe bh aan. Dacht de hele dag al wat irriteert dat.
Schuif ik hem net een stuk opzij om iets te krabben. 2 knal rooie plekken over de hele binnen zijde van me borsten. Iets zegt me dat dat niet goed is![]()
okquote:Op maandag 23 juli 2007 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee doe maar gewoon zo een 'normale' uit die kutcollectie van je![]()
Ligt dat bij je in bed ofzo?quote:
Heb je geen gevoelige huid of zo? Dat je heel snel hebt dat het allemaal rood wordt? Of die beha is te klein dat je borsten tegen elkaar aan worden 'geschuurd'?quote:Op maandag 23 juli 2007 00:59 schreef Veulen het volgende:
Ik had vandaag een nieuwe bh aan. Dacht de hele dag al wat irriteert dat.
Schuif ik hem net een stuk opzij om iets te krabben. 2 knal rooie plekken over de hele binnen zijde van me borsten. Iets zegt me dat dat niet goed is![]()
Truste Leandraquote:
Dat denk ik ook. Maar er zit toch niks in de dingen, lapje stof... Daar was ik toch nog niet allergisch voor dacht ikquote:Op maandag 23 juli 2007 01:02 schreef PC eend het volgende:
Gewoon laten hangen
Ik denk allergische reactie
Ok, alleen maar leuke plaatjes danquote:Op maandag 23 juli 2007 01:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Juist welllll, die zijn grappig!
[afbeelding]
Truste Souryquote:
Ja, ik heb geen bank of zo, ja, beneden, maar daar heb ik geen Internet en DVDspeler en ik heb geen zin om dat te verplaatsen, dus het dient een beetje als bankquote:Op maandag 23 juli 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ligt dat bij je in bed ofzo?
knap, sexy enz?
Haal eens wegquote:Op maandag 23 juli 2007 01:05 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ok, alleen maar leuke plaatjes dan!
[afbeelding]
Hahahahahahahahaha jij deugt echt nietquote:Op maandag 23 juli 2007 01:05 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ok, alleen maar leuke plaatjes dan!
[afbeelding]
Te klein is ie zeker niet. Hij is net nieuw en goed gemeten.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:03 schreef TherAngelina het volgende:
Heb je geen gevoelige huid of zo? Dat je heel snel hebt dat het allemaal rood wordt? Of die beha is te klein dat je borsten tegen elkaar aan worden 'geschuurd'?
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:07 schreef TherAngelina het volgende:
Ja, ik heb geen bank of zo, ja, beneden, maar daar heb ik geen Internet en DVDspeler en ik heb geen zin om dat te verplaatsen, dus het dient een beetje als bank. Verder kun je nergens zitten in mijn kamer.
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Haal eens weg. Ik schrik me serieus de tyfus
. Zo groot hoeft niet hoor
.
Heb je nou 2 persoonlijkhedenquote:Op maandag 23 juli 2007 01:08 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha jij deugt echt niet.
Graag gedaanquote:Op maandag 23 juli 2007 01:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Truste Leandra![]()
![]()
![]()
![]()
bedankt nog voor je complimentje in de FB, maar ik kon niet reageren ( was off topic geweest)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |